Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Green je profesionální gambler, který by nenechal vyhrát ani svou vlastní babičku. Jeho ruce už mu vydělaly slušné jmění, ale když se pustí do hry s mafiánským kápem Machou, začne mu docházet, že tohle by mohla být jeho poslední výhra, tím spíš, že se tak nějak očekává, že ze slušnosti prohraje. Věci se ale trochu zvrtnou a i když se Jackovi podaří utéct, má teď dost velký problém. Macha se nenechá jen tak "vojebat" a vypíše na Jackovu hlavu velkou odměnu. Las Vegas je městem hříchu a z téhle akcičky kouká pozinkované futro. Ještě že má Jack pár triumfů v rukávu. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (292)

zlabus 

všechny recenze uživatele

Po nedávném zhlédnutí Domina od Tonyho Scotta jsem se utvrdil v tom, že hodnocení na csfd se vždy nemusí shodovat s mým vlastním názorem, díky této kladné zkušenosti jsem po velmi dlouhé době sebral odvahu a podíval se i na údajný kiks dalšího mého oblíbence Guye Ritchieho. A musím uznat, že tentokrát (bohužel) se záporným hodnocením csfd víc než souhlasím. Přitom zápletka filmu se cca. do poloviny filmu odvíjí poměrně svižně a snímek celkově baví, ovšem pak se náhle vše zvrtne a z vizuálně i dějově zajímavé jízdy se stává neuvěřitelně překombinovaná záležitost s množstvím zbytečných a nudných monologů, které snímku hodně škodí a velmi zpomalují nastolené tempo. Film se v druhé části krutě vleče a posledních půlhodiny jsem se jen modlil, aby to utrpení konečně skončilo. Čekal jsem, že tohle bude horší než jeho první dva snímky, ale nečekal jsem takovou slátaninu. Jdu si radši pustit Snatch. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Jestli nechcete hrát každý na jiné šachovnici, je základním pravidlem pro sledování Revolveru přistoupit k dosavadní autorově tvorbě v duchu jedné z písní jeho exmanželky (Like a Virgin), ale i tak nemá člověk vyhráno, neboť Guy si pro své obecenstvo připravil v druhé polovině snímku decentní pseudoartovou zácpu spojenou s neonovou masáží ega - nutno zdůraznit, že především vlastního. Buď budete necelé dvě hodiny sedět na záchodě a nevyjde z vás zhola nic a nebo si dáte decku ricinového oleje v podobě psychoanalýzy, anime, Měsíčního svitu od Ludviga Van a kamerových hrátek a najednou je to s úlevou venku! A berte to tak, že v případě zácpy, má hovno vždycky větší cenu než nic.. Potěšil jak Statham, který se poprvé alespoň snaží hrát, že hraje, tak i citlivý assassin Sorter Strong, ale hysterický král solária Liotta - to bylo proboha co? Píchá snad starou svého plastického chirurga a on mu na to před posledním přežehlením obličeje přišel..? ()

Reklama

Mgb21 

všechny recenze uživatele

Ted jsem dokoukal a jsem dokonale zmatenej. Buď je ten film tak cool, že jsem ho nepochopil, nebo je tak zmatenej a já mám pocit zmatenosti správně. Na začátku to vypadá dobře. Něco ve stylu Snatch nebo Lock Stock and Two Smoking Barels. Ale pak se to celý nějak zašmodrchá, moc se mluví, člověk ztrácí jistotu kdo je kdo a celý film se bortí. Abych řekl pravdu čekal jsem něco ůplně jiného. A konec jsem vůbec nepochopil :-( Snad, když se kouknu znovu, tak mi to dojde. Ale po prvním zážitku to jen tak honem nebude. ()

Smok 

všechny recenze uživatele

Spojenie akcie a šachového umenia s Guyovou réžiou mi už dávnejšie vŕtalo v hlave a v budíčku. Som nakoniec rád, že som tento snímok so Stathamom masívne ochlpeným v tvárovej a hlavovej časti videl, aj keď sa určite nejedná o vrchol jeho tvorby. Ako jednorázovka však neuškodí, aj keď by som prijal viac akcie. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Ritchie + Tarantino = Snatch. Ritchie + Godard = Revolver. ____ Jedním z ústředních faktů intelektuálního života dvacátého století byla zásadní divergence či rozpolcení mezi analytickou filmařskou tradicí, která ovládala anglicky mluvící svět, a kontinentální filmařskou tradicí, která vládla na evropské scéně. Film hollywoodský (komerční, populární, žánrový) versus film evropský (nekomerční, umělecký, autorský). Takto je tradičně chápán vztah kinematografie Hollywoodu a Evropy, jejichž esenciální charakteristiky jsou stavěny do přímého protikladu - nikoliv náhodou spadá konjunkce obojího v jedno s Velkou Británií, domovinou Ritchieho. První tradice, kam přísluší Snatch, koprodukovaný USA, se mnohým jeví jako ústup od velkých duchovních problémů, které se týkají každé myslící bytosti – smysl života, podstata lidství, povaha dobré společnosti –, a jejich nahrazení posedlostí specificky žánrovými problémy. Tady se kinematografie začala chovat jako vědecký obor, charakterizovaný jasností metody a kooperativním, kumulativním pokrokem ve formulování a asimilování výsledků, avšak za cenu ztráty veškerých kontaktů s ústředními problémy, které jsou zajímavé skutečně obecně, ne jenom pro věrný okruh hollywoodských specialistů. Zabývání se tradičně ústředními problémy tak zbylo na kontinentální kinematografii, reprezentované tentokrát ve Francii koprodukovaným Revolverem, avšak práce těchto filmařů se v očích analytičtěji orientovaných diváků jeví jako rezignující na jakýkoli zájem o jasnost a metodu ve prospěch svévolné a téměř záměrné nesrozumitelnosti, charakterističtější pro poetické užití jazyka než pro povýtce logický argumentativní diskurz. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (10)

  • Film sa natáčal predovšetkým v Londýne, ale filmári navštívili aj britský ostrov Man. (MikaelSVK)
  • Vo filme sa objavuje téma šachu. Jedna z postáv má meno Horowitz. Horowitz bol známy šachista, ktorý objavil postavenie - tzv. Horowitzovi strelci. (ČSFD)

Související novinky

Guy Ritchie chystá comeback

Guy Ritchie chystá comeback

16.05.2007

Pro producenta vykročení neobvyklým směrem, pro režiséra naopak návrat ke klasice. To je RocknRolla, nový film Guye Ritchieho. Režisér kultovních britských gangsterek Sbal prachy a vypadni a Podfu(c… (více)

Ďalší job pre Kuriéra

Ďalší job pre Kuriéra

10.09.2005

Jason Statham, na ktorého charizme a coolovosti z veľkej časti stojí akčná pecka Kuriér (a ktoré sú zároveň jediným dôvodom, prečo si pozrieť pokračovanie), si v akčnom thrilleri CRANK zahrá… (více)

Reklama

Reklama