Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bývalé spolužáky z gymnázia zavál život každého jinam. Jirka je majitelem galerie a jeho žena Vanda vede cukrárnu. Ivan je ambasador v Itálii a je ženatý s nenápadnou Johankou. Roman je gynekolog a manžel zdánlivě ušlápnuté Anny, která ráda peče dorty s medvídkem. Postupně se ukazuje, že každý před ostatními něco tají. Například Vandina plachá sestra Ema by chtěla dítě, ale bojí se navázat vztah, a tak přemlouvá nejprve Jirku a poté Romana. Slovenka Jutka udržuje několik let milenecký poměr s Romanem a má s ním dceru Natálku. Situace se vyhrotí, když navštíví Annu a vyjde najevo, že jim oběma Roman osm let lhal. Obě ženy ho vyhodí a totéž vzápětí potká i Jirku. Zdá se, že jen Ivan je v pohodě, i když zjistí, že jeho děti nejsou jeho, ale řidiče limuzíny Dina. Mrzí ho však, že mu to nikdo z přátel neřekl. Když partnerské krize vyvrcholí, ukáže se, že silnější a odolnější jsou v krizových situacích ženy. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (612)

KarelR 

všechny recenze uživatele

To Hřebejk s Jarchovským opravdu nejsou schopni uhnout jinam? Zase o velkých problémech malých českých lidí a zase čím dál tím hůř. Pořád se to sice drží v koukatelné sféře, ale proč nepředvést i něco jiného? Pánové by si měli do klobouku pořídit jiného králíka, protože tohle je stále ten z prvního představení a už mu očividně docházejí síly. 5/10 ()

Cival 

všechny recenze uživatele

Dlouho jsem váhal přesně mezi troj- a dvojhvězdím. Medvídek ze mě rychle vyprchal, s přibývajícími dny rovnou vyhníval. Pořád je snesitelnější než Kráska v nesnázích, o tom žádná. Ale když si pročítám Hřebejkovy výroky připodobňující Méďu k Americké kráse a Haně a jejím sestrám anebo když vidím tradičně shovívavé recenze v Cinemě nebo v Premiere za 80%, z nichž by se pořád zdálo, že Trojanův tvůrčí tým nevrávorá poslední roky u dna, nemůžu Medvídka brát jen jako jednoduchou oddychovku, která volně plyne, řetězí scénky a nemá vyšších ambicí. Bohužel má. Pak hodnocení klesá. A strmě. Naplno se ukazuje, jak zoufale je Medvídek napsaný - jak se pokrytecky, pod rouškou laskavosti vtírá, aniž by dokázal ty vážné věci narovinu popsat a zachytit. Medvídek nemá dramatický tah, protože místo vývoje postav a příběhu v něm sledujeme bohapusté přežívání tří rozvracených párů v rádoby silných nebo významných situacích. Ano, provází je hezká hudba, malebná kamera, solidní herecké výkony (hlavně Luknár a Geislerová) a geografické popisky "pro debily" (Praha - Řím - Praha - Řím...), ale výsledek je přesto tragicky matný, rozplizlý a bezobsažný. Těch pár slušných momentů Jarchovského sterilní kafemlejnek úspěšně demontuje a zapouští do tradičně povrchní člověčiny pro svátečního diváka, jenž si nevšimne nesmyslných postav (Issová) nebo zmatečně a "studeně" nastíněných vztahů (Trojan a Burger). Zadrhne se už tenhle tým příště definitivně? V zájmu sebe sama by alespoň na rok, dva měl... ()

Reklama

Galadriel 

všechny recenze uživatele

Problém s tímhle filmu u mě rozhodně není v tom, že jsem skoro o generaci mladší než jeho představitelé. Problém je v tom, že jsem nebyla schopná s jedinou postavou sympatizovat, nenašla jsem v příběhové linii žádný hlubší smysl ani nějaký silnějsí motiv a celé to působilo velmi rozklíženým dojmem. Párkrát jsem se pousmála, několikrát jsem si řekla, že Ivan Trojan je opravdu dobrý herec a že Jirka Macháček ještě nikdy nepůsobil tak příjemně civilně a pobavila se u scény rozhovoru mezi Jiřím Menzelem a Věrou Křesadlovou, ale to je asi tak všechno... 50%. ()

Radko 

všechny recenze uživatele

Medvídek je pre mňa filmom, vyzdvihujúcim na príkladoch zopár súčasných vzťahov ženskú silu, presne v duchu úvodného citátu gurua new ageovej filozofie: Osha. Mdlá forma, vedomé potlačenie koloritu prostredia, obrazových ozvláštnení a kvalitatívne nevyrovnaná úroveň epizód posunuli túto sympatickú snahu do pásma čistého priemeru (podobne ako Cival som dho rozhodoval medzi ** a ***). Akoby sa autori rozhodli pracovať nielen s Oshovou myšlienkou, ale aj spôsobmi t. j. pritiahnuť k všeobecne známej pravde, zjavenej ako čosi úchvatné, všetkých tak, aby sa nik necítil príliš urazený - a ako dokazuje hodnotenie tohto filmu tu na čsfd, aj jeho návštevnosť, podarilo sa. Všetci chlapi vyznievajú len ako smiešne, submisívne a pitvoriace sa figúrky, tancujúci šašovia (čo v jednej scénke aj naozaj robia), prištipcovaní na šnúrke vôľovo silnejších, rozhodnejších, akčnejších a cieľavedomejších polovičiek. Oni posúvajú riešenia vzťahov dopredu: iniciujú rozvody, stretnutia, vyhadzujú chlapov z bytu, hľadajú otcovské alternatívy. ()

Psema 

všechny recenze uživatele

Peklo definitivně zamrzlo. Manželský pár Hřebejk-Jarchovský by měl co nejdřív projít oddělením, nebo nám na českém rybníčku hrozí totální apokalypsa. Už Medvídek obsahuje projevy násilí na divákovi, který se zkrátka u podobného zvěrstva nedokáže ani na chvíli bavit. Otázka je, co je na tom filmu horší. Prkenní herci? Unylá režie? Statická a neatraktivní kamera? Vyvařený a stokrát zopakovaný scénář? To si rozhodněte sami. Já bych celý štos filmového pásu nejraději chytil do rukou a veřejně ho zpopelnil. Takhle se česká kinematografie ze srabu rozhodně nevyhrabe. Už se vzpamatujte, pánové. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (14)

  • Ivan (Ivan Trojan) cvičí tai chi před Andělským hradem v Římě. Castel Sant'Angelo, původně Hadriánovo mauzoleum, je monumentální kruhová stavba v Římě. Vybudována byla na pravém břehu Tibery mezi lety 135–139, v průběhu věků byla několikrát pobořena, opravena a přebudována. Původně ji nechal vybudovat římský císař Hadrián jakožto rodinné mauzoleum, později sloužila jako papežská pevnost spojená tunelem ve hradbách s Vatikánem, rezidence a vězení. Následně v ní sídlilo muzeum věnované historii budovy a města Říma. (sator)
  • V jedné verzi scénáře se příběhy jednotlivých postav vůbec neprolínaly, ale odehrávaly se zvlášť. (xjane)
  • Medvídkový dort, který peče Anna (Anna Geislerová), se ve filmu objeví třikrát rozkrojený, korpus je však pokaždé jiný. (Terva)

Reklama

Reklama