Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Antonia Guerrerová, ktorú priatelia i rodina volajú Kachorra, je vo väzení. Bola obvinená z vraždy. Pri prevoze do väzenia sa policajný voz zrazil s taxíkom. Vodiči aj posádky oboch vozidiel boli ťažko zranení, iba Kachorre sa ako zázrakom nič nestalo. V taxíku sa viezla Rosario Achávalová, ktorá mala nastúpiť ako vychovávateľka v rodine Bruna Moraviu. Kachorra si zobrala doklady, odporúčania i všetky veci Rosario a napriek tomu, že je o desať rokov mladšia a nemá s výchovou detí nijaké skúsenosti - naopak, aj jej by sa zišlo pár lekcií slušného správania - sa rozhodne nastúpiť u Moraviovcov namiesto ťažko zranenej Rosario, prirodzene, nie ako Antonia Guerrerová, ale ako Rosario Achávalová. Medzitým polícia bezvýsledne pátra po zmiznutej väzenkyni... (STV)

(více)

Recenze (128)

Lima odpad!

všechny recenze uživatele

"Natalie, měla bys vědět, že Roberto tě tajně miluje." - "Roberto? Ten přece miluje Marisu." - "Ne, ne. Marisu miluje Gustavo." - "Opravdu? A já myslela, že Gustavo miluje Leticii." - "Ne, Leticia miluje Javiera. Ale Javier přitom chodí s jinou. Prý s Elenou." - "Jseš si jistá? Elena se s ním přeci rozešla." - "Fakt? Ale říkala mi, že ho pořád tajně miluje." - "To nechápu. Jeho bych milovat nemohla....A co Nikola? Pořád miluje Fabia?" - "Ne, jeho už ne. Ona miluje Rafaela." - "Rafaela? Ten přeci chodil s Beatriz." - "Hmmm. A já slyšela, že teď chodí s Laurou." - "To určitě ne, ta teď chodí s Víctorem." - "Cože? Víctor už nechodí se Sylviou?" - "Ne, ta ho už nemiluje. Zamilovala se do Salvadora." - "Salvador je nechutnej. Nechápu, jak mohl opustit Rebeku." - "S Rebekou teď chodí Dário. Rebeka ho miluje, přestala milovat Franca, protoře Franco jí nemiloval a miloval Esmeraldu." - "Esmeralda je kráva. Ještě horší, než María. Ta huse teď chodí s Caetanem, protože se rozešla s Hernánem." - "A víš, že ten teď chodí s Thalií? I když jsem si myslela, že chodí s Annou Marií." - "Ale ta přece miluje Josého. To já už vím dávno" - "Hmmm. José je hezkej. Děsně se líbí Victorii, i když ta teď chodí s Máriem." - "Mario už nemiluje Grecii?" - "Ne, s ní.......".......AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!!....Co blneš?........PRÁSK! BUM! TŘÍSK!..........KRETÉNE! ROZBIL SI TELEVIZI!!!! ()

MM_Ramone odpad!

všechny recenze uživatele

"Kachorra". Kačora, Kačora. Ty sprostá Káčora! Táto nekonečná, zhovadilá, argentínska telenovela nemá ani len poriadne meno pre hlavnú hrdinku. Kachorra? Tak by som ani kravu, starú dojnicu, nepomenoval. No a to ostatné tiež nestojí ani za reč. Scenár je neobyčajne hlúpa zlátanina a o nejakých hereckých výkonoch sa ani hovoriť nedá. To čo tam tí úbožiaci predvádzajú je totálny herecký primitivizmus. Navyše predtaviteľka titulnej postavy, Urugvajka Natalia Oreiro, mi je tak protivne, špinavo nesympatická, že by som ju najradšej zakopal niekde do hnoja. Táto juhoamerická telenovela sa dá ohodnotiť jedine ako odpad! ()

Reklama

argentina 

všechny recenze uživatele

Kachorru u nás dávali, jak jsem měla 13 roků, a to byl přesně ideální věk na to, abych se do toho zblázila. Telenovely jsem nikdy nesledovala, v paměti jsem měla jen pár dílů Esmeraldy, a hned mi došlo, že Kachorra je vystavená na úplně jiném konceptu. Dnes, když jsem díky tomuto startu poznala, dá se říci dokonale, tvorbu všech latino zemí a oblíbila si televizi Argentiny, vím, v čem tví nedostatky a přednosti tohoto dílka. Nedostatky jsou především ty, že to byla odpolední telenovela, a to už samo o sobě znamená, že nechtěli dosáhnout kdovíjaké ohromující kvality, ale spokojili se s málem. Jelikož jsem se v televizi nemohla dodívat, viděla jsem tak 40 dílů, dlouhou dobu jsem si myslela, že až se to někdy objeví na netu na stažení, tak si to konečně sjedu celé a budu spokojená. Na stažení v originále se to objevilo konečně minulý rok a pravda je taková, že už mě to teďka nehorázně nudí. Jsem daleko více vybíravá, to je pravda, a kdyby nebylo nic jiného na sledování, tak to určitě zvládnu. On to spíš režíroval Miguel Colóm (Cappuccino), můj oblíbenec, jeden z nej režisérů vůbec (Vidas Robadas, El Deseo, Televisión Por La Identidad a samozřejmě tady ani nemá profil), ale tady tak neměl moc co dělat, ptž to byla typická argentinská telenovela s natahovaným dějem a spoustou klišé. Určitě si vzpomínáte, jak každý díl vždycky skončil rádoby napínavě a pak stejnak o nic nešlo. Ale to k tomu patří. Na druhou stranu je hodnocení uživatelů dosti nespravedlivé, protože cílem novely bylo pobavit a strávit příjemnou chvilku před televizí, s postavami, které si člověk opravdu oblíbí, a čeká, co vyvedou příště, nebo ani tak nešlo o děj, jak o to, jakým způsobem se zachovají, co řeknou. Nebylo cílem vytvořit umělecké dílo, ke kterému by člověk neměl jedinou připomínku. Ale všechny připomínky, co máte k tomuto, jsou jen proto, že jste nepochopili, že to tak natočili schválně a ne proto, že by to neuměli líp. Mělo to být přesně takové a své diváky v Argentině a různě po světě si to našlo. Rozhodně to není nic pod úroveň a nemůžete to hodnotit stejně jako mexické telenovely, které jsou vyloženě debilní. Tady bylo drama, jak romantické tak policejní, ale všechno to bylo vyvažované humorem, zábavnými originálními scénami a bláznivostmi. Herci, i když točí radši večerní novely jak odpolední, se nemuseli za co stydět, taková teta Bernarda, Verónica Llinás, by strčila do kapsy každého, skvělá byla mladá Gimena Accardi v roli Josefiny, a i Pablo Rago, což je filmový herec a telenovelu točí jednou za 7 let. Byl to nejlepší galán Naty, spolu měli opravdu chemii a pro nás, kterým nic neříká Facundo Arana, to byla opravdu skvělá volba. Jedinou herečku, kterou nemusím, je Betina O'Connell, ona podle mě vůbec nehraje a nepracuje s hlasem. Díky dabingu jsem si nevšimla geniálního Pepe Monje, který mě potom dostal v Culpabe De Este Amor. Taky ne Marie Leal, která tu měla docela nudnou, i když důležitou roli řeholní sestry, která se starala o děti z ulice. Tato herečka je naprosto grandiózní, teď, když ji vidím v Alguien Que Me Quiera, se zařadila k mým nejoblíbenějším. Musím zmínit taky Maríi Rosu Gallo, úžasnou Pierinu, která umřela v roce 2004. Měla jsem radši takovouto Naty, jak tu v SMV, tady brala tu romantiku vážně a fakt jsem ji to věřila, v SMV to bylo šílené, absurdní, nechutné. Naty tady nepředvedla kdovíjaký výkon (všímám si v originále, něco je skvělé, něco už míň), ale rozhodně by to bez ní nebylo ono. Vůbec se nestydím za to, že jsem to měla ráda, svoji úlohu to v mých 13ti letech splnilo a je to rozhodně duchaplnější jak spousta jiných věcí, co dávají v našich televizích. Skvělá byla taky hudba, jak scénická, tak všechny písničky, co tam pouštěli, v tomto jsou Argentinci geniální. Když jsem se teď podívala na youtube na videa v češtině, zase se divím tomuto hodnocení o něco míň, ptž ti dabéři mluví jak největší kreténi, nedá se to poslouchat. () (méně) (více)

zdepapepa odpad!

všechny recenze uživatele

Fascinuje mě Oskar, že tomu v zástupu odpadů dal jednu hvězdičku. Natalia Oreiro v ještě horší telenovele než byl Divoký Anděl jednoznačně ukazuje, buď jaký šílený vkus má na role, do kterých se vrtne anebo na ně má jen šílenou smůlu. Tak či onak opět vzniknul odpad, který bych ani do stok nelil, jak je hnusný a nekoukatelný. Osobně mě spíš fascinuje, že něco takového jsou lidé schopni natočit 150 třičtvrtěhodinových dílů. Nad tím zůstává rozum stát. I to je ale nic v poměru s velikány typu Dynastie, Dalas nebo Tak jde čas, ale to je jiná kapitola. ()

Renton odpad!

všechny recenze uživatele

Scénář: Gustavo Barrios, Diana Segovia .. Po úděsné sérii Divoký anděl si asi Natalia Oreiro a další "tvůrci" řekli, že (postarší televizní) divák snese opravdu všechno a stvořili Ženu na útěku. Opravdu považuji za nutné říct k tomu jen tohle: pokud nemusíte, nedívejte se! Tenhle plod si vážně zaslouží jen 0%. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (21)

  • V polovici telenovely začne Kachorra nad hornou perou nosiť na kratšie obdobie kvetinku. Maskovala tým opar, ktorý sa jej vytvoril. (matthew.17)
  • Pôvodný koncept seriálu napísala samotná Natalia Oreiro (Kachorra), no nakoniec vyhral príbeh dvojice scenáristov inšpirovaných seriálom Pestúnka Franny (od r. 1993). Nataliin nápad na meno hlavnej hrdinky sa ale ujal a tak dostal seriál prostý názov Kachorra. (matthew.17)
  • Úvodní písnička se jmenuje "Cuesta arriba, cuesta abajo" a nazpívala ji Natalia Oreiro. (HappySmile)

Reklama

Reklama