Reklama

Reklama

Láska nezná žádné hranice. Ta mateřská teprve ne... 30. léta 19. století. Chudá dvaadvacetiletá Švýcarka Elisabeth Laurierová kvůli finanční tísni přistoupí na návrh bohatého mladého statkáře Charlese Godwina a za pět set liber mu porodí dítě. Musí se však hned po porodu vzdát jakéhokoliv kontaktu s ním i s Charlesem. Sedm let tak svou dcerku Louisu nespatří. Pak se jí však podaří dítě vypátrat. Zatímco je Charles obchodně pryč, Elisabeth nastoupí do jeho rodiny jako vychovatelka. Zjistí, že z Louisy roste vzdorovitá a nezvladatelná dívka, která nemá žádné přátele. Elisabeth pochopí, že otec, zaneprázdněný prací na ovčí farmě, se dceři dost nevěnuje. A matku si děvče mohlo vždy jen představovat. Elisabeth tedy vezme její výchovu pevně do ruky. Kromě toho celou dobu tajně miluje nejen Louisu, ale také Charlese… (Česká televize)

(více)

Recenze (46)

šarka 

všechny recenze uživatele

Je to sice kýčovitě přeslazené, ale když člověk potřebuje vypnout, tak se na to koukat dá. I přesto, že tvůrci obšlohli příběh z Jany Eyrové a vyškrtali něj všechny hlubší myšlenky a motivy. Svěřené dítě tedy muselo být hlavní hrdinky, což poskytlo záminku k postelovým scénám...vztah hl. hrdinů, vlastně skoro není založen na ničem jiném než na té posteli. V druhé půlce filmu už mě dost štvaly i přemoudřelé výkřiky postav do prázdna a nelogičnost děje. Taky by mě zajímalo, jak dokázali tu manželku ve vegetativním stavu deset let udržovat při životě, když se vlastně vůbec nemohla hýbat??? Jak ji sakra krmili?? A proč si ten chlapík vůbec usmyslel mít tajně děcko a poč byl u toho tajemnej jak hrad v karpatech, když o něm pak říkal, že ho našel u dveří?? Samé otázky... :D ()

tlkounev 

všechny recenze uživatele

Nádherný příběh, nečekal jsem, že mě tolik zasáhne. Film plný něhy a citů. Škoda, že Nicholson nedokázal přidat ještě něco navíc. Je škoda, že film byl tak krátký, mohl ho přeci jenom více dokreslit, do větší hloubky popsat charakter a city postav. Člověk má pocit, že si režisér hrál pouze s umučenou tváří Sophie Marceau. Přesto jsem na konci získal pocit lehkosti, smutku i radosti. Nicholson je jedním z nejlepších scénáristů Hollywoodu, přesto mě udivuje, že volnou ruku nevyužil v plné míře. ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Mateřský cit přenáší hory, nadzvedává náklaďáky, či v cajdáku, při kterém jsem natolik zvlhčil kapesník, že vyždímáním zavlažil dvě vzrostlé difenbachie v obývacím pokoji, mění sličnou S.Marceau ve švýcarský ledoborec.. Vše není tolik prvoplánové a načančané jako u Červené mindy Pilcherové na našich komerčních stanicích, nicméně každý další dějový posun krásně odhadnete a autor vede příběh přesně v těch intencích, které chtějí diváci vidět. A to je pro pokojové rostliny jenom dobře.. ()

majo25 

všechny recenze uživatele

Príjemné prekvapenie. Takéto komorné historické drámy Briti jednoducho vedia. Príjemná atmosféra, nenásilná romantika, ktorá je sprievodcom príbehu, nie celým jeho obsahom, ako to ve ľmi často býva. 31-ročná Sophie Marceau je kus a hoci som ju mal zaškatuľovanú ako nenáročnú herečku, ktorá sa rada zoblieka, milo ma prekvapila. Pod dobrým hereckým vedením zvláda viac a je dostatočne uveriteľná. Tri príbehové línie sa pekne dopľnajú. Spracovanie síce prípomína skôr televíziu, ale na druhej strane pôsobí kvalitne a atmosfericky, výborne vtiahne do deja. Je to jeden z tých filmov, ktoré majú dušu. ()

sona123 

všechny recenze uživatele

Melodrama, kde se přehrává víc, než je zdrávo. Dějou se tam velké věci, ale jen tak mimoděk. Krásná Sophie se tváří neuvěřitelně tragicky a ne, moc jí to nesluší. Příběh je hloupý, Bronteová to není. Je to hodně, ale opravdu hodně odfláknuté a to je škoda, tyto romantické filmy čas od času může a takhle celou látku zkazit! ()

Galerie (8)

Reklama

Reklama