Reklama

Reklama

Kiefer Sutherland (TV seriál 24 hodin) stojí tváří v tvář mohutným silám zla v tomto šokujícím thrilleru od režiséra filmu Hory mají oči. Zdiskreditovaný bývalý policista (Sutherland) se pokouší znovu postavit na vlastní nohy a bere rutinní práci ostrahy vyhořelých trosek kdysi oblíbeného newyorského obchodního domu Mayflower. Ale děsivé obrazy, které spatří v ozdobných zrcadlech uvnitř budovy, ho odvedou na vzrušující cestu, během které musí odhalit dávná tajemství obchodu… dřív než ho připraví o rodinu! (Magic Box)

(více)

Videa (2)

Z natáčení 2 - Alexandre Aja

Recenze (739)

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $35miliónovTržby USA $30,691,439Tržby Celosvetovo $77,488,607Tržby za predaj DVD v USA $10,237,328 //počet predaných kusov 581,710║ Z veľkého množstva podobne ladených horrorov to je asi najlepšie zvládnutí projekt, Alexandre Aja svoj talent nezaprel a rozbalil to vo veľkom a dokázal že je momentálne najzručnejší režisér vo svojom žánri. Trikovo zvládnuté, ponurá atmosféra nechýba, temnota tiež, pár dobrých lakačiek, fajn Kiefer Sutherland a hudba spraví svoje. /80%/ ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Tak tohle jsem si paradne uzil, mozna to je tim, ze uz dlouho sem neskouk zadnej poradnej horor, ale spis to je tim, ze Aja proste hororum rozumi a tady se opet vytah. Sice to neni pro nej typicka krvava reznicina, gore scen je tu jen minimum, ale jsou libovy (i kdyz ta ve vane se moc nepovedla trikove), tady se ale sazi spis na atmosferu a krome par hluchejch mist je celej film paradne mysteriozni a napinavej a obcas se nejaky to bububu fakt povedlo. Navic tu je naprosto lahudkovej konec, i kdyz ta zaverecna bitka pred tim byla drobet mimo. Navic tu mame na okamzik nahou Amy Smart a perfektne hrajiciho Sutherlanda, kterej se obcas paradne nasere. A to ho nemam zrovna dvakrat v lasce. Takze i kdyz se film nevyhnul nejakejm tem klise, je to proste paradni atmosfericka zalezitost s originalnim "vrahem" za lepsi 4*. ()

Reklama

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Průměrný horor, ve kterém se Kiefer Sutherland musí postavit zlu skrytému za zrcadly. Absolutně nenápaditý scénář a příliš dlouhá stopáž jsou pro film velmi zásadní problém a i když se režisér Alexandre Aja snaží a servíruje před diváka pár hodně dobře natočených a někdy i poměrně dost drsných scén, do nadprůměru film nedotlačil. ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

MIRRORS jsou jednak nejdospělejším počinem Alexandera Aji, protože na místo videoklipovitého stylu a gore festu se zde sází na pomalu budovaném napětí a atmosféře, a jednak nejlepším remakem asijské duchařiny od dob Verbinského KRUHU, protože výchozí zápletka se zde zasazuje do amerických (sub)žánrových filmů, což se záměrně tře s asijským stylem._____ Kiefer Sutherland zde hraje Jacka Bauera poté, co byl vyhozen ze zaměstnání, a musí začít znovu vyšetřovat, protože jsou jeho blízcí a i on sám v nebezpečí. Detektivní žánrová linie, s kterou operoval již KRUH, zde slouží ke konfrontaci s jinými horrorovými subžánry, jakým je hixploitation (buranská white trash rodinka) či vymítačský film (závěr), a k zainteresování diváka do dění. Oproti jiným duchařinám, ať už originálům nebo jejich předělávkám, zde nejsou potenciální sexuální objekty zahaleny, ale naopak své přednosti vystavují na obdiv; podvratný styl filmu v první hodině, založený na dlouhých statických záběrech, je naopak typický pro asijské duchařiny, nikoliv ale pro jejich předělávky. Pátrací scény, shromažďování důkazů a jejich ověřování je stylově podvratné vůči asijskému stylu, ale opojné._____ Průměrné a zbytečně natahované INTO THE MIRRORS stavělo na uvěřitelnosti a nádechu reálnosti, ale ničím z "bubu linie" nevybočovalo, zatímco MIRRORS si vystačí s vyzkoušenými a funkčními žánrovými postupy, ale je na něm zajímavé to, nakolik se zde střetávají různé žánry a nakolik je jejich styl podvratný. Je sice pravda, že se jedná o Ajův nejhorší film, který je nesoudržný a ve kterém dost dobře nefunguje vnitřní logika filmového fikčního světa (je to gotický, či snad surreálný horror?), ale kvůli podceňování filmu ze strany ostatních na výsledném hodnocení přitlačím, protože tady máme co dočinění s odvážným "experimentem" spadajícím do "současné subverzivní hollywoodské tendence" (viz Douglas). 9/10 ()

Blizzard 

všechny recenze uživatele

Další zbytečný remake. Děravý scénář, divné dialogy, plochý a místy i nudný film. Jedná se spíše o mysteriózní drama o záhadě, které se Ben snaží přijít na kloub, nežli o klasický horor s pocitem strachu z neznámého zla. Navíc od dob "24" Kiefera Sutherlanda vůbec nemusím. Stejně jako u filmu The Hills Have Eyes, mé pocity jsou stále víceméně chladné a i když je jistě Aja pro mnohé spásou a inspirací v žánru hororu, pro mě prozatím zůstává, dle svých výtvorů, režisérem poněkud nezajímavým. Takhle to dopadá, když se vezme korejská předloha, natočí ji Francouz a své dílo směřuje do amerických kin. Možná jako hit měsíce na Nově Mirrors uspějí, ale jít na to do kina je ještě mnohem horší než se na sebe ráno podívat do zrcadla. (4/10) ()

Galerie (48)

Zajímavosti (20)

  • Alexandre Aja je rodilým francouzem, a tak se občas na place stávalo, že se pozapomněl a začal mluvit svou rodnou řečí, čož někdy dělalo vrásky natáčecímu týmu. (Rodriguez)
  • Kiefer Sutherland dostal angažmá v Zrcadlech poté, co si ho Aja oblíbil ve filmu Flatliners. (Rodriguez)
  • V úplném závěru filmu zazní dramatická pasáž ze skladby „Asturias“, jejímž autorem je španělský skladatel Isaac Albéniz (1860–1909). (Idée_fixe)

Reklama

Reklama