Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Energická Helen Harrisová pracuje jako asistentka šéfky modelingové agentury Dominique a žije vysněný život, plný večírků a módních přehlídek. Je úplně jiná než její sestry Jenny a Lindsay. Její život se však dramaticky změní, když Lindsay s manželem zahynou při autonehodě a ona se má stát opatrovnicí jejich dětí, patnáctileté Audrey, desetiletého Henryho a pětileté Sarah. Helen je sice sestřinou volbou překvapena, protože ideální matkou by pro děti byla spíš Jenny, ale je odhodlána její přání splnit. Sežene velký byt a najde pro ně novou školu, vedenou sympatickým pastorem Danem Parkerem. Vrátí se do práce, jenže skloubit profesi s rodinou není vůbec snadné. Když musí děti vzít na módní přehlídku, která jejich vinou skončí průšvihem, a navíc zaviní, že sejde z dohodnutého fotografování modelky Martiny, dostane výpověď. Zatímco hledá novou práci, musí řešit problémy se Sárou, která si neumí zavázat tkaničky, s Henrym, jenž odmítá hrát basketbal, i s Audrey, která se začne scházet s největším darebákem na škole. Zcela vyčerpaná Helen přizná, že na roli matky nestačí, a dovolí Jenny, aby děti vzala k sobě. Vrátí se do práce k Dominique, rychle však zjistí, že už nic není jako dřív. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (99)

castor 

všechny recenze uživatele

Raising Helen je snímkem, který se za každou cenu snaží být ze života, ale trestuhodně mu to nevychází. Žánrově dosti nesourodá rádoby komedie se nakonec ke vší smůle mění v moralitu o síle rodiny. Od kouzelné Pretty Woman zřejmě už navždy průměrný Garry Marshall natočil předvídatelnou a naivní story o jedné tragické události, která do života úspěšné kariéristky přední manhattanské agentury vžene tři čiperné povinnosti – dítka. A jelikož si to zesnulá sestra vroucně přála, proč se o ně nepostarat. Blyštivý svět módních přehlídek a večírků tak musí stranou. Neskonale primitivní situace o nástrahách neplánovaného rodičovství podtrhávají i řeči o žebříčku hodnot, který musí Helen chtě nechtě změnit. Právě situace s vyrovnáváním se s novou úlohou patří k nejslabším v celém snímku. Strojená romance tak představuje jen nahrubo načrtnuté postavy, skákající z naivních problémů ještě k těm naivnějším, nikoli v realistickém balení, nýbrž tak, jak se to právě hodí panu scénáristovi. A Kate Hudson by si měla nechat poradit, snímky typu How to Lose a Guy in 10 Days nebo Skeleton Key nejsou tou správnou cestou ke vstupu do první herecké ligy. Slabých 40%. ()

nash. 

všechny recenze uživatele

Hlavní chybou je přistupovat k Životu s Helenou jako ke komedii, kterou tohle rodinné drama určitě není. Navzdory několika odlehčujícím momentům a řadě výborných hlášek, které rozesmějí. Příběh sice nepřináší nic nového, odvíjí se v hluboce vyjetých kolejích, z nichž zdá se není možnost vyjet, takže se vlastně příliš nemusíte starat o řízení a předem víte kudy pojedete a kam dorazíte, nicméně, i přesto je to příjemný film kde Kate Hudson je sympatická, Abigail Breslin (která si podobnou roli střihla o tři roky později v Koření života) kouzelnoá a Joan Cusack v roli rázné „profesionální“ matky jako vždy výborná. Jediné co tu trochu skřípalo, byla práce se smutkem. Scéna v šatníku byla výborná, ale pak už jako by Marshall se smutkem příliš nechtěl nebo nedokázal pracovat. ()

Reklama

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Ani moc nevím co na takovýchto filmech okomentovat.Pustit to a buď to s nablblým úsměvem dokoukat až do konce a říct,to byla zase hovadina,nebo to s nablblým úsměvem dokoukat až do konce a říct si,to jsem si ale pohodičkově odpočinul,a nebo varianta třetí,s nablblým úsměvem to v půlce vypnout,protože to je po sté omletá blbůstka.Život s Helenou jsem dokoukal s nablblým úsměvem až do konce a nemyslel jsem si na konci o tom filmů vůbec nic,neboť jsem měl naprosto vypnuto.Jde o velmi,velmi nezáživný a chvílemi hodně nudný a fádní romantickou komedii s prvky dramatu,ale "díky" hercům a to především pak díky naprosto selhávající Kate Hudson nefunguje ani jeden z těchto žánrů.John Corbett sice jako protipól milý je,ale dostal minimum prostoru a ostatní jen přicmrndávaj,tu vtipněji,tu trapněji,ale vůbec né vyrazněji.Nejde zkrátka ani o zábavu,ani o navození romantiky,ani o drama k zamyšlení,jde jen o typickou "hollywoodstory",kde všichni jsou tak skvělý,dobří,rozumní,hodní a krásní,až to dokáže otrávit i toho největšího životního optimistu,zvlášť pak při tom neodvratném slaďoučkém happyendu.Uf :( ()

klerik 

všechny recenze uživatele

Nuž, toto som od "slaďáka" Marshalla nečakal. Opäť sa rozhodol odbočiť so svojej klasickej cesty momentálne vyšliapanej DENNÍKOM PRINCEZNEJ, a nie je to zlé. Ale ani z ďaleka sa mu nepodarila tá správna kombinácia komédia/dráma ako v prípade FRANKIE A JOHNNY... Problém je v tom, že stále neviete, v akom žánri sa ocitáte - otázka materstva a rodiny krížená s humorom je miešaná dsoť drsne. Chvíľu to vyzerá ako sympatické DIABOL NOSÍ PRADU, vzápätí je to o hľadaní lásky v klišovitom štýle SVATIEB PODĽA MARY, ale ani raz sa to nedostane k "tej správnej" romantike. A keď sa to tvári ako rodinná dráma, výchádza z toho funkčne asi len nevyrozprávaný sesterský vzťah. A spomínal som, že to nie je až také zlé? Je to len divné... ()

ivishka 

všechny recenze uživatele

Proč dávám takové hodnocení?Protože mám slabost pro Kate Hudson z které přímo vyzařuje nezkrotnost a smysl pro humor.I taková ztřeštěná holka po rodinné tragédii pozná co to je mít skutečné starosti - děti.Přes všechny problémy a neshody je nakonec všudypřítomný happy end očekávanou sprškou pro diváka. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (5)

  • Během natáčení režisér Garry Marshall často nechtěně oslovoval Kate Hudson jako Goldie. Pracoval totiž s její matkou Goldie Hawn na filmu Přes palubu (1987) a neustále ji oslovoval špatně, protože podle něj nejen vypadají, ale i hrají podobně. Herečka tyto přeřeky brala v pohodě, avšak štáb dal Marshallovi krabičku, do které musel hodit 5 dolarů pokaždé, když řekl její jméno špatně. Za peníze, které se vybraly do konce natáčení, potom Hudson uspořádala pro celý štáb párty. (HappySmile)

Reklama

Reklama