Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Americké romantické drama vypráví o Natalii, studentce z dobré rodiny, do jejíhož světa vpadne tajemný Keith. Dívka podléhá jeho kouzlu, ale poté, co zmizí, odhalí temné tajemství. Americké romantické drama vypráví milostný příběh Natalie, která má všechno, po čem ostatní dívky touží - je skvělá studentka z dobré rodiny, hvězda atletiky a královna střední školy, do níž chodí. Od dětství každý její krok bedlivě střeží ambiciózní rodiče a zdá se, že do dívčiny budoucnosti nemůže nic zasáhnout. Jenže pak se objeví Keith, svobodomyslný, tajemný a problematický mladík, který nemá co ztratit. A i když Natalie rozumem ví, že by si ho měla držet od těla, srdci poručit nedokáže. Keith ji zatáhne do řady podivných dobrodružství a ona se stále víc snaží zjistit, kdo doopravdy je. Když mladík najednou zmizí, Nataliin svět se rozpadne. A poté, co odhalí jeho temné tajemství, se život dvojice jednou provždy změní. V režii Todda Kesslera hrají Elisabeth Harnoisová a Jesse McCartney. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (230)

Ant 

všechny recenze uživatele

Průměr, od kterého jsem čekala něco nového, ale našla jsem jenom plno klišé. To že je konec od začátku jasný, by až tak nevadilo. Ale to že se k němu dojde tak přímočaře, už problém je. Postavy si mě taky zrovna nezískaly, půl filmu jsem vůbec nechápala proč jednají, tak jak jednají, i když herci určitě k zahození nebyli. Ale abych tomu jen nekřivdila, některé scény byly vážně milé, a mít to víc silnějších scén, šla bych s hodnocením výš. ()

Boogeyman 

všechny recenze uživatele

Překvapuje mě vysoké hodnocení, po skončení filmu bych to netipnul na víc než 60%. Sice nejde o úplně debilní teenagerský romantický výplach, ale zápletka i charaktery jsou průhledné až to bolí, jediný rozdíl od „Bynes-Duff-Effron“ typu filmů je ten, že už od začátku se pohybujeme v tragičtější a temnější rovině. Máme tu inteligentní upjatou krasavici zakoukanou do místního pozérského playboye a svérázného pološíleného outsidera (samozřejmě taky velmi inteligentního), který ovšem bláznivým chováním maskuje tragické tajemství. Keith je totiž přesně ta umělohmotná postava, kterou by každý z nás měl chtít být, ale nemá na to odvahu. Přes počáteční nevraživost na sebe láska nenechá dlouho čekat, ale pak to bude mít těžké… Oslavné komentáře nad chytrostí této romance dost dobře nechápu, proč vychvalovat něco za to, že to není dementní? Dvě věci jsou však na filmu pěkné, ač někdy až vtíravě – hlavní hrdinka a soundtrack. ()

Reklama

movieband 

všechny recenze uživatele

„Limit je nebe.“ Keith je filmem fungující na lehce shakespearovské bázi příběhu Romea a Julie. Jen v tom rozdílu, že Romeo a Julie je klasikou, u které se klišé dá tolerovat. Co by kdo čekal od romantického filmu. Starou známou klasiku, kde je mladý pár, kterému nepřeje okolí nebo osud, zná snad každý, proto je relativně obtížné přijít s něčím novým. No.. Keith s tím do jisté míry přišel. Pohrál si s pravidly zajetého klišé a celý příběh je najednou koukatelnější, než kdyby to celé bylo naopak (Dlouhá cesta). Když už na to přijde, tak nemám nic proti romanťárnám s přeslazeným koncem, kdy si princ vyhlédne nemocnou princeznu a hurá žili spolu šťastně až do smrti. Taky ale nemám nic proti romanťárnám, kde tomu tak není.. Keith je filmem, který klišoidní určitě je. Taky je, ale filmem, který má něco, co jiné filmy stejného rázu nemají. A to je Keithův zvláštní projev, který si diváka určitým způsobem získá a svůj osobitý přístup. P.S. SPOILER Rakem prolezlý Keith je o něco málo lepší, než Parkinsonem děravá Láska a jiné závislosti, kterou jsem nedávno viděl. ()

Faidra 

všechny recenze uživatele

Opravdu jsem chtěla strávit odpoledne nějak konstruktivně, když jsem ale vší snaze navzdory zjistila, že zahradničení se dvěma malými dětmi a dvěma velkými psy je spíš zahrad ničení, šla jsem si uklidnit nervy k tomuhle... a ve výsledku si uklidňuju nervy psaním mailu živnosťáku a přemýšlením o cílech, jaké může mít hromadné spiknutí na ČSFD, kde uživatelům všichni ti vysokoškoláci a erudovaní kritici pouze propůjčují ksicht a komentáře jsou ghostwritten patnáctiletými pubertálkami, protože jiné vysvětlení zdejšího hodnocení a dojmů, cituji, "zjevení," "neuvěřitelně silný," "jeden z nejlepších filmových zážitků vůbec," nenacházím. Moje osobní shrnutí: klišé, kravina, klišé, kravina, klišé, kravina, akorát v závěru osvěžující změna, tam byly dvě kraviny vedle sebe. A moje osobní dojmy: vidět to před lety, kdy to pro mě bylo aktuální, tak bych se rozhodovala mezi cynickým chechotem nebo umlácením celého štábu se suchou poznámkou, že tentokrát je to kurevsky osobní. ()

Morloth 

všechny recenze uživatele

Jako žánrovka cílená přeci jen na mladší publikum než je má maličkost - dobré. Jako čerstvý vítr do plachet romanticko-dramatických komedií (nebo romanticko-komediálních dramat?) obstojí. Hudba velmi příjemná. Herci neokoukaní a zajímaví. Přesto mne Keith minul poměrně velkým obloukem. Mám odpor k americkému stylu života, kdy v popředí veškerého zájmu stojí kariéra (škola) a pak jasná a pohodlná vyhlídka důchodu. Během toho proběhne nějaká ta reprodukce a člověk udělal vše, co ve svém životě udělat měl. Hlavní hrdinka je ovšem ztělesněním takového přístupu. Ano, vím, film se proti podobnému chování poměrně ostře vymezuje, ovšem vymezuje se neuvěřitelně, absurdně a stejně pohádkově, jako je pohádková ona idea fungujícího života. Pokud do světa mladé, ambiciózní, krásné, šikovné, a bůh ví jaké ještě, dívky vstoupí podivný loser, tak nečekejte zázraky. Ty se bohužel na plátně dějí a dějí se dosti nárazově a neuvěřitelně. Scénář se nevyhýbá řadě klišé a pracuje s nimi neuměle, prvoplánově a dík jejich užití působí veškerý děj jaksi šroubovaně. Proto jsem nebyl schopen si Keitha užít, ač příslib zde byl. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (4)

  • Film je inspirován krátkým příběhem "Keith" z knihy "The Hotel Eden", kterou napsal Ron Carlson. (Pumiiix)
  • Hoci sú hlavné postavy maturanti, v čase natáčania mal Jesse McCartney (Keith) 20 a Elisabeth Harnois (Natalie) dokonca 28 rokov. (drtickaa)
  • V sedmé minutě radí otec Natálii (Elisabeth Harnois) že její soupeřka v nadcházejícím zápase je levačka, ale ve filmu je pak vidět, že podává pravou rukou. (Gyl)

Reklama

Reklama