Obsahy(1)
Němá groteska z počátku 20. století, ve které pes ukradne v řeznictví kus masa. Jeho útěk z obchodu zpozorují policisté, a tak za ním utíkají a snaží se jej dohonit. (zdeny99)
Recenze (6)
Nuda... Spousta policajtů nahání psa, netrvá dlouho a pes nahání policajty. Netrvá dlouho a je konec. Naštěstí. ()
Němá groteska s prostým dějem o tom, jak tlupa policistů nahání psa, který si od řezníka "půjčil" kus masa. Snímku nechybí typické atributy policajtské honičky - všudypřítomné pendreky, atypický běh tolik typický pro němé grotesky, padání, kotrmelce a další (na dnešní dobu rádoby) skopičiny ze strany policistů. Dnes koukatelné především pro dobu svého vzniku. Na snímku zaujmou také pokusy o různé mystifikace diváka (lezení po baráku, pobíhání po střeše) - svou schopností mystifikovat však opět poplatné své době. Shrnuto a podtrženo: Příjemná groteska, u které se imho člověk pobaví tehdy, pokud má stále na mysli dobu jejího vzniku. ()
Na této grotesce je vidět posun, který mladičká kinematografie prodělala za těch pár let existence. Lumiérovský dokumentační styl skončil s počátkem století a Méliés naopak ustrnul na svých feérických experimentech, které měly spíš charakter divadelního záznamu. V tomto snímečku už kamera nestojí na jednom místě a nebrání se vyjít z ateliéru, ale ve výrazových prostředcích to ještě pokulhává. Tento snímeček není ničím zvláštní, je to vpodstatě průměr a myslím, že jím byl i ve své době. Přesto dám díky vtipnosti hvězdičku navíc. ()
Rozhodně povedená a srandovní groteska. Hodnocení 3 a 1/2 hvězdy ale s přihlédnutím oka na rok vzniku zaokrouhluji směrem nahoru. ()
Francouzští předchůdci Keystonských strážníků v akci. ()
Skvělá groteska o honu za ukradeným kusem masa. Nejvíc se mi líbilo, jak vyřešili šplhání po stěně a i konec je parádní. Překvapivě jsem se hodně nasmála. ()