Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Vincent Eastman (držitel Zlatého glóbu Richard Gere) žije stále stejný a přímočarý život jako úspěšný architekt ve svazku s krásnou, ale odtažitou manželkou (držitelka Zlatého glóbu Sharon Stone). Když pozná vášnivou a temperamentní spisovatelku (Lolita Davidovich), základy jeho bezpečného a předvídatelného života jsou náhle otřeseny. Vincent si musí vybrat mezi svým životem, který vybudoval, a vášní, která by mohla znamenat jeho skutečné štěstí. Pokud však bude čekat příliš dlouho, může se ocitnout na osudné křižovatce. (Magic Box)

(více)

Recenze (36)

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Závěr parádní, podobnou křižovatkou každý z nás čas od času projede. Jen mě ta pointa nesebrala tolik, nakolik by mě asi bývala vzít měla. A za to může co? Bingo - lepší předehra. A jen tak mimochodem, sekáči Richarde. Obě tvé osudové ženy sice pěly chválu na tvou tvářičku, ale popravdě; Sharon tě přehrávala už jen pouhým účesem. Velké sousto, veliké... ()

Cibulka_C 

všechny recenze uživatele

Asi jeden z nejlepších vztahových filmů řekla bych… i když je to film o obyčejných lidech, kteří řeší v dnešní době už docela bežné vztahové problémy, bylo to velmi emocionálně kvalitní a náročné (emocionálně kvalitní a náročné to měla i Ríšova postava 🥲). Crush materiál Richard Gere (protože jeho 90s éra byla fakt hodně hot 90s éra 🛐) tam měl hrozně emocionální monology, hlavně teda na konci, v té telefonní budce to bylo vyloženě šílené. 🔥 Do pocitů jeho postavy se nikdo vžívat nechceme. Z té první sexuálním scény jsem traumatizovaná. Všechny postavy měly alespoň jednu silnou větu nebo repliku. Takže je to vlastně film pro všechny, protože se tahle situace může fakt stát každému až je to děsivé. 🕺🏻 A pokud se vám film nebude líbit, ale bude vám už líto to vypnout, protože jste to teda rozkoukali, můžete se alespoň dívat na pěkného muže. 👀 ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Architekt Gere stojí na křižovatce a neví kudy. Co takhle se v ní navzdory předpisům otočit a zkusit bílou šálu se sekáčkem na led..? Nejdříve snobská nádoba plná prázdných emocí a pak silných posledních 20 minut s dopisem, co (ne)našel adresáta. Hodnocení bude evidentně kolísat podle životních zkušeností s pálením mostů a usazením rozumu a citu do trvalé opozice a to je právě na kouzlu zvaném film to nekrásnější… ()

Faidra 

všechny recenze uživatele

U málokterého filmu jsem tak dlouho váhala, jak ho ohodnotit. Možná je něco pravdy na tom, že naplno na člověka dolehne až poté, co se sám ocitne na nějaké té partnerské nebo životní křižovatce, ale nemyslím si, že je to nutné. Spíš jde o vědomí, že láska, manželství a vztahy vůbec jsou proměnnými v rovnici se stejně nejistým výsledkem jako bývá výsledek snahy podruhé vlézt do jedné řeky. Film má svá nesporná slabá a hluchá místa a některé herecké výkony k nim patří, ale na Gereovi a Stoneové je přinejmenším sympatická jejich snaha ztvárnit protentokrát obyčejné lidi s obyčejnými problémy. Může to chvílemi nudit, chvílemi děsit, chvílemi odpuzovat, ale od toho, co nám provádí život, ostatní i my sami, se to až tak neliší. I když to většinou nemívá tak dramatické rozuzlení. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Dva dobří herci v hlavních rolích, Richard Gere a Sharon Stone, a film je to unylý a bez života. Mark Rydell si s podivným scénářem naprosto nevěděl rady. Chtěl poskládat působivou mozaiku, ale vždy mu nějaký ten potřebný dílek scházel nebo přebýval. Nikdy nenašel ideální poměr mezi vztahem tří lidí a mezi vyhrocením vztahu. Retrospektivní vyprávění příběhu o zhrouceném manželství a počínajícím vztahu nebylo zvoleno dobře. Záměr odlišit příběh od tuctu podobných právě netradičním stylem vyprávění byl dost ošidný a nevyšel podle představ autorů. Herci ve svých nepropracovaných postavách také neodvádějí nic mimořádného. Film, který návod na rozpad manželství podává hodně sklesle a umrle. S takovým hereckým obsazením mohlo vzniknout dobré drama. 40% ()

Galerie (22)

Zajímavosti (11)

  • Niekoľko časopisov a novín, ako The Pantagraph alebo The Spokesman-Review, zaradilo film do top 10 najhorších filmov roku 1994 a The Tampa Tribune ho uviedli ako absolútne najhorší. (Arsenal83)
  • Vancouver Sun napísal, že film „je celý kanadský – a najlepšia evokácia Vancouveru, akú kedy videli na plátne“, ale odsúdil jeho početné klišé a jeho „mätúci formát flashback-in-flashback, ktorý je ťažké sledovať“. (Arsenal83)

Reklama

Reklama