VOD (1)
Série(14) / Epizody(187)
-
Série 1 (2005) - 14 epizod
-
Série 2 (2006) - 14 epizod
-
Série 3 (2007) - 14 epizod
-
Série 4 (2008) - 18 epizod
-
Série 5 (2010) - 14 epizod
-
Série 6 (2011) - 14 epizod
-
Série 7 (2012) - 16 epizod
-
Série 8 (2014) - 13 epizod
-
Série 9 (2015) - 14 epizod
-
Série 10 (2017) - 13 epizod
-
Série 11 (2018) - 11 epizod
-
Série 12 (2020) - 11 epizod
-
Flux (2021) - 9 epizod
-
Série 14 (2023) - 12 epizod
Obsahy(1)
Kultovní seriál Velké Británie z 60. let je zpět a s ním i Doktor v nových regeneracích. Opět se prostřednictvím své časoprostorové Tardis (s podobou policejní budky) i společníků vydává Doktor na úžasná dobrodružství napříč prostorem a časem celého vesmíru a snaží se vyřešit nejednu zapeklitou záhadu, jež mnohdy způsobí nemalé problémy. Zas a znova se setkává s mimozemšťany různorodých civilizací, kteří ne vždy jsou vůči němu přátelští. Ať už jsou to Dálekové (jeho odvěcí nepřátelé), Sontarani, či jiní.
Má tak co dělat, aby sám vyvázl z malérů a zvládl situaci, aniž by přitom kdokoliv přišel o život – což se bohužel ne vždy podaří.
(P. J. D.)
Videa (35)
Recenze (531)
Naprosto uchvatnej britskej serial, kterej ale neni britkom. Serial je velice originalni a v podstate v kazdy epizode se deje neco originalniho. Docela mile me prekvapily triky, ruzny pohledy na vesmir, planety, lode, vystrely a podobne jsou udelany fakt skvele. Problem nastane jen parkrat u nejakejch oblud delanejch na pocitaci, to sem tam vypada jak ze stary pocitacovy hry. Co se tyce hercu, Christopher Eccleston je naprosto dokonalej uchylacek, kterej se vsemu smeje a v roli byl opravdu perfektni. A jeho partacka v podani Billie Piper byla taky fajn. Pak se Eccleston nahradil Tennantem, na kteryho jsem si musel asi dva dily zvykat, hlavne na to, ze vypada krapet moc mlade, ale nakonec byl snad jeste lepsi nez Eccleston, taky se vsemu smeje, furt vsude pobiha, ale zaroven zvladne i slusnou akci. Jedinej problem nastal, kdyz ve treti serii nahradily Billie Freemou Agyemanou, to nebyla nejstastnejsi volba, ale zas tak spatna neni. Jeste zminim, ze prvni dil me zas tak moc nezaujal, ale po skouknuti par dilu me to fakt chytlo a libily se mi dily jak z budoucnosti, tak z minulosti, i kdyz obcas to je tezky rozlisit, protoze se neco zmeni a i kdyz sme v pritomnosti, tak to vypada jak budoucnost. Ale i kdyz to tady zni krapet zmatene, musim tvurce pochvalit, ze naky velky zmatky kuli cestovani v case v serialu nejsou. Perfektni vtipnej a napinavej sci-fi serial, uz se tesim na ctvrtou radu. ()
Pět sérií, které jsou pokračováním původního seriálu; rozhodně jasná kultovní záležitost! Ovšem první čtyři série neměly to správné tempo, dokud nepřišly vynikající pátá, šestá a sedmá série s Karen Gillan. Ta je tou nejlepší doktorovou společnicí, a celkově je to velmi sexy slečna! _ _ _ Dále bych chtěl vypsat dodatek, že daleci jsou snad těmi nejlepšími záporáky filmové historie (nepočítáme-li tedy MiBa z Lost). ✔ ()
Obľúbené epizódy: 1x05 - World War Three, 1x09 - The Empty Child + 1x10 The Doctor Dances, 2x04 - The Girl in the Fireplace, 2x13 - Doomsday (asociácie na koniec Becoming, Part 2 z Buffy), 3x02 - The Shakespeare Code (skvelé literárne odkazy), 3x03 - Gridlock, 3x09 - The Family of Blood, 3x10 - Blink, 3x11, 12, 13 - Utopia, The Sound of Drums, Last of the Time Lords, 4x02 - The Fires of Pompeii, 4x03 - Planet of the Ood, 4x07 - The Unicorn and the Wasp, 4x08, 9 - Silence in the Library, Forest of the Dead, 4x11 - Turn Left, 4x12, 13 - The Stolen Earth, Journey's End, 4x17, 18 - The End of Time, 5x7 - Amy's Choice, 5x10 - Vincent and the Doctor, 5x11 - The Lodger, 5x12 - The Pandorica Opens, 5x13 - The Big Bang, 5x14- A Christmas Carol... ()
Musím zásadně změnit svůj názor. První série mě nadchla. Potom jsem byla zklamaná, že změnili doktora, tak moje nadšení opadlo. A moje hodnocení skončilo na pouhých 3 hvězdách. Jenže potom se kvalita sérií jen zlepšovala. Z nového doktora se rázem stal absolutně dokonalý představitel Pána času a netrvalo dlouho a pan Úžasný David Tennant se navždy zapsal do mého pomyslného žebříčku top herců. Bravo seriálu! ()
Galerie (4 850)
Zajímavosti (215)
- Alex Kingston (River Song) a John Barrowman (Jack Harkness) slaví narozeniny ve stejný den. (jezurka42)
- Ve snímcích k 50. výročí seriálu The Five(ish) Doctors Reboot (2013) a The Day of the Doctor (2013) se objevili všichni dosavadní představitelé Doktora, kteří byli v době natáčení naživu: Tom Baker (Čtvrtý Doktor), Peter Davison (Pátý Doktor), Colin Baker (Šestý Doktor), Sylvester McCoy (Sedmý Doktor), Paul McGann (Osmý Doktor), Christopher Eccleston (Devátý Doktor), David Tennant (Desátý Doktor), Matt Smith (Jedenáctý Doktor) a Peter Capaldi (Dvanáctý Doktor). (P. J. D.)
- Viacero príbehov v tejto ére seriálu (od r. 2005) zámerne odkazuje alebo tematicky a zápletkami voľne nadväzuje na príbehy z klasickej éry seriálu Doctor Who (od r. 1963). Napríklad Rose s Deviatym Doktorom (Christopher Eccleston), Vítězství Daleků a Studená válka s Jedenástym Doktorom (Matt Smith), Seslán z nebe, dvoudílní příběh Čarodějův učedník / Čarodějčina pomocnice a dvoudílní příběh Zygonská invaze / Zygonská inverze s Dvanástym Doktorom (Peter Capaldi) majú prvky zápletky spoločné s príbehmi Spearhead from Space s Tretím Doktorom (Jon Pertwee), The Power of the Daleks a The Ice Warriors s Druhým Doktorom (Patrick Troughton), The Deadly Assassin, Genesis of the Daleks a Terror of the Zygons so Štvrtým Doktorom (Tom Baker). (Petike)
Může mi někdo vysvětlit, proč jsem se tomu tak dlouho a tak usilovně vyhýbala?!? Aha, už vím - protože "Doctor Who" je droga (beze srandy), a když do toho jednou spadnete, tak už vás žádný doktor nezachrání. Jen ten Doctor.;-) 1. série: 80%. To pravé, ironické kouzlo Christophera Ecclestona jsem objevila až po druhém zhlédnutí, ale ani tak v mých očích nedokáže překonat svého mladšího nástupce. Úvodní epizoda slabší, hned s druhým dílem však přichází typický "DW", tzn. vyvážený mix akce, humoru, smutných momentů a otázek, které člověka nejednou nutí k zamyšlení. Od druhé poloviny série jeden díl lepší než druhý (také díky Jackovi), takže ještě štěstí, že se devátý Doctor příliš nezdržel, protože jinak by bylo loučení s ním o poznání těžší. 2. série: 95%. Po vánočním speciálu jsem byla přesvědčená, že si na ukřičeného a značně roztěkaného Tennanta nezvyknu, ale stačil první díl druhé, naprosto úžasné a všemožnými emocemi nabité série (mimochodem "Nová Země" je jeden z nejvtipnějších a zároveň nejsmutnějších a nejdojemnějších doctorovských dílů vůbec) a bylo to - našla jsem SVÉHO Doctora. 3. série: 80%. Změna Doctorovy společnice se na mém vztahu ke třetí sérii podepsala více, než bych čekala, a i přes těch několik opravdu výjimečných dílů ("Zácpa", "Ani mrk!" aj.), ji musím nazvat nejslabší tennantovskou sérií. Martha Jonesová, silná, sebevědomá žena, která přesně ví, co chce, a která se neustále snaží předčit Rose (nehledě na její opětovné snahy "sbalit" více méně frigidního Doctora), mi nikdy nepřirostla k srdci, a její rychlý odchod jsem tudíž jedině uvítala. 4. série: 95%. Stále se nemohu rozhodnout, zda mám raději Rose nebo Donnu, ale jisté je, že Donna je jedinou společnicí, která kdy dokázala Doctora srovnat. Oproti předešlým "I love you" tendencím je navíc tento čistě kamarádský (místy až sestro-bratrský) vztah příjemnou změnou, a o to více pak člověka zasáhne jeho konec. Střídavě komické a vážné pojetí jednotlivých epizod graduje do pěti famózních speciálů a nejsmutnějšího, nejdojemnějšího a nejdepresivnějšího odchodu celé seriálové historie. Pokud jsem u některého z předchozích dílů "DW" brečela, tak u druhé části "Konce času" jsem ŘVALA (můj nejdelší a nejintenzivnější seriálový záchvat breku v životě). 5. série: 65%. Tohle pako plivající jídlo, že má být nový Doctor? A tahle namyšlená čůza, oblékající se jako prostitutka, má být jeho nová společnice? No, thanks... Trvalo ROK, než jsem se odhodlala pustit si znovu "Jedenáctou hodinu" a ani napodruhé jsem nezaznamenala žádné zlepšení - jedině snad toho jedenáctého Doctora. Série jako taková je koukatelná, krom tří světlejších výjimek ("Čas andělů" - mrazivé nadšení, "Vincent a Doktor" - dojetí & smutek, "Pandorika se otevírá" - překvapení) ale neobsahuje nic, co by mě nějakým způsobem citově zasáhlo. 6. série: 60%. Russellův "Doctor" je definitivně mrtev. Od zmateného úvodu s astronautem, přes velké odhalení River Song (které mi s odstupem času přestalo vadit stejně jako River sama), po závěrečné splynutí časových linií, mi bylo úplně jedno, co se v seriálu odehrává a čím si postavy procházejí. 7. série: 65%. První polovina prapodivně nekonzistentní (blíží se dlooouho odsouvaný odchod madam Pond a jejího na krátkém vodítku uvázaného manžela, takže proč si je ještě neužít v několika zbytečných, vzájemně na sebe nenavazujících, epizodách, že?), prostředek více než nadějný (slušní "Andělé dobývají Manhattan", výteční "Sněhuláci"), zbytek však, i přes výměnu společnice, de facto okamžitě sklouzává do stejně nudných, nezajímavých a současně přeplácaných vod jako předchozí Moffatovské série (viz. celý koncept "nemožné dívky"). 8. série: X%. Chystám se. Oblíbené postavy: desátý Doctor (♥), kapitán Jack Harkness (♥), Rose Tyler, Donna Noble, devátý Doctor, Vládce, Lady Cassandra, River Song. () (méně) (více)