Režie:
Philippe de BrocaKamera:
Jean PenzerHudba:
Georges DelerueHrají:
Jean-Paul Belmondo, Geneviève Bujold, Julien Guiomar, Charles Gérard, Daniel Ceccaldi, Capucine, Andréa Ferréol, Michel Beaune, Pascale Roberts, Dora Doll (více)Obsahy(1)
Šarmantní podvodník Viktor neztrácí po propuštění z vězení čas a hned se pustí do nových podvodů. Nejprve prodá dům své milenky Heleny, aby získal peníze na věno své dcery Katrin, a pak se pokusí prodat jachtu, která mu pochopitelně nepatří. Pak ale dojde v jeho životě k osudovému zlomu - setkává se se svou kurátorkou Charlottou. Z lásky k ní začne dokonce uvažovat o tom, že by přestal spolupracovat se svým komplicem Kamilem a napravil se, jenže v rozhodující okamžik ho svým nečekaným návrhem zaskočí sama Charlotta... Kriminální komedii Philippa de Broky vévodí okouzlující Jean-Paul Belmondo v roli rozpačitého zamilovaného podvodníka. (TV Prima)
(více)Videa (2)
Recenze (168)
VIDĚNO PO DLOUHÉ DOBĚ ZNOVU Po dvou letech od velkolepého vícevrstvého Muže z Acapulca se duo Phillipe de Broca+ Jean Paul Belmondo vrací s tentokrát komornější prostší hříčkou o nenapravitelném vykutáleném podvodníčkovi, kterého zarazí až láska. Jean-Paul Belmondo zde ale dle svého očekávání mohl naplnit svou lásku ke převlekům (kdyby tušil, co ho čeká o pár let později v Bezva fintě) a stejně jako ve starším Sympatickém darebovi skvěle rozvinout svoje obratné žonglování se slovy a profesionální mystifikování. Jednotlivými podvodnickými situacemi Belmondo bruslí samozřejmě naprosto, lehounce, důvtipné a jeho slovní kolotoč je prostě radost sledovat. Ačkoliv mám ve starých komediích celkem rád loupežné zápletky , tak tady s jejím příchodem (a vlastně vůbec prvním příchodem nějaké regulérní zápletky) se tato velká podvodnická jízda trošičku zastavila, ale ještě přinesla například vynikajcí pasáž se spojením krádeže a romantického večera, která vedle restaurační scény s knírkem patří asi k nejzapomatovatelnějším momentům celého filmu. Jo, jak už to tak u Belmondo bývá, tak jde celkově o lehkou, šarmartní podívanou se zdařilým, jak slovním, tak vizuálním humorem i trochou romantiky, takže šarmartní to je i bez výraznějšího hudebního podkresu i režie. Ale stejně jako ve spřízněném Sympatickém darebovi to má slabší druhou polovinu než první a pár hlušších míst. S původních pěti hvězd nakonec po zralé jedno vteřinové úvaze měním hodnocení na pěkné čtyři. Ale opět jsem se pěkně pobavil, o tom žádná. A každý ze tří Belmondových hlavních dabérů na něj perfektně seděl...zde Miroslav Moravec, který sice na Třísku a mladého Krampola (!) úplně nemá, ale i tak je skvělej. Známku na telefon...tady si ji beru, neobtěžujte se, díky ()
Majster prevlekov, podvodníkov a sukničkárov... Ničím nevyčnievajúca belmondovka, ktorej chýba ďalší rozmer, vyšší autorský zámer a inteligentný prvok, ktorý by dal tomu pitvoreniu na scéne nejaký zmysel. Polovica vtipov funguje a zvyšok je založený na neustálej repetícii, ktorá sa začne pomerne rýchlo zajedať. Šlo s tým urobiť niečo viac, než šialenú egomaniakálnu komédiu. 60% ()
Tenhle film jsem neznal, tudiz jsem nevedel, co od nej ocekavat, ale nakonec jsem byl spokojenej. Celej film tu tahne Jean-Paul. Uplyne nakejch tricet sekund, behem kterejch vypadne z vezeni a uz rozjizdi jeden podvod za druhym. Ale ne zadny pomaly planovani, JP tu lita jak nadopovanej a jede fakt kurevsky ve velkym. Skoda, ze ke konci to jeho skakani od jednoho podvodu ke druhymu ustoupi do pozadi a jde uz jen o jednu velkou kradez, ale i tak je film neskutecne sviznej, hodne zabavnej a Belmondo je tady fakt dokonalej. ()
I ve čtyřiceti má Belmondo jiskřivé oči dvanáctiletého rošťáka. I zabalený v prostěradle nebo převlečený za děvku strčí se svou elegancí do kapsy všechny gentlemany v obleku. Tomuhle člověku uvěříte opravdu cokoli a navíc je to jeden z mála herců, který dokáže rozesmát a zahřát u srdce jen tím, že se sám směje. Chcete-li na chvíli zapomenout na všechny problémy a ještě se dobře pobavit, asi neexistuje lepší film než Nenapravitelný. ()
Klasika, která mi moc nechutnala. Ne že by to byl špatný film, jen Belmondo hraje takového šmejda, magora a hajzlíka a navíc chlápka, který co slovo, to lež, že mi jeho postava absolutně nesedla. Spíše jsem ho měl sto chutí zabít, protože lidi jako on v reálu úplně nesnáším. Pár dobrých scén se najde (např. sex versus vykrádání muzea), ale jinak docela o ničem. ()
Galerie (37)
Zajímavosti (11)
- Ukradený triptych údajně pochází od umělce El Greca. Ten ve filmu se mu však ani zdánlivě nepodobá. U malíře je uváděn jediný triptych, a to „Modenský triptych“ z roku 1568. (sator)
- Ve scéně, kdy Victor (Jean-Paul Belmondo) svádí Charlottu (Geneviève Bujold), zatímco kumpáni kradou vzácné dílo, si v koupelně před zrcadlem roztrhne tílko, ale v další scéně, kdy vchází do ložnice, jej má opět neporušené. (fifas2)
- Během scény na Avenue Foch používá Victor (Jean-Paul Belmondo) pseudonym „de Ferrussac“, což není nic jiného, než druhé jméno režiséra Philippa de Broca. (classic)
Reklama