Claymore
Japonsko,
2007, 24 min
Režie:
Hirojuki TanakaScénář:
Kazujuki FudejasuHudba:
Masanori TakumiHrají:
Hóko Kuwašima, Hiroaki Hirata, Romi Paku, Hóčú Ócuka, Ginpei Sató, Kei'iči Sonobe, Sači Macumoto, Micuo Senda, Tóru Nara, Kunihiro Kawamoto, Júiči Nakamura, Tecuja Kakihara, Tomokazu Seki (více)VOD (1)
Hrají
Hóko Kuwašima
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hiroaki Hirata
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Romi Paku
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hóčú Ócuka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Ginpei Sató
Japonsko
Nejlepší seriály:
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Kúčú buranko (2009) (seriál)
Kei'iči Sonobe
Japonsko
Nejlepší seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Sači Macumoto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Major (2004) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Aoi bungaku series (2009) (seriál)
Micuo Senda
Japonsko
Nejlepší seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
Major (2004) (seriál)
Tóru Nara
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kunihiro Kawamoto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Juru Camp (2018) (seriál)
Júiči Nakamura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Tecuja Kakihara
Německo
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Tomokazu Seki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kjóko Hamura
Japonsko
Jóiči Nišidžima
Japonsko
Nejlepší seriály:
Monster (2004) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Gungrave (2003) (seriál)
Komina Macušita
Japonsko
Nejlepší seriály:
Monster (2004) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Gungrave (2003) (seriál)