Režie:
Justin LinScénář:
Chris MorganKamera:
Stephen F. WindonHudba:
Brian TylerHrají:
Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley, Brian Tee, Shad Moss, Zachery Ty Bryan, Brandon Brendel, Vin Diesel, Satoši Cumabuki, Vincent Laresca (více)Obsahy(1)
Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (736)
Smikující Faf? No prominte, ale myslel jsem, že tu někdo mluvil o pořádné jízdě a ne o levných hercích, nezajímavém prostředí(když pomineme všechny japonské školačky...) a s malým slibným cameem nakonci. Od prvního dílu ušla série FaF dlouho cestu od solidní zábavy, která "to myslí vážně" až k reklamě na i pod a věechno japonské. Konec jedné slibné závodnické série. ()
Změna prostředí a změna hereckého obsazení? Proč ne, teda hlavně ta změna prostředí je parádní, ulice Tokya se mi opravdu líbí, celkově driftování je zábavnější než drag. Hlavní hrdina je docela sympaťák i ta borka ujde, nepostrádá to ten šmrnc z předešlých dílů jen je to "jiné". Opět rychlá kola, adrenalin a asijské kočenky. ()
Hlavní hrdina (debil) je hroznej debil, takže v Americe rozfláká svý auto a málem se zabije. Maminka nad takovym debilem už nechce držet ochranou ruku tak ho pošle do Tokya k otci. A pak tam furt nějak závodí za zvuků fakt děsný hudby. Pak potká fakt nádhernou holku, co chodí se zlym asiatem. Nevím jak už se to vyvíjelo dál, jelikož jsem to pak už jen proklikával díky nensnesitelně debilnímu herectví hlavního hrdiny a kokotovnímu scénáři. Každopádně jsem fandil tomu zlýmu asiatovi, protože jak opět musím připomenout hlavní hrdina (jak herec tak postava) je debil. Fakt zbytečný pokračování, bez návaznosti na sérii, akorát ten Vin Diesel na konci zahřeje u srdce. 1* za tu krásnou holku. ()
Obě hvězdičky patří oběma akčním scénám, tedy městské honičce a závěrečnému závodu, kvůli kterým mi stálo za to sledovat toho nesmírně nesympatického člověka v hlavní roli a jeho tupý příběh o ničem. Justin Lin je dobrý režisér, ale pokud nemá scénář, který za něco stojí, a dobré herce (viz Star Trek: Do neznáma), víc než tohle zřejmě dokázat nemůže. Vin Diesel v asi desetivteřinové roli ukázal, že nemusí být nutně oscarový herec, aby byl bez mrknutí oka zajímavější než všechny postavy Tokijské jízdy dohromady - stačí mu k tomu prostě charisma. ()
Tokijská jízda je lepší než dvojka, ale jedničce se to nevyrovná ani za mák. Pro mě docela překvapení, protože jsem čekal něco mnohem horšího. Lucas Black se nevyrovná Vinu Dieselovi, ale určitě nezklamal. Navíc mihnutí Vina Diesela bylo příjemným překvapením. Ale na druhou stranu drifty nejsou taková zábava jako klasické závodění..... ()
Galerie (76)
Zajímavosti (42)
- Nathalie Kelley (Neela) dostala řidičský průkaz teprve pár měsíců před natáčením a až do natáčení nikdy neřídila auto s manuální převodovkou. Čekal ji speciální kurz se specializací na drift - průjezd zatáčkou řízeným smykem. (Bauer)
- Motor v rozbitém Nissanu Silvia S15, který při prvním driftu v Tokiu Sean (Lucas Black) řídil a později byl použit ve finálním závodě do Fordu Mustang Fastback, byl řadovým šestiválcem Nissan RB26DETT twin turbo. Nicméně Nissan Silvia S15 nikdy nebyl vyráběn s tímto typem motoru. Tento motor byl vyvinut jen pro modely Nissan Skyline GT-R. (ajaxx)
- Třetí díl závodnické série zaostal za svými předchůdci už během prvního víkendu promítání (14. – 16. 6. 2006), protože v kinech USA vyjezdil jen 23,9 milionů amerických dolarů. Jednička přitom debutovala se 40 miliony a dvojka jich dokonce nasbírala během prvních třech dnů téměř 50. Tokijská jízda vydělala jen něco nad 63 milionů, což je přibližně polovina sumy každého z předcházejících filmů. (imro)
Reklama