Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Držitelé Cen Akademie Robin Williams a Cuba Gooding, Jr. se vydávají na nadpřirozenou cestu za hranice smrtelnosti v obrazově úchvatném filmu, na který nezapomenete. Chris Nielsen (Williams) se i poté, co umírá při nehodě, pokouší zůstat nablízku své krásné manželce Annie (Annabella Sciorra). Za asistence ducha - rádce (Gooding, Jr.) se začíná přizpůsobovat nové situaci v prostředí, které lze popsat jako nebeské. Ale když si jeho nešťastná žena vezme vlastní život, je odsouzena k věčnému zatracení. Chris si přísahá, že jí najde, aby mohli věčnost sdílet společně. Ale zachránit duši od takového strašlivého osudu se dosud nikomu nepodařilo. S pomocí svého nebeského přítele čeká Chrise ta nejnebezpečnější a nejdrásavější cesta jeho života i toho, co je po něm: pátrání po nesmrtelné lásce, které ho zavede do pekla a zpět! (Magic Box)

(více)

Recenze (374)

Oskar 

všechny recenze uživatele

Nápady, předložené nám v tomto filmu, jsou velmi efektní, ale bohužel ne efektivní. Film je velice krásný po obrazové stránce a... to je všechno. Skotačení Robina Williamse v onom světě, plném impresionistických výjevů, je moc hezké na pohled, ale když se nenecháte příliš unést (což stejně nebude trvat dlouho) a zaposloucháte se do dialogů, zjistíte, že patří k těm nejbanálnějším, jaké jste kdy ve filmu slyšeli. A například hudba je v tomto případě čirý kýč. A mimochodem, autorem literární předlohy je Richard Matheson, proslulý svými horrorovými komediemi (Havran, Komedie plná hrůz, Příběhy hrůzy atd.), jejichž základním stavebním kamenem je černý humor. A ten si v rámci tohoto příběhu umím docela živě představit, což vrhá temný stín pochybnosti na scénáristovo pochopení látky. Tady nenajdete ani špetku humoru, který by stál za řeč. ()

Freemind 

všechny recenze uživatele

Ještě teď mě bolí zuby. Kytičky, dětičky, barvičky, létající lidé, neskutečně přeslazený klavír ... Pokud má takhle vypadat nebe, pak si to asi půjdu hodit. Samotný nápad měl obrovský potenciál, to by se ho ovšem nemohlo chopit nějaké sentimentální, uslzené hovádko, které nakonec vykouzlilo dvouhodinovou přehlídku cukrové vaty. Ještě včera jsem se divil, jak se mohlo stát, že jsem o tomhle filmu nikdy neslyšel. Teď už to chápu. ()

Reklama

luka4615 

všechny recenze uživatele

Vskutku zvláštní film s dechberoucí vizuální stránkou. Děj se točí kolem osobní tragédie lékaře v podání skvělého Robina Williamse, který po těžké autonehodě upadne do stavu mezi sněním a bděním. Vytváří si svůj vlastní, snový svět. Film prolínají dvě dějové linie, které však dohromady působí trhaně. Digitální triky jsou výborné a herecké výkony a soundtrack také, jediné co mi vadilo, byla ta "nekontinuita" celého příběhu. Na jedné straně je neotřelý příběh, ta epická osobní tragédie zasazená do fantaskního světa snů která celý příběh drží pohromadě, na straně druhé je ten zvláštní přístup k dané látce který ne každému sedne. What Dreams May Come je v záplavě dnešních počinů co se filmového děje týče vskutku vítanou změnou. ()

maxi6 

všechny recenze uživatele

Barevné snění, malované štětcem na filmové plátno. Poeticky laděné filosofování o životě, úmrtí a žití po smrti. Robinova opravdivost, nasazení v každé minutě, přirozenost, improvizace, spolu s jeho vnitřním cítěním pro danou věc dávají všemu skutečnou a věčnou hodnotu. Naprosto stejné věty mohu zopakovat u jeho Expres foto........... ()

MontyBrogan 

všechny recenze uživatele

Raz by som chcel vidieť film, kde bude nebo a peklo zobrazené menej prvoplánovo a doslovne ako v rozprávkach, ktoré ich stvorili. Jasné, v skutočnosti to všetko stvorili ľudia, ale keby to nerobili tak naivne, možno by sa nezvykli tak často sklamať. Tento film bol natoľko patetický, že pôsobil ako jedna veľká cesta k happyendu, kde nič iné nie je dôležité. A pri tom už aj kadejaký slovenský rapper vie, že cesta je zmyslom a nie len jej cieľ. Gýčové to teda bolo ako titulka nejakej Strážnej veže, ale na druhej strane, maľby na základe ktorých si postavy zvolili nebeské exteriéry, boli naozaj pekné. No aj tak by som hodnotil skôr negatívne, nebyť pár nápadov, ako napríklad, že aj v nebi (po smrti) môže človek snívať. A tým aj zabudnúť, že nežije. Otázkou je, po akej dobe sa to zmení na nočnú moru. Ďalší podnetný nápad bol vzhľad postáv, ktoré nevyzerali ako za života, ale ako chceli aby ich videl ten, kto sa práve pozerá. Od bodov, ktoré spomínam, pretieklo vo filme ešte veľa vody či lávy a nakoniec to všetko dopadlo, ako sa na spriaznené duše patrí. A nikomu nezišlo na um, či nie je trochu problém, že je to už na večnosť. Ok, na poslednú chvíľu tam ešte napchali reinkarnáciu, ale práve od tohto filmu som čakal iné východisko. A hlavne, že vo mne vyvolá nejaké citové poryvy, keďže ma k opätovnému pozretiu donútila smrť Robina Williamsa. To už sú ale moje problémy, on teraz aj tak prinajlepšom niekde slope s Philip Seymour Hoffmanom a sťažuje sa, kto vymyslel pre hercov osobitné nebo, keď je to len práca, čo ich spája. Jeho spoločník mu teda s úškrnom objasní, že to asi nebude nebo, kde sa nachádzajú, ale to druhé. A tak sa spolu napijú a ani im to nezašľape. Aké ponaučenie z toho plynie? Chľastať treba za života a nie za volantom. Trochu od veci, ale aspoň na záver som premostil do morálnej korektnosti. ()

Galerie (111)

Zajímavosti (14)

  • „Pekelné“ scény byly natočeny na vetchém, zrezivělém vraku letadlové lodi třídy Essex USS Oriskany (CV-34). Loď byla později potopena, aby uvolnila místo pro umělý útes 17. května 2006. (sator)
  • Annie Nielsenová (Annabella Sciorra) má nad postelí pověšený Robin Williams) prochází kolem rytiny „Dante a papež Hadrián V.“ od francouzského grafika Gustava Dorého. (ČSFD)

Reklama

Reklama