Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šedesátník Harry Sanborn je bohatý hudební vydavatel, který si nepřipouští přibývající léta a přes pokročilý věk udržuje milostné vztahy pouze s mladými ženami. Jeho posledním "úlovkem" je energická Marin, se kterou si vyrazí na víkend do luxusního venkovského domu, patřícího její matce Erice Barryové, úspěšné autorce divadelních her. Než se však dvojice stačí zabydlet, objeví se Erica se svou sestrou Zoe a přistihne polonahého Harryho u otevřené lednice. Přestože se trapná situace brzy vysvětlí, Erica se nedokáže smířit s tím, že její dcera má milostné pletky s protivným, sebestředným třiašedesátiletým seladonem. Téhož večera se však situace zvrtne, když Harry během milostných hrátek zkolabuje. Podle lékaře však není schopen dlouhé cesty a musí zůstat v Eričině domě. Naštěstí se v domě častěji, než je nutné, objevuje doktor Julian Mercer, který je obdivovatelem Ericy a její tvorby. Přes vzájemné antipatie a řadu trapasů se Harry s Ericou začnou pomalu sbližovat. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (473)

castor 

všechny recenze uživatele

Před víc než deseti lety mi to moc nechutnalo. I proto jsem dal jen tři hvězdy. Nyní jsem si po hodince sledování říkal, sakra, vždyť je to dialogově solidně napsané, výborně zahrané, milé, spontánní. Jenže pak to přišlo. Polovina je totiž fajn, ale jakmile se hlavní hrdina vrací do velkoměsta, nastupuje bezradnost a zoufalé posouvání figurek na šachovnici. Celé je to krkolomné a tvůrci jen hledají cestičky, jak dva nečekaně zamilované lidi v důchodcovském věku zase spojit. To bylo asi tak. Hlavní hrdina je bohatý a okouzlující. Jen je mu třiašedesát. Pro romantickou komedii možná ztracený případ, nikoliv však v případě solidní autorky Nancy Meyers. Na jedné straně vystylovaný vzhled a pevná těla mladých dívek, na té druhé náruč stárnoucí neurotické spisovatelky. Náš hrdina měl vždycky radši mladé maso. Jenže právě divadelní autorka Diane Keaton stále okouzlujícího svůdníka Jacka Nicholsona dostane. A naopak to bude stejné. Vůbec nevadí, že používáme šablonu nenávidí se-zamilují-přijde odloučení-a happy-end. Meyers na to jde mazaně, těží ze šarmu ústřední dvojice, která je poměrně věrohodná a zajímavá. Trochu moc sice tlačíme na situační komiku, ale jak říkám, první hodinka je fajn. Keaton občas připomene allenovské herectví (místy je to spíš na škodu), občas jsou ona i ostatní zbytečně křečovití, což jim předepisuje scénáristka. Druhá půlka se měla výrazněji prostříhat, existence některých postav je spíš účelová (Keanu Reeves, Frances McDormand) a potenciál jde strmě dolů. Lepší tři hvězdy.. ()

Jossie 

všechny recenze uživatele

Asi do poloviny to bylo moc dobré, nejvíc mě pobavil proslov přítelkyně Diane Keaton na adresu starších mužů, ale pak to úplně ztratilo dech a konec mě vyloženě zklamal. Herci byli moc fajn a pro mě osobně byla nejlepší Diane Keaton - krásná, sexy, milá, chápající, prostě jsem keanu Reevse naprosto chápala a Nicholsona vůbec nechápala. ()

Reklama

Nathalie 

všechny recenze uživatele

Ano, Diane Keaton si mohla odpustit ve své jinak náramně vyvedené formičce hysterický pláč o délce fotbalového poločasu. Ano, Jack Nicholson se mohl zříci svého mlsně kocouřího pohledu i v polomrtvém stavu na nemocničním lůžku. Ano, Nancy Meyers mohla v druhé části dupnout na plyn a řadit tak, aby převodovka netrpěla.Rozum si vždy záludně vybere dovolenou v době, kdy se na tuhle romanci o třech jednáních dívám.................... Dva osamělí úspěšní lidé ve věku, který už ani pokrytecky zdvořilý člověk nenazývá střední. Stačí je izolovat do jednoho velkého domu s jednou velkou kuchyní a začnou se dít velké věci...Jejich přibližování jde kouzelně kostrbatou cestou přes hory,doly a pláže, na každém rohu nečíhají loupežníci, ale strach ze závazků a o generaci mladší konkurence. Finále v rytmu we´ll always have Paris za nádherné hudební kulisy Edith Piaf je velmi krátkou tečkou,před kterou zjevně jedna věta chybí. Vlastně jde o divadelní hru v divadelním filmu. Místy sice z dialogů a zvratů trčí scénáristova lebeční kost, ale i tak si "Kdy, když ne teď, s kým, když ne s tebou" zaslouží hřmotný aplaus. P.S. Ta poslední hvězdička je za Keanu Reevese v modrém tričku s květinami a nektarinkou. Kombinace lesní flóry, exotického ovoce a havajského vánku v nebesky modré?Povrchní, ale abych ctila pravidla, musím si někdy povolit výjimku:-) ()

betelgeuse 

všechny recenze uživatele

Tohle je jedna z přepychových ukázek toho, proč mám mnohem radši ženy před kamerou, než za ní. Totální rozbředlost, která negraduje, ale jenom se motá od jedné zdi (životní realita lidí na prahu důchodu) ke druhé (romantická klišé, Jackova fyzická komika), všechny její hvězdy hrají „na autopilota“ a rozhodně by potřebovala řádně prostříhat (když už ne přepsat). Vždycky jsem si myslel, že dramaturga si vymysleli komunisti, aby za ně prudil filmové tvůrce, ale na Meyersovou bych poslal hned tři. ()

Brouk 

všechny recenze uživatele

To je ale konverzační lahůdka plná vtipu, napětí a kruté pravdy. To je přesně film, na který musí mít člověk tu správnou náladu. Nedávnou jsem si ho pustil znovu a je to pravda. Ne asi, ale určitě! Ten film je buď "zívačka" nebo prostě "TO! TAK! ASI! NĚJAK! JE!" a obroušený člověk životem, tj. s nějakým křížkem to ocení..... :-) ()

Galerie (67)

Zajímavosti (18)

  • Tržby ze severoamerických kin byly 124,7 milionu amerických dolarů, součet těch celosvětových 265,3 mil. (NIRO)
  • První (i když krátká) čelní nahota Diane Keaton (Erica Barry) před kamerou. (Kulmon)

Reklama

Reklama