Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (265)

anais 

všechny recenze uživatele

Nový film Luca Bessona svými kvalitami nesahá jeho starším snímkům ani po kolena. Besson tu sice opět rozvíjí své oblíbené téma (hrdina se pohybuje na okraji společnosti, je uzavřený sám do sebe, vnější podoba a nesympatické chování odvádějí pozornost od osobnosti, která bývá až černobíle kladná (např. Leon, a vlastně i hlavní hrdina z Utržený ze řetězu)) , ale tentokrát nedokáže svým postavám vdechnout nadčasovost. Ústřední dvojce mě nijak nezaujala, a vedlejší postavy...darmo mluvit. Vzpomínáte na zdrogovaného Oldmanova policistu z Leona, nebo Renova čističe Viktora z Nikity, nebo Renovu postavu z Magické hlubiny? Ty postavy vám utkví v paměti. V Angel-A nic takového není. Provařené téma, provařené výkony. I tak Besson režíruje slušně. Často zaujme kompozice obrazu, vtipný střih. Nedá se říci, že bych byl zklamán. Besson strávil takovou dobu psaním dementních scénářu typu Taxi Taxi, že to na něm prostě nemohlo nezanechat nějaké stopy. Asi nejde současně budovat francouzský Hollywoodu a být nejlepším francouzským režisérem. Na Angel-A je vidět, že ho točil profesionál - dřív bych ale použil slovo génius. ()

berusche 

všechny recenze uživatele

Obrovskou výhodou snímku je jeho ponurost díky barvám a jeho věrohodnost kvůli hlavní herečce, která je dle mého mdlého tak ošklivá, až je pěkná. Já mám s tvorbou Bessona trochu problém, něco se mi od něj líbí a něco se mi vyloženě nelíbí. Oproti těm nelíbivým je tenhle prazvláštní poklad skutečně zajímavý. Oproti těm líbivým je značně odlišný. Co Bessona vedlo k tomuhle netuším, ale vím, že se mu to celkem zdařilo. Rozkreslení bídného života, který upadá, a pomoci, které se tu dostane (a hlavně za jakou cenu), je příjemné a koukatelné, akorát scénář mohl být o fous lepší a možná víc nabitý. Stejně tak mi trochu vázne závěr, který byl pro mě takovým oříškem. Jsou věci, které jsem nemusela vidět a ani chápat, explicitní důkazy existence v tomhle případě mohly být zapomenuty. ()

Reklama

FlyBoy 

všechny recenze uživatele

Návraty bývajú zložité, ale väčšinou sympatické. Besson zosiela dlhonohého anjela ktorý sa nezdráha robiť poriadky s parížskym podsvetím, vyrovnávať dlhy smelými stratégiami, zastávať post priateľky, psychológa či bodyguarda a pomáhať tak stroskotanému pajovi. Ten na ňu zo spodu uprene kuká, najskôr sa prieči, potom všemožne juchá. My pozeráme na jej nohy, on do jej očí, nastávajú nečakáné zmeny, ako sa táto stretávka vlastne skončí? Blbo. Stred však (aj napriek občasnej bezpredmetnej ukecanosti) ujde, úhľadné záberovanie Arbogasta tiež, tak nač tie posmešky, nač ten rozruch. Poznáme predsa x horších predpisoviek a navyše je počas celej 90-minútovky patrné, že Luc nemá v úmysle lietať ani moc vysoko, ani moc nízko, ale pohodovo-niekde medzi. ()

zipper111 

všechny recenze uživatele

Chápu že lidé, jejiž nejoblíbenější film je Transformers a jejich nejlepší zážitek byl 3D novej Souboj Titánů, že tito lidé, dají Angel-A odpad nebo jednu hvězdičku...No a já dám klidně 4, jelikož je to hrozně pěkně natočený, poetický a romatnický film, který je bohužel na konci lehce přehnaný... ale myšlenka a vůbec zpracování, neskutečně krásná Rie a fakt skvělě hrající Jamel..no prostě vynikající záležitost, stojí to za to a možná jsem teda citlivka, ale mě si tím Luc Besson docela zase získal. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Obsahový i obrazový stereotyp. Stokrát viděný námět nepřináší vůbec nic nového a veškerá hypotetická síla dialogů zaniká v jejich nesnesitelné ukřičenosti. Jamel Debbouze byl sice skvělý v Amélii i ve druhém Asterixovi, ale už by nikdy, opravdu nikdy neměl dostávat vážné role, protože je prostě k smíchu. Navíc scénář mu příliš nepomáhá, protože jeho postava se přestane chovat jako odpudivý debil asi až deset minut po "proměně". A nevím, jestli závěr měl být dojemný nebo působivý, ale působil přesně opačně a já marně vzpomínám, kdy naposled jsem se u filmu cítil takhle trapně. Druhá hvězda za příjemný vizuál a Bessonův smysl pro detail. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)
  • Natáčení probíhalo v Paříži, převážně v lokalitách Montmarte a Seine River a také ve studiu Eclair. (Terva)

Reklama

Reklama