Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Známého producenta Maxe Bialystocka, přezdívaného „král Broadwaye“, jednoho dne nečekaně navštíví účetní, který má zkontrolovat jeho účetnictví. Zatímco Bialystock se snaží zbavit jedné ze starých dam, které mu za trochu laškování slouží jako pravidelný přísun peněz, Leo Bloom, jinak velmi nervózní a nesmělý mladý muž, mu ukazuje lístek na hru, kterou kdysi shlédl a kterou uváděl právě Bialystock. Přáním účetního totiž vždy bylo stát se producentem. Má ale ze všeho strach, takže se drží při zemi. Během kontroly ho náhle napadne, že by se paradoxně dalo na ohromném propadáku vydělat víc než na úspěšné hře. Shromáždí se velký kapitál, vyprodukuje propadák za málo peněz a zbytek shrábne producent. Bialystock, který není v nejlepší finanční situaci, se toho hned chytí a láká Blooma, aby se spolu o něco takového pokusili. Ustrašený Leo ale tvrdohlavě odmítá… Když se ovšem v úřadě opět setká s nesnesitelným šéfem Marksem, náhle vidí, že žije jako otrok, a na místě se rozhodne odejít a přidat se k Bialystockovi. Ten je nadšením bez sebe a oba hledají nejhorší hru, jaká kdy byla napsaná. Max nakonec vytipuje hru nazvanou „Jaro pro Hitlera“. Její autor, jistý Franz Liebkind, se ukáže být nadšeným chovatelem poštovních holubů a také bezvýhradným obdivovatelem Hitlera… (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (119)

alenka 

všechny recenze uživatele

no sakra, smula se mi lepi na paty...cili dalsi nudny film, ktery se dal prezit jen diky willu ferrellovi (ackoli normalne ho fakt nemusim, tak tady jsem se v zoufalstvi smala i hajlujicimu holubovi). urcity vtip a smrnc v hudebnich scenach se producentum uprit neda, ale celkove je to stale jen muzikal, placnuty na platno. v jistych momentech je to stejne jako divat se na ceskoslovenskou televizni inscenaci, akorat ze ty byly alespon kratke... ulevou jsou sceny s umou thurman, ktera trochu maskuje broderickovu nesnesitelnost a divadelni krecovitost. a kdyz u nic jineho, ma urcite milionkrat hezci nohy nez on, a taky zatracene dlouhy. producenti jsou asi prima jako muzikal v divadle, ale na obrazovky si je doma rozhodne nepoustejte. film, ktery ma pres dve hodiny sebez prestavky vydrzet neda! kupodivu ani architektura neni dost vyuzita na to, ze se jedna o muzikal - tanecni vystoupeni mohly bejt jeste o rad kvalitnejsi, kdyby si s pohybujicimi supliky a schodisti tvurci vic pohrali. jakoby si nikdo nevsimnul, co vsechno film umoznuje. vsadim se, ze jako muzikal jsou producenti sofistikvanejsi. jedinym pozivitem tak zustava hra hitler je usvit, tak me teda opravdu ohromne pobavila, a hlavne jeji reziser rožer. ten jako jediny predvedl skutecne smesny komedialni vystup. ()

dzej dzej 

všechny recenze uživatele

Hned v prvních sekundách příběhu se divák ocitá na Broadwayi, mezi svítícími neony, v úvodním oslnivém hudebním čísle. Muzikál producenta Maxe Bialystoka (jméno jako parafráze na mocnou kliku evropských uměleckých imigantů) Funny boy (adaptace Hamleta!) se stává totálním propadákem a starý lišák se musí poohlédnout po něčem novém Elementární příběh shánění peněz a představitelů pro nový (nejhorší) muzikál se stává lehce plynoucí fraškou tu a tam proloženou hudebními čísly. Producenti jsou životním projektem Mela Brookse – kromě filmu z roku 1968 existuje i broadwayský muzikál z roku 2001. Brooks napsal scénář filmu, hudbu i texty zpívaných čísel a celý film také, jak jinak, produkoval. Rukopis zkušeného autora filmových parodií je na Producentech velmi znát. Herci celou dobu dokonale přehrávají (všechny postavy filmu jsou pouhé karikatury, načrtnuté podle několika základních vlastností), občas se objeví nějaká ta citace (muž na střeše – Ghost dog, scéna u soudu – Tanec v temnotách, Kafkova proměna jako scénář k muzikálu), film je naprosto nekorektní k často tabuizovaným tématům (nacismus, homosexualita, staří lidé), některé scény jsou absolutně nekoherentní k veskrze pozitivní, usměvavé a „dokonalé“ hollywoodské muzikálové tradici. Neonacistický muzikál Jaro pro Hitlera s ultrazženštilým homosexuálem v hlavní roli je ostatně příkladným pro všechy zmíněné kategorie. Hudební čísla jsou do detailu propracovaná, choreograficky originální (bíle natřená kancelář, účtárna, pochod babiček), s velmi dobrými texty (časté opakovaní elementárních struktur, slovní hříčky). Celý film se vnímat jako sarkastický pohled na chod showbyznysu i jako parodii typických prvků daného žánru. Především je to ale „rozesmívající“ dílo, jehož ztřeštěným fyzikálním zákonům se krásně podléhá. ()

Reklama

Šandík 

všechny recenze uživatele

Upřímně řečeno, nemám rád animované filmy právě proto, že jsou příliš dokonalé a schází jim náhodnost. Filmoví Producenti sice nejsou animovaní, ale kupodivu působí přesně tak. Stále dokonalé a dokonale sterilní světlo, přesně spočítané pohyby, herci, co vypadají jako karikatura sebe sama. Ne, tohle se VÁŽNĚ VŮBEC NEPOVEDLO!!! A ještě jedna poznámka. Adaptovat muzikál tak, že prostě jenom vezmu představení a šoupnu ho do reálných či spíše "reálných" kulis je taky hodně velký úlet. Film má zkrátka jiná pravidla než muzikál. Ať se jde autorka podívat na Coppolův "Divotvorný hrnec", Formanovy "Vlasy" nebo Cukorovu "My Fair Lady", třeba pochopí, jak se taková věc má dělat... Celkový dojem: 30% ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

I kdyz to na puvodni Producenty nema, zas takovej prusvih to neni. Film je natocenej dobre, pisnicky jsou chytlavy a choreografie je paradni. Vetsina scen je navic pouze kopii tech puvodnich, i kdyz samozrejme v nejakejch detailech se to vzdy lisi, coz znamena, ze to obcas dokaze dobre pobavit, ale pak treba nastve protahovany finale (delka pres dve hodiny je proste strasne moc). Jedinej vyraznejsi problem tu je tak jen v Broderickovi, kterej nejen, ze prehrava, ale zaroven se furt tvari jak nejakej uchylacek a zpev nebo choreografie mu moc nerikaj. To Lane je docela solidni, Ferrell v roli nacka je naprosto super ultimatni a Uma je ultra sexy. Takze na jednu stranu film neni nijak vyrazne spatnej, ale na stranu druhou, proc koukat na kopii, kdyz tu mame daleko lepsi original. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Mám v sobě naprosto vytříbenou úchylnost pro šílené snímky a i když se tento kousek, o vytvoření spolehlivého broadwayského účetního propadáku, nevyhnul hromadě trapností, tak Ferrellův wunderbar esesák s hajlujícími holuby ho v mých očích zvedá do výšin nadprůměru. Takže společně s producenty při pohledu na začínající (herečku, sekretářku, uklízečku) Ullu vykřikuji "Bůh žehnej Švédsku!" a repríze se rozhodně vyhýbat nebudu. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (17)

  • Film je založený na divadelní hře z roku 2001, která vznikla podle stejnojmenného filmu z roku 1968. Ten je pro změnu o divadelním představení. (imro)
  • Spoluautor filmu a také divadelního představení Thomas Meehan si zahrál v Producentech Maxova právníka. (imro)
  • Broadwayský muzikál získal rekordních 12 divadelních cen Tony. (imro)

Související novinky

John Travolta je žena!

John Travolta je žena!

10.09.2006

Tak to tedy alespoň bude v připravovaném remaku muzikálu Hairspray, kde ztvární postavu Edny Turnblad, jejíž dcera Tracy (začínající Nikki Blonsky) se zaplete do rasových nepokojů v Baltimore… (více)

Hollywoodské hobby? Prznit klasiky

Hollywoodské hobby? Prznit klasiky

02.06.2006

Filmaři v Hollywoodu se nejspíš rozhodli plýtvat všemi možnými zdroji na většinou nepotřebné a obvykle nepříliš kvalitní remaky. Ostatně co fungovalo už jednou (dvakrát atd.), bude fungovat o… (více)

Zlaté glóby 2006

Zlaté glóby 2006

18.01.2006

Dne 16. ledna proběhlo v Los Angeles slavnostní udělování cen Hollywoodské zahraniční tiskové asociace, Zlatých glóbů. Podle očekávání letos dominovalo drama o homosexuálních kovbojích Zkrocená hora,… (více)

Zlaté glóby 2006

Zlaté glóby 2006

14.12.2005

16. února 2006 proběhne v Los Angeles 63. ročník slavnostního udělování cen Hollywoodské zahraniční tiskové asociace, Zlatých glóbů. Těm letošním zřejmě bude dominovat (alespoň, co se počtu nominací… (více)

Reklama

Reklama