Reklama

Reklama

Bořiči mýtů

(pořad)
Ukázka z filmu 2

Série(15) / Epizody(268)

Obsahy(1)

Myslíte si, že když spadne chleba na zem namazanou stranou, že to není náhoda? Nebo že Vás může krabička s ubrousky položená pod zadním oknem automobilu při srážce zabít? To jsou jenom dva z mnoha případů různých pověr, předsudků i domnělých pravd, které se snaží duo bývalých expertů na filmové triky vyvrátit či potvrdit. Každý z dílů obsahuje rozuzlení tří více či méně známých mýtů v podání Adama Savage a Jamieho Hynemana. Tito dva pánové a jejich tým provádí pokusy do té doby, až si jsou jisti, zda může být mýtus "zbořen" nebo ne, což je častokrát hodně napínavé a zábavné. (in4mator)

(více)

Videa (2)

Ukázka z filmu 2

Recenze (256)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Populární mechanika pro dospělé děti. Postupy k vyvrácení, či potvrzení některých mýtů jsou sice diskutabilní, ale jako zpřístupnění vědy veřejnosti a podvečerní zábava to funguje skvěle. A ani si netroufám odhadnout, jak dobré by to mělo hodnocení, kdyby ty dva šeredné nazrzlé inženýry nahradili Zac Efron a Justin Bieber! Hned bych je hodil mezi skupinku rozzuřených pitbullů, aby zbořili mýtus, že pes, který štěká, nekouše.. ()

adamulefa 

všechny recenze uživatele

Top na Discovery ! Tesne za Medveďom. Adam a Jamie sú super duo (i keď Adam u mňa vedie) + krásna ginger Kari Byron s kolegami, to je ono ! Každý diel dokáže zaujať, pobaviť ba aj niečo naučiť. Napríklad, že: sloni sa naozaj boja myší, z väzenia sa dá ujsť na lane z toaleťáku, olovený balón môže lietať alebo, že v roku 1969 sa na Mesiac dostali ľudia. ()

Reklama

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Po zhlédnutí úplně nejprvnějšího dílu jsem si nemyslel, že bych si ke dvojici ošklivých zrzečků vytvořil až takové sympatie. První sérii jsem viděl celou a poté jsem seriál sledoval pouze tehdy, když jsem neměl vysílací dobou zrovna nic lepšího na práci, což se tou dobou přihodilo velmi zřídka. Přesto kdykoli jsem viděl nový díl, tak se mi více či méně líbil. Míra líbivosti byla dána samozřejmě bořením aktuálních mýtů. Některé mýty a jejich boření mi přišly naprosto hloupé a snad ani inženýrským okem nedostatečně zbořené. A když už se kazilo úplně vše a nefungovalo skoro nic, tak naši bořiči předvedli alespoň pořádný výbuch nebo něco zničili. Jinak nápad je samozřejmě super. Bořiči mají evidentně nasbírány spousty zkušeností a díl od dílu se zlepšují. Spokojenost. Zatím to vidím na lepší 3* a až třeba někdy uvidím více dílů, tak bych tu čtvrtou klidně přihodil. ()

phoebess 

všechny recenze uživatele

naprosto dokonalá zábava, kterou vás doprovází taťka v baretu a jeho přerostlé děcko (později doplnění ještě o nějakou tu mladší generaci bořičů) - kdo zná, vím o kom mluvím... naprostá šílená zábava, nevím, jestli se to dá i nazvat vědou, spíš ne... prostě výbuchy a střelené mýty, myslím, že nejvíc jsem se zatím bavila, když se snažili utéct z vězení za pomocí salsy, či co to bylo za omáčku, nebo když se snažili zapálit loď pomocí fůry zrcadel... moc doporučuju na zkouknutí na discovery, nemají prostě chybu:-) ()

cirkulace 

všechny recenze uživatele

Další ze skvělých seriálů z produkce Discovery Channel. Věda z té nejzábavnější stránky, doplněná o dva neuvěřitelně sympatické borce s klukovským nadšením pro každý "seriózní" věděcký výzkum. Viděl jsem už poměrně dost dílů, některé slabší, ale u většiny se bavím skvěle. Jako pomyslně konkurenční seriál by se dal považovat seriál Brainiac, který je ovšem britský, takže v tomhle oboru prostě musí být vyšperkovanější a šílenější tahle americká verze. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (30)

  • V relácii sa kladie veľký dôraz na to, aby sa výroba výbušnín a chemické látky, z ktorých sú zložené neobjavovali. Názvy maskujú rôznou terminológiou ako sirupovitá kvapalina alebo tmavý prášok. (Greenpeacak)
  • Hlavný predstavitelia Hyneman a Savage chodia často po amerických školách, kde rozprávajú o svojich pokusoch miestnym študentom. Zároveň nikdy nezabudnú upozorniť na nebezpečenstvo a vystríhať ich pred tým, aby podobné veci neskúšali doma. (Greenpeacak)

Reklama

Reklama