Poslední recenze (5 331)
Tarot (2024)
No po filmu si určitě tarotové karty vykládat nenechám. Jinak tam máme mladý lidi, někdo nevěří dění, jiný naopak atd. známe, ale také je třeba říci, že smrt některých byla krutá, o lekačky se někdy film snažil až příliš často. Celkově fakt umí dát v rámci žánru nějaké to leknutí a strašidelnou atmošku.
Kaskadér (2024)
Zábavná a akční pocta kaskaderům, který si něco takahle povedenýho opravdu zaslouží. David Leitch je borec s jakým nadhledem k přistoupil k látce a jak si dal záležet na akčních scénách aby vyzněly nejen akčně, ale ukázaly náročnou práci kaskaderů. Líbila se mě i ta čistokrevně naivní romantika, která se filmem táhne jak těsto štrúdlu.
Čelisti 2 (1978)
Ale nóóo jistě, zase žralok v tom samém zálivu a zase hlad jak kdyby tejden nejed, samozřejmě je velkej jak hovado a nesmí chybět ani kultovní žralokobijec Roy Scheider, já bych bez něj v 70 letech k moři radši vůbec nejel. Neřikám, že to byl úplný debakl, asi nejlepší bylo, když pan režisér nechal kameru zabírat jen moře, protože jak se začal pokoušet o akci, volal jsem Frank Drebina, vrcholovej kousek přijde ve finálovce s vrtulníkem, to jako byl v kině někdo kdo se nesmál a vzal to vážně ? No koukal jsem, že mě ještě čekají další díly, mám dojem, že trojka je o tom, že do toho zálivu přijede žralok - táta jedno z těch dvou z předchozích dílů a rozjede rodinou mstu, tak to už se fakt nemůžu dočkat až to uvidím. Doufám, že bude stejnej i šerif, dítě v ohrožení, lodičky, ukouslá ryba atd. Tady mě mrzí, že to není vysloveně 30 případů kapitána Brodyho a ve všech 30 případech by do zátoky přijel žralok, to bejt šéf TV tak nevysílám nic jinýho.
Poslední deníček (34)
Osmdesátkový koutek
Troška vzpomínek na starý dobrý filmový časy