Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Známého producenta Maxe Bialystocka, přezdívaného „král Broadwaye“, jednoho dne nečekaně navštíví účetní, který má zkontrolovat jeho účetnictví. Zatímco Bialystock se snaží zbavit jedné ze starých dam, které mu za trochu laškování slouží jako pravidelný přísun peněz, Leo Bloom, jinak velmi nervózní a nesmělý mladý muž, mu ukazuje lístek na hru, kterou kdysi shlédl a kterou uváděl právě Bialystock. Přáním účetního totiž vždy bylo stát se producentem. Má ale ze všeho strach, takže se drží při zemi. Během kontroly ho náhle napadne, že by se paradoxně dalo na ohromném propadáku vydělat víc než na úspěšné hře. Shromáždí se velký kapitál, vyprodukuje propadák za málo peněz a zbytek shrábne producent. Bialystock, který není v nejlepší finanční situaci, se toho hned chytí a láká Blooma, aby se spolu o něco takového pokusili. Ustrašený Leo ale tvrdohlavě odmítá… Když se ovšem v úřadě opět setká s nesnesitelným šéfem Marksem, náhle vidí, že žije jako otrok, a na místě se rozhodne odejít a přidat se k Bialystockovi. Ten je nadšením bez sebe a oba hledají nejhorší hru, jaká kdy byla napsaná. Max nakonec vytipuje hru nazvanou „Jaro pro Hitlera“. Její autor, jistý Franz Liebkind, se ukáže být nadšeným chovatelem poštovních holubů a také bezvýhradným obdivovatelem Hitlera… (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (119)

tereza.s 

všechny recenze uživatele

Problémem je, že se na to nesmíte dívat jako na film, ale jako na zfilmované divadelní představení. Proto tolik nadsázky a přehnaného dramatu. Filmově je to průměrné, ale divadelně...wow, zahrajte to ještě jednou doktore! Hudba mě velice pobavila, jen ten český překlad, resp. titulky.... absolutně mimo. Já se po chvíli rozhodla koukat pouze v angličtině a odnesla si z toho mnohem víc. Myslím, že to teď hrají i nějaké divadelní soubory u nás, a tak se půjdu podívat, jen vím, že budu velice zklamaná. Zkrátka, neberte tento film vůbec vážně a královsky se pobavíte. Navíc 10 bodů za kostýmy. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Když jsem se díval na film "Producenti" - myslím tenhle z roku 2005 - napadla mě jedna myšlenky. Proč se producenti vlastně nevykašlou na to, aby natáčeli úplně nové filmy, když místo toho mohou vzít ty staré, oprášit je a udělat novou premiéru. Ona odpověď je nasnadě. Zaprvé je problém v tom, že diváci by na starý film nejspíš nešli. Alespoň ne v takovém množství, jak by si producenti přáli. Přece jen, obraz před 40 lety byl trochu někde jinde. Herci hráli jinak, nemělo to vždy potřebné pozlátko. Zadruhé, jaký by pak mělo smysl mít herce, když by se pořád jen remakovalo? Já vím, že jsou i originální filmy, ale remaků je až moc. Trochu se bojím toho, aby Disney, když je novým vlastníkem Lucasfilm, neudělal remake "Star Wars". To už by byl skutečně vrchol veškeré hrabivosti, nemluvě o tom, že rádoby 3D verze "Star Wars" už jsou dost velkým parazitem, který má diváka vysát, aniž by mu jakoukoli hodnotu přidal. Remakovat se jednoduše bude, a to i přesto, že je předloha skvělá. "Producenti" Mela Brookse, jeho režijní prvotina, jsou legendární satirou a parodií, která má neskutečně chytlavé písně. Jenže už jí je dost před 40 let. Proto se dostalo i na ně a v roce 2005 jsme si mohli užít novou verzi. Je větší, delší, ve více barvách, ale přesto je nudnější, roztahanější a méně zábavná. Matthew Broderick hraje tak, že ho budete buď milovat, nebo nesnášet. Stejně tak i Nathan Lane. Umu Thurman jsem v jejím pitvoření jednoduše nevydýchal, ale za to může skutečnost, že jí snesu jenom v Tarantinových filmech. "Producenti" nejsou špatní, ale jaký má smysl dělat nevýjimečnou kopii výjimečného díla. Více: http://www.filmovy-denik.cz/2012/11/deja-vu-fred-claus-oko-dravce-penelope.html ()

Reklama

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

"Keep it gay!" Neonacistický muzikál se podruhé vrací na filmová plátna... A podstatně hůře. Je to estrádnější, barevnější a prvoplánovitě lacinější než-li Brooksův originál. Satira z toho zcela vyšuměla a vlastně se to proměnilo v ukázkový příklad toho z čeho si předloha utahovala. Na druhou stranu je to stále příjemně švihlé a pocit pohody to také umí místy navodit perfektní. Kdyby tvůrci zkrátili stopáž většiny písní a úvod prostříhali tak aby se na samotný muzikál "Springtime for Hitler" nedostalo až po cca sedmdesáti minutách filmu, tak to mohlo fungovat výrazně lépe. Takhle vás tu ubije ještě předtím než k tomu dojde. Obsazení ujde. Celkově je to docela dobré. Což, vzhledem ke kvalitám originálu, je poněkud málo. Znáte-li původní Producenty, tak se těmto vyhněte, pokud vás však minuly, tak si v klidu pusťte tuto verzi. Třeba vás poté navnadí k sehnání té z roku 1968. A mimochodem, bude-li dostatečně trpěliví, tak i zde na vás čeká zpívající klasik Mel Brooks. ()

MilesTeg 

všechny recenze uživatele

V rámci Febiofestu to nejlepší, co mohli nabídnout, když už to nedali do normální distribuce. POMO se mýlí, když předpokládá, že Mel Brooks napíše a vyprodukuje něco jiného, než čirou parodii, takže na Chicago nikdo nechtěl navazovat. I tento remake je jeho dítkem. Nathan Lane je naprosto úchvatný, Broderick na jeho obvyklou bídu překvapivě dobrý a Uma hraje švédskou blondýnu s velkou chutí. Ferrellovy eskapády a jeho loutkoví holubi jsou správně praštění, sem se to víc než hodí. A poznámka - vyslechněte písně během titulků a na konci očekávejte krátký bonus i s Melem. ()

DocBrown 

všechny recenze uživatele

Klasicky nepovedený remake. Chápu, že je to adaptace muzikálu, ale muzikály prostě obecně nemusím. Navíc zpívající Hitler už nemá takovou sílu (zesměšnění) jako originál, v kterém se začaly diváci smát až těm jeho scénkám, které tu úplně chybí. S jedinou vyjímkou, samotný zlatý hřeb Springtime for Hitler je hodně povedená, jenže tady to vypadá, že to je celá hra. Ještě dva menší klady - Nathan Lane a Uma Thurman. Ferrell není špatný ale hraje moc velkého šaška na to, aby mohl brát svojí hru vážně, původní byl lepší. Zpívající konec u soudu měli úplně vystřihnout. Broderick nesahá Wilderovi ani po ponožky. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (17)

  • Spoluautor filmu a také divadelního představení Thomas Meehan si zahrál v Producentech Maxova právníka. (imro)
  • Pěvecká čísla si všichni hlavní představitelé nazpívali sami. Valná většina výstupů byla totiž zpívána živě přímo na place, žádné playbacky. [Zdroj: TV Max] (hippyman)
  • Produkce vložila do snímku 45 milionů a celkový obrat v Severní Americe se vyšplhal na 19,3 milionu. (imro)

Související novinky

John Travolta je žena!

John Travolta je žena!

10.09.2006

Tak to tedy alespoň bude v připravovaném remaku muzikálu Hairspray, kde ztvární postavu Edny Turnblad, jejíž dcera Tracy (začínající Nikki Blonsky) se zaplete do rasových nepokojů v Baltimore… (více)

Hollywoodské hobby? Prznit klasiky

Hollywoodské hobby? Prznit klasiky

02.06.2006

Filmaři v Hollywoodu se nejspíš rozhodli plýtvat všemi možnými zdroji na většinou nepotřebné a obvykle nepříliš kvalitní remaky. Ostatně co fungovalo už jednou (dvakrát atd.), bude fungovat o… (více)

Zlaté glóby 2006

Zlaté glóby 2006

18.01.2006

Dne 16. ledna proběhlo v Los Angeles slavnostní udělování cen Hollywoodské zahraniční tiskové asociace, Zlatých glóbů. Podle očekávání letos dominovalo drama o homosexuálních kovbojích Zkrocená hora,… (více)

Zlaté glóby 2006

Zlaté glóby 2006

14.12.2005

16. února 2006 proběhne v Los Angeles 63. ročník slavnostního udělování cen Hollywoodské zahraniční tiskové asociace, Zlatých glóbů. Těm letošním zřejmě bude dominovat (alespoň, co se počtu nominací… (více)

Reklama

Reklama