Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (265)

anais 

všechny recenze uživatele

Nový film Luca Bessona svými kvalitami nesahá jeho starším snímkům ani po kolena. Besson tu sice opět rozvíjí své oblíbené téma (hrdina se pohybuje na okraji společnosti, je uzavřený sám do sebe, vnější podoba a nesympatické chování odvádějí pozornost od osobnosti, která bývá až černobíle kladná (např. Leon, a vlastně i hlavní hrdina z Utržený ze řetězu)) , ale tentokrát nedokáže svým postavám vdechnout nadčasovost. Ústřední dvojce mě nijak nezaujala, a vedlejší postavy...darmo mluvit. Vzpomínáte na zdrogovaného Oldmanova policistu z Leona, nebo Renova čističe Viktora z Nikity, nebo Renovu postavu z Magické hlubiny? Ty postavy vám utkví v paměti. V Angel-A nic takového není. Provařené téma, provařené výkony. I tak Besson režíruje slušně. Často zaujme kompozice obrazu, vtipný střih. Nedá se říci, že bych byl zklamán. Besson strávil takovou dobu psaním dementních scénářu typu Taxi Taxi, že to na něm prostě nemohlo nezanechat nějaké stopy. Asi nejde současně budovat francouzský Hollywoodu a být nejlepším francouzským režisérem. Na Angel-A je vidět, že ho točil profesionál - dřív bych ale použil slovo génius. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Obsahový i obrazový stereotyp. Stokrát viděný námět nepřináší vůbec nic nového a veškerá hypotetická síla dialogů zaniká v jejich nesnesitelné ukřičenosti. Jamel Debbouze byl sice skvělý v Amélii i ve druhém Asterixovi, ale už by nikdy, opravdu nikdy neměl dostávat vážné role, protože je prostě k smíchu. Navíc scénář mu příliš nepomáhá, protože jeho postava se přestane chovat jako odpudivý debil asi až deset minut po "proměně". A nevím, jestli závěr měl být dojemný nebo působivý, ale působil přesně opačně a já marně vzpomínám, kdy naposled jsem se u filmu cítil takhle trapně. Druhá hvězda za příjemný vizuál a Bessonův smysl pro detail. ()

Reklama

Lennnnna 

všechny recenze uživatele

Krásný a po výtvarné stránce dokonalý snímek, který jakoby mne vrátil do doby, kdy jsem poprvé shlédla Amélii z Montmartu a potěšil mě stejně jako kdysi ona (a není to jen tím, že si zde zahrál Améliovský Jamel Debbouze). Je to tím, že ač už je to pátý den po shlédnutí, stále na něj nedokážu přestat myslet a jen pouhá vzpomínka na něj mi ihned zvedne náladu. Zase jsem našla jednu svou srdcovku. ()

Socrates 

všechny recenze uživatele

Luc by si už neměl dávat tak velkou pauzu jako před natočením Angel-A, ke kterýmu mu pravděpodobně scénář našeptávala jeho (v tý době dvanáctiletá) dcerka Shana. Podle mě mu to neprospívá, zřejmě vychází ze cviku. Nebo už prostě nemá o čem, protože tohle je nejslabší kus, kterej jsem od něj viděl. Za emoce v poslední půlhodině a za moji novou lásku Rie dávám po hvězdičce. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

André je v průseru. Jde mu o krk ,a do toho všeho zachrání dívku, která mu svěří svůj život........... . Jednoduchej příběh, velice zajímavá kamera. Černobílý film. Proč? Snad pokus vytvořit něco hodně zajímavého jako v dobách největší slávy. Nevím, nevím. Přesto je to zajímavé. Velmi zvláštní scénář, kterému vévodí spousta (občas úsměvných) dialogů, podtržený právě kamerou, která chtě nechtě zaujme. S hodnocením váhám. Nebylo to tak špatné. Myslím, že vznikl film pro Filmový klub. Mohlo by to být i za 4, ale lidé žijí hodně materialisticky a nevěří na zázraky. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Film měl premiéru ve Spojených státech na filmovém festivalu Sundance 2007 . (Terva)
  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)

Reklama

Reklama