Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bývalé spolužáky z gymnázia zavál život každého jinam. Jirka je majitelem galerie a jeho žena Vanda vede cukrárnu. Ivan je ambasador v Itálii a je ženatý s nenápadnou Johankou. Roman je gynekolog a manžel zdánlivě ušlápnuté Anny, která ráda peče dorty s medvídkem. Postupně se ukazuje, že každý před ostatními něco tají. Například Vandina plachá sestra Ema by chtěla dítě, ale bojí se navázat vztah, a tak přemlouvá nejprve Jirku a poté Romana. Slovenka Jutka udržuje několik let milenecký poměr s Romanem a má s ním dceru Natálku. Situace se vyhrotí, když navštíví Annu a vyjde najevo, že jim oběma Roman osm let lhal. Obě ženy ho vyhodí a totéž vzápětí potká i Jirku. Zdá se, že jen Ivan je v pohodě, i když zjistí, že jeho děti nejsou jeho, ale řidiče limuzíny Dina. Mrzí ho však, že mu to nikdo z přátel neřekl. Když partnerské krize vyvrcholí, ukáže se, že silnější a odolnější jsou v krizových situacích ženy. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (612)

johnys 

všechny recenze uživatele

Čekal jsem od Hřebejka něco víc, možná by potřeboval pauzu, aby popřemýšlel, po jaké režisérské cestě a směru se bude dále ubírat. Macháček zde herecky vyzrává v českou elitu, je čím dál tím přesvědčivější. Třetí hvězdička za Ivana Trojana a především jeho závěrečnou řeč - nejlepší scéna celého díla. Apropo, některé gaučové polohy Vilhelmové jsou, řekneme...poněkud odvážnější :-) ()

ORIN 

všechny recenze uživatele

Povrchní, snobské, útržkovité, často nedávající smysl, zbytečně barvité, idealistické, rádoby suverénní. Z totálního průseru se film dostává v posledních patnácti minutách. Korunu všemu dává samotný Hřebejk s neuvěřitelně sebevědomým a drzým přirovnáním Medvídka k několika zahraničním filmům, jež jsou kvalitativně úplně, ale úplně někde jinde. ()

Reklama

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Tři manželství, tři krize, každá s trochu jiným důvodem a trochu jiným průběhem. Téma je aktuální, rozvodovost vysoká. Medvídek bezpochyby pravdivě ukazuje, že manželství mívají své problémy, jaké problémy to jsou a proč vznikají... nám už moc neukazuje. Vlastně je popisný jak tento komentář, jeho umělecké i bavičské amice jsou na úrovni vědecké sociologické studie, postrádá však její přesnost, objevnost a informační hutnost. Postavy jsou neživotní reprezentanti příslušných statistik. Nejsou to průměrní lidé svého stavu, jsou to průměry samy. Navíc, což je u filmu dost zvláštní, vědecký článek graduje mnohem znatelněji. Žel, film touží tak moc získat nálepku pravdivosti a uměřenosti, až sklouzává ke sterilnosti (s výjimkou minima nezapadajících odlehčujících scén). Silné ** ()

Reiniš 

všechny recenze uživatele

Sice nepatřím ke skalním příznivcům dua Hřebejk-Jarchovský, ale z jejich novinky jsem byl poměrně nadšen. Snímek si na nic nehraje a líčí události, tak jak se v životě dějí. A i když ani zdaleka ještě nejsem ve věku hlavních hrdinů, jejich jednání a situace v nichž se ocitají mi mnohdy přišly až nepříjemně povědomé. Taky se mi líbilo, že jsem většinu herců viděl v trochu jiných úlohách, než jak je známe. K srdci mi nejvíce přirostla postava Anny Geislerové a manželský pár Menzel-Křesadlová, kteří i na malém prostoru zvládli předvést velký výkon. Pravda, ke konci je už těch rozchodů, dětí, hádek a lží trochu moc a ten otevřený konec si tvůrci taky mohli odpustit. Medvídek ve výsledku není tolik líbivý jako Pupendo nebo Pelíšky ani tak luxusní jako Horem Pádem, je prostě jen upřímný. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Pominu-li násilné prvky anorganicky vsunutého retra v podobě dvojice neherců Menzela a Formanové-Křesadlové (ano, vedle Věry i Jiří hraje takřka výborně) a zaměřím se na současné realistické vztahové drama opírající se o skvělé slovenské hosty Luknára a Fialovou, jsem nadšena. Nečekala jsem, že maximálně sehraný tým Hřebejka a stále stejných tváří, dokáže něco podobného. Samozřejmě, etudky Macháčka a Trojana mají své meze, ale v kontextu s římskými známostmi to celé do sebe nádherně zapadá a po letech dozrává. Setkání Ani a Zuzany nad mentolem skvostné. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (14)

  • Ve scéně v Římě je v 70. minutě možné zaznamenat, že autobus má rozdílné číslo poznávací značky vpředu a vzadu. (Terva)
  • Romanovi (Roman Luknár) rodiče bydlí ve skutečném bytě Věry Křesadlové (Romanova matka), k zahlédnutí jsou i lampy, které Věra Křesadlová jakožto výtvarnice tvořila. (sator)
  • Vandina (Tatiana Vilhelmová) cukrárna se nachází na adrese Šultysova 26 v Praze na Břevnově. Umělecká galerie je pavilon Vojtěška v Markétské ulici v Praze-Břevnově. (sator)

Reklama

Reklama