Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Detektiv Campana dostal speciální úkol: vypátrat dceru bohatého průmyslníka, která se ztratila kdesi v Mexiku. Nejde o běžný případ, protože Marie je z těch lidí, kterým krajíc vždy spadne namazaným dolů a které smůla neopouští ani ve spánku. Campanovi má pomoci Perrin, jenž patří mezi ony "vyvolence" stejně jako Marie. Detektiv Campana nechce věřit, že to Perrin nedělá schválně a tak, když se nedívá vymění při jídle solničku za cukřenku a ještě povolí víčko. Perrin si neomylně osolí kávu... (Intersonic)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (187)

Natabar 

všechny recenze uživatele

Tak se mi nějak při pohledu na zde se vyskytující komentáře zdá, že jsem asi koukal na úplně jiný film. Je pravda, že při zmínce jména Pierre Richard do extází neupadám, ale také se ani neopupím. Čili - řekl jsem si (poté, co mi bylo Kopyto doporučeno) - zkouknu a třeba to bude zábava. Popravdě - moc nebyla. Pousmál jsem se jen párkrát; de facto nejlepší vtípek je až na konci. Což je na komedii (natožpak francouzskou) zpropadeně málo. BTW - někdo by mohl Francisi Veberovi říct, že existuje i něco jako filmová hudba, a prý to většinou filmům pomáhá. V tomto snímku se jí nepochopitelně šetřilo - nutno říci - jen ke škodě. Některá (vtipná) místa by s vhodným podmazem bodovala o hvězdičku výš. ()

petaspur 

všechny recenze uživatele

Marie Bensová letadlem určitě přiletěla, ale pak se doslova vypařila. Všichni profesionální čmuchalové pak s přehledem ztratili její stopu už na letišti. Marie je totiž nenápadná dívka, která nedokáže překročit žádnou z překážek, které ji zlomyslný osud staví do cesty. Obyčejný člověka tyto překážky obvykle lehce zdolá, aniž by si jich všiml a proto musí být na její stopu nasazen někdo, kdo si při výběru z hromady židlí neomylně sedne na tu poškozenou - Francois Perrin. Perrin je od začátku pátrání neomylně fackován osudem po stopě zmizelé dívky a má velké štěstí, že po jeho boku stojí ostřílený detektiv Campana, který sice nechápe, jakým způsobem se pomatený Perrin zavěsil na vychladlou stopu, ale alespoň ho při jeho šílených exhibicích neustále vytahuje z maléru. ()

Reklama

Ainy 

všechny recenze uživatele

Roztržitý smolař Pierre spolu s tehdy velkým fešákem Gérardem se pouští do detektivního pátrání po zmizelé dívce kdesi v džungli. Zaručená zábava, milá, příjemná. A ta hudba! ... jako celek stoprocentní pohlazení na duši. Tohle já mám moc ráda. Tuhle francouzskou pohodovou klasiku s mými oblíbenými herci. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

To Francisi Veberovi vděčíme za to, že spolu svedl dohromady prima dvojku Pierre Richard & Gérard Depardieu. Jejich společných služeb pak využil ještě dvakrát a pokaždé velmi úspěšně. Tahle komedie je na rozjezd. Největší smolař na světě má pomoci vypátrat serioznímu soukromému detektivovi unesenou dceru bohatého průmyslníka, která trpí rovněž syndromem notorického smolaře. A když beze stopy zmizela kdesi v Mexiku, je Francois Perrin jediným vodítkem k zachycení její stopy. Námět originální, až téměř absurdní. Richard skvělý potrhlík a Depardieu skvělý drsňák. Oba herecky válí, film umí pracovat s gagy, ačkoliv jsou vesměs na jedno brdo a spadají svým opakováním kolem Richardova smolařství do omletého stereotypu i příležitostné naivity, ale výsledek je sympatický. U dalších společných filmů s nimi jsem se bavil více, protože mně přišly propracovanější v návaznosti akce na humor a naopak. Na rozjezd je to dobré, ale konec dost odflákli. 60% ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Rozhodně nejlepší film s Pierrem Richardem. I když s popíjejícím až chlastajícím Depardieum nejspíš nebyla vůbec snadná spolupráce, ti dva se k sobě perfektně hodili a Francis Veber dokázal jejich talenty s nápaditostí jemu vlastní skvěle využít. V Kopytu je spousta scén, při nichž úplně pokaždé zakřičím smíchy. Ta s gorilou (která až podezřele velkému množství lidí naopak vtipná nepřipadá) je jen jednou z nich. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (10)

  • Scénu, ve které se Francois Perrin (Pierre Richard) připlazí zmlácený do hotelu a Campana (Gerard Depardieu) volá nosiče zavazadel, se musela točit dvaadvacetkrát, neboť byl Depardieu v té době natolik opilý, že nebyl schopen slova. Francis Veber poté raději natáčení přerušil a následující den Deperdieumu pohrozil, že pokud ještě jednou bude na scéně opilý, natáčení filmu skončí. Gerard Depardieu to vzal na vědomí a od té doby hrál v každém filmu Francise Vebera naprosto střízlivý. (Bernhardiner)
  • Natáčanie filmu prebiehalo na letisku Orly v Paríži a v meste Acapulco v Mexiku. (dyfur)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno