Reklama

Reklama

VOD (1)

Epizody(4)

Obsahy(1)

Sci-fi antologie temných příběhů o závislosti na sociálních médiích, „živé“ reality show a možnostech budoucnosti. (Netflix)

Recenze (48)

Blueeyes 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tak tedy druhá série Černého zrcadla byla veliká jízda a pro mě dokonce překonává první. První epizoda Přijdu hned servíruje originální a zároveň hodně znepokojivý projekt (jak to jen říci a nespoilerovat), pro snazší překonální emocionálně velmi náročného období. Domhnall Gleeson mě tu opět potěšil svou přítomností. Hodně zneklidňující téma, divné, divné, brrr. Ovšem druhá epizoda představuje snad nejzásadnější řekněme hodinku z toho co jsem dosud viděla. To co jsem prve měla za až skoro otravně průhledné výchovné kárání ve smyslu "všichni už jsme z těch smartphonů dočista tumpachoví" vygradovalo do naprosto nečekaného rozuzlení.... a že já ty pointy skoro vždycky odhalím, tak tady ne. A termín "byla jsem úplně paf" zdaleka nevystihuje dojem z tohoto kousku. Jediným lehce slabším dílem byla epizoda Medvídek Waldo, ale dlužno říci, že asi jen pro mne, já na to politikaření fakt nějak nejsem. Čtvrtá a nejdelší část White Christmas, to už je skoro malej film. Každá z postav přesně zapadala do kontextu a dávala do kupy perfektně ucelenou skládačku o tom, kterak je ta cesta do pekla dlážděna dobrými skutky. O konci jsem sice měla představu už hodnou chvíli před, ale nijak to nevadilo, protože to zkrátka kompletně dává smysl. Čili druhá série - obrovská paráda. ()

Streeper 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Přišlo mi to chlup lepší než první série. Druhý díl byla totální psychárna, ale neskutečně mě to bavilo. Třetí díl mě zase na druhou stranu šíleně štval, ale krásně to ukazuje hloupost lidí. Speciální vánoční díl byl asi zatím nejlepší, hodně povedený a byl to takový "mindfuck". Sledování téhle epizody jsem si fakt užila. ()

Reklama

Astaroth12 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ďalšia úžasná séria. Prvý príbeh o vrátení blízkeho naspäť do života je nádherne podane i krásne prepracovane. Druhý príbeh o lovnej zvery mi najprv pripadal trocha trápny, hlavne čo sa týkalo tých ľudí s telefónom, ale keď sa to všetko vyjasnilo, tak zatial prvá časť z tohto seriálu dostala odo mna 5*. Bola naozaj skvostná. Tretia časť rozprava o medveďovi Waldovi, ktorý si to zamieril do najvyššej politiky. Nebola moc vtipná. ale trefná bola určite. Biele Vianoce ma svojim dejom chytili až celkom na konci, keď som si to uležal trocha v hlave, dovtedy som bol rozhodnutý dať 3*, ale potom už som vedel, že ma na viac. Zatial v tejto sérii platí, že Happy end neexistuje a i keď mi v niektorých poviedkach trocha chýbal, realita býva často práve takáto. Zatial tlieskam. ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

PŘIJDU HNED: Žijeme více on-line než skutečný život a to je potíž. Zdá se, že tihle dva spolu chtějí spojit zbytky svých životů, jenže on umírá. Jenže co když při každé volné chvíli ťukal do mobilu, sdílel, reagoval, prostě žil sociálními sítěmi? Ovšem náhradník vyprofilovaný dle předchozího internetového chování nikdy nebude originál (80 %). LOVNÁ ZVĚŘ: Zběsilé a méně uhrančivé. Současná společnost nepotřebuje peklo. Už ho má. Dezorientovaná žena uniká střelbě. Zoufalá utíká a nechápavě sleduje lidi, kteří si vše nahrávají na své mobilní telefony. Pointa nezasáhla. Za mě nejslabší díl prvních dvou sérií (50 %). MEDVÍDEK WALDO: Je to víc o slizkých politicích nebo znechucených voličích? Modrý medvěd Waldo (a jeho stvořitelé) se chytnou příležitosti a vypustí sarkastickou postavičku do blížících se voleb, sprosté zpestření voleb ovšem překvapí. Fajn námět, horší zpracování (65 %). WHITE CHRISTMAS: Poněkud roztáhlý příběh s několika emocionálními vrcholy a rafinovanými zvraty. A hlavně tři náměty, které měly dostat samostatnou epizodu. Osudy dvojice mužů, kteří nepáchali zrovna dobro, ale nejde říct, že by byli zlí. Pochopíme, že ti dva spolu nesedí nad sklenkou náhodou. Nakonec to do sebe hezky zapadne (85 %). ()

Ještěřák 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Skvělá série, všechny 4 díly jsou plné emocí a každý přitom řeší něco úplně jiného. _____ PŘIJDU HNED: otázka problematiky možné podoby smrti v budoucnu. Bude možné žít naplno s něčím, co sice nabízí nekonečnou erekci a perfektní sex, ale je pouhou kopií někoho na základě digitálního profilu a neumí zareagovat na žádné spontánní či nečekané situace? 8/10 _____ LOVNÁ ZVĚŘ: skoro dokonalý díl, metoda odplaty oko za oko v budoucnosti, aneb kde je hranice mezi spravedlností a sadismem. Úžasné titulky. Příliš krátké. 9/10 _____ MEDVÍDEK WALDO: poukazuje, že vtipný odrzlý hejt nemůže být zábavný donekonečna, protože přináší jen sebefrustraci a nulovou protihodnotu. Prostředí trochu jako S01E01, ale úplně jiné téma. Trochu to připomínalo satiru Děkujeme, že kouříte. První 'modrý' díl na CSFD, ale za mě rozhodně ne nejslabší. V díle vystupuje nesmírně sexy hnědoočka Chloe Pirrie, kterou bych rozhodně nechal večer zahřívat svůj skromný pelíšek. 7/10. _____ BÍLÉ VÁNOCE: dva chlápci žijí za podivných okolností v jednom bytě, ale pouze jeden z nich ví, která bije. Jeden hajzlík se snaží dostat druhého, aby se vykoupil. Oba herci jsou skvěle hrající sympaťáci a ačkoli byli u něčeho fakt hnusného, tak se nedá říct, že by byli špatní lidé - spíš takové chaotic good men s normálními neřestmi... Kdežto zasraná štětka víceméně uchází pořádnému trestu. Emociální a mrazivé, ale obě hlavní pointy jsou poměrně předvídatelné. 9/10. ()

Galerie (61)

Zajímavosti (27)

  • Keď Joe (Rafe Spall) vidí v televízii fotografiu Bethany (Janet Montgomery) ako jednu zo smrteľných nehôd pri zrážke vlaku, v správach sa v spodnej časti obrazovky objaví zmienka, že „Callow oznamuje rozvod“. Ide o odkaz na úplne prvú epizódu Národná hymna (2011). (Arsenal83)
  • Charlie Brooker uviedol, že mal nápad, ako nechať pokračovať túto epizódu do filmu, v ktorej by technológia tu znázornená zlyhávala. Film nakoniec realizovaný nebol a pôvodné miesto natáčania už ani neexistuje. (Arsenal83)
  • Z hľadiska robotiky je waldo zariadenie, ktoré umožňuje ovládať stroj alebo počítačový obraz pomocou ručne ovládaného zariadenia, ako je napríklad to, ktoré sa používa na ovládanie medveďa Walda. Tento výraz pochádza z rovnomennej novely od Roberta A. Heinleina, v ktorej hlavná postava pre seba stavia pokročilé robotické ruky. (Arsenal83)

Reklama

Reklama