Reklama

Reklama

Zmeškaný hovor

  • Japonsko Chakushin ari (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Hrůzostrašný film ve stylu slavného Ringu (režie H. Nakata) a Nenávisti (režie T. Shimizu) je prvním Miikeho počinem na poli čistého hororu. Několik mladých lidí postupně obdrží na mobilní telefon záhadnou hlasovou zprávu z budoucnosti, v níž uslyší své vyděšené reakce z okamžiku vlastní násilné smrti...Nejen že tito lidé pochopí, jak krutý jejich konec bude, ale dozvídají se také přesný údaj o tom, kolik času jim zbývá. Objevme temnou stránku nástroje naší každodenní existence, jemuž bez obav svěřujeme svou absolutní důvěru: našeho mobilního telefonu! (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (160)

cariada 

všechny recenze uživatele

Na japonce slušný horor, hlavně první hodiny vše pěkně navazuje a má to děsivou atmosféru, jenže pak se to celé začíná příliš pitvat v minulosti a stává se to docela nesrozumitelné. Smrti jsou celkem nápadité a vše je dobře ponuré. Jenže pak to začíná být s přibývajíví stopáží nudné a zdlouhavé což je chyba. 30 minut ubrat a jdu s hodnocením výš. ()

S.Quentin QUALE 

všechny recenze uživatele

I když je japonská duchařina značkou značně vypelíchanou, tak zrovna toto nabízí docela dost. S odhlídnutím od jakýchkoliv paralel, dyť tady jde přece o strašení, narovinu uznávám kvality tohoto hororu, protože tak plíživou a skladnou potvoru jen tak nenajdete. Je to oldschool své doby se zrcadlící, ale já jsem s tímto bububu spokojený. Kvalitativně srovnatelné s Kruhem a Nenávistí. 80% ()

Reklama

dawe04 

všechny recenze uživatele

Samara se naučila používat mobil aneb inspiracemi slavnějších duchařin protkaný horor v režii originálního režiséra Takashi Miikeho. Ano, koncepčně příliš neodlišitelný od všech těch Kruhů a Nenávistí, nicméně právě díky režisérově rukopisu a zajímavém, nicméně fantasmagoricky překombinovaném ději pořád velmi slušný horor. Hlavně, když (marně) hledáte strach za Atlantikem. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Rozhodně zajímavý horor, který je svým příběhem neskutečně blbý, ale svým zpracováním splňuje cíle hororu bravůrně a jedinečně. Takeshi Miike s tím rozhodně má zkušenosti, takže se přitroublý příběh hodí na druhou kolej a divák umírá v závanu duchovna a tajemna jen při pohledu na obrazovku a očekává to nejhorší, od hororu vždy jen to nejhorší. Škoda jen, že ten příběh byl hodně jednoduchý, možná se mohlo jít trochu do jeho hloubky a ne jen tak jednoduše nadhodit jeho základní kostru a pak už se nestarat. Fakt ale je, že jsem na pozorování příběhu neměl ani příliš času, když si mě režisér dokázal nastavit do nejtemnějšího koutu místnosti a trápit mě od začátku až do konce, ale o tom to přeci je. ()

cocrHeLL 

všechny recenze uživatele

Naprosto běžný trend japonských duchařin přelomu tisíciletí, se kterými se po velmi povedeném Ring nebo Ju-on (nebo Hong Kongské jednohubce "oko") následně roztrhl pytel a Chakushin Ari se rozhodně může přiřadit k těm povedenějším. Takashi Miike je parádní režisér (s docela chorobnou myslí, když se podíváme na jeden z největších jeho kultů Koroshiya 1 alias Ichi the Killer) a průměrný námět zpracoval velmi pěkně a vytřískal z toho maximum. Dívalo se na to moc pěkně a fungovalo to tak, jak mělo. Vypíchnul bych scénu z televizního studia - moc pěkný moment. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (3)

  • Na konci filmu si Yumi Nakamura (Ko Shibasaki) myje vlasy a má hlavu celou od šampónu, ale hned v dalším záběru má vlasy naprosto čisté. (moukey)
  • Vyzváněcí tón, který se ve filmu objevuje, se stal populárním a často používáným jako hudební pozadí při záběrech na strašidelné domy. (Terva)

Reklama

Reklama