Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

REPO je speciální dáreček od režiséra „SAW SÉRIE“ Darrena Lynna Bousmana. Film, který je tak „jiný“, že ho ani k ničemu nemůžete přirovnat. Pokud milujete muzikály, můžeme zaručit, že REPO lehce zapadne mezi vaše nejoblíbenější filmy. Pro všechny ostatní je to rozhodně ojedinělý snímek, který vám přinese novou zkušenost. A to se poslední dobou v kinematografii moc často nestává.

V nedaleké budoucnosti ničí smrtící epidemie lidské orgány. Vědci začínají masivní orgánovou sklizeň. Biotechnický magnát přijde s nápadem splátek, když však někdo nezaplatí jen jednu jedinou, přijde REPOMAN a svůj orgán si vezme zpět. Ve filmu můžete vidět a slyšet nejprodávanější sopranistku všech dob Sarah Brightman nebo Ogre – zpěváka legendární industriální kapely Skinny Puppy a také Joan Jett. Kromě nich obsahuje soundtrack Repo např. tyto umělce: Stephen Perkins (Jane´s Addiction, Porno for Pyros), Clown (Slipknot), Ray Luzier (Korn, Army of Anyone), Brian Young (David Lee Roth Band), Richard Fortus (Guns n´Roses), Sonny Moore (From First to Last), David J (Bauhaus, Love and Rockets), Daniel Ash (Love and Rockets), Blasko (Ozzy Osborne band), Tommy Clefetus (Rob Zombie band), Melora Creager (Rasputina), Rami Jaffee (Wallflowers), Danny Saber (Busta Rhymes, Seal), Eric Powell (16Volt).

Nahrávací tým REPO se skládá: Yoshiki (legendární rocková kapela X-JAPAN), Josepha Bishara (Rasputina, Danzig) a Chris Spilfogel (Dreamgirls, Hairspray) (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (303)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Spojení muzikálu a režiséra Bousmana mě zprvu moc nelákalo. Nejsem totiž velkým fandou ani jednoho. Série SAW nepatří mezi moje nejoblíbenější a muzikály už vůbec ne. Přesto všechno jsem na tento film slyšel celkem slušné ohlasy a tak jsem si ho nakonec přece jenom sehnal. No a ani toho moc nelituji. Je mi však jasné, že podobné filmy nejsou rozhodně pro každého. No ono tedy podobných kousků ani moc neexistuje, protože Repo! The Genetic Opera je svým způsobem opravdový unikát, určený jen pro opravdové „blázny“ dáli se to tak říct. Bláznivější věc jsem v podobném odvětví ještě neviděl. Bousman zde skloubil hned několik žánrů dohromady a i když to ne vždy klapalo, nakonec to i přes menší obtíže dotáhl do zdárného konce. Velkou zásluhu na tom má i pozoruhodný výběr herců a zpěváků. Hudba skvělá, triky rovněž (místy), Paris konečně alespoň trošku překvapila a Sarah Brightman skvělá jako vždy. Jen ty texty písní mi občas lezli na nervy. 7/10 ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Kurva to byla uchylarna. Nicmene Bousman ukazal, ze ma na vic, nez jen na Saw. Pribeh je fajnovej, sice se tu resi typicky veci o rodine, spolecnosti atd., ale cely je to vymysleny paradne, sice jednoduchy, ale tady je v jednoduchosti sila. Herecky obsazeni je taky paradni, Head je jako Jekyll a Hyde, Sorvino jako velkej sef dostatecne charismatickej a jeho tri deticky v podani Hilton, Moseleyho a Ogrea jsou spravny uchylaci. Pak tu je naprosto perfektni vizualni sranka, solidni triky a s brutalitou se tu nesetri, takze se tu zvesela zabiji a kucha a ma to paradni atmosferu. No a pak tu je jeden problem, pro muzikal zasadni - pisnicky. Pokud se zrovna jedna skutecne o pisnicku, tak je vetsinou paradni, i kdyz nejaka vylozene kulervouci tu asi neni, i kdyz treba ta ve skladisti organu byla libova. Problem je, ze ciste pisnicek tu moc neni, vetsinou tu jsou zpivany dialogy a to je kamen urazu. Nechapu, proc by obcas nemohli normalne mluvit, takle je to obcas takovy desne nuceny a kolikrat se to nerymuje a vypada to divne. Navic ani herci si s tim kolikrat neumi poradit, obcas se jim huby hejbou trochu jinak a kdo vi, jestli to zpivaly oni, i kdyz je fakt, ze vetsina zpiva celkem dobre. A taky by film moh bejt kratsi, stominutova delka je krapet moc a zaver na jevisti uz je krapet natahovanej. Ale i pres tech par minusu sem se u filmu pekne bavil. ()

Reklama

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Opera, která zkultovněla pomalu dřív, než ji kdo vůbec viděl a která je propagována jako něco kontroverzního a nevídaného, je nakonec těžce konzervativní a trendy v tom nejhorším slova smyslu. Kritika kapitalistického zřízení, kde jsou lidé ovládáni a manipulováni médii a nadnárodními společnostmi a v níž se pracuje s mediálními obrazy představitelů jednotlivých rolí, se nakonec uchýlí k tradicionalistickému vyzdvihování rodinných hodnot a schopnosti odpoutat se od geneticky chybných předpokladů zděděných po rodičích. Ani formálně se nesetkáváme s ničím, co by bylo jakkoliv převratné či alespoň umně uchopené, protože na Grand Guignol je zde málo (a málo šokujícího nebo zábavného) gore a splatteru, komiksové vložky a metalo-punkově-gotické písně jsou vhodné pro emo a gotické pseudoalternativní citlivky a celkově mám z REPO: GENETICKÉ OPERY dojem pozérského a manýristického, trochu inteligentnějšího produktu pro někoho, kdo má přehled a je schopen kritického názoru a opovrhuje módními záležitostmi typu STMÍVÁNÍ. Z tohohle sága (plakátovost postav a slabý děj neomluví fakt, že je nám film vyprávěn "hrobníkem" čtoucím informace z noviny) nebude a pokud chcete opravdu bezútěsné, maloměšťáky popuzující a formálně výjimečné, z hlediska autorovy tvorby netradičně uchopené dílo, šáhněte raději po SWEENEY TODDOVI. Ten má alespoň vizi, vyprávění funguje jako dobře promazaný stroj a operní uchopení funguje a nepůsobí lacině. 7/10 za Anthonyho Heada. P.S. 14. díl 12. řady SOUTH PARKU vystihuje můj názor na REPO: GENETICKOU OPERU. Opravdu nedovedu být nadšený z toho, že Bousman "zbogartoval" něčí styl a na místo toho, aby se lišil a nechtěl být módní (=gothic), je ukázkovým příkladem vampirea. ()

Skejpr 

všechny recenze uživatele

Nakonec vcelku solidní. Zpracování sice televizní (obraz skoro 4:3), a hudba obzvlášť ze začátku abslutně bez rýmu i hudby, s postupem času ale začnou vyplouvat na povrch slušně napsané postavy a čím dál tím zajímavějš hudební čísla. Herci jsou solidní, škoda jen totální rozhráranosti, co se stylizace týče. ()

Tom_Lachtan 

všechny recenze uživatele

Anthoney Head skvělý, Alexa Vega chvíli roztomilá, chvíli zas skoro nesnesitelná, Paris Hilton, kdo by to byl řekl, hraje svojí roli slušně a dokonce ani nemám nutkání ji při sledování zabít! A takový je vlastně i celý film - celkem fajn, hrozně rád bych mu dal víc hvězdiček, ale ono se nekonalo nic převratného, pod slupkou zajímavého výtvarna a cyberpunkové stylizace je totiž naprosto fádní, několikrát viděný příběh. Navíc dost zamrzí, že složka hudební není nijak zvlášť dobře promakaná, fajn kousky se přesto najdou. Nicméně tvůrcům zaslouží smeknout (klobouky, paruky, nebo obličeje, to je putna) za fakt, že takový film stvořili s tak malým rozpočtem. ()

Galerie (40)

Zajímavosti (13)

  • Darren Lynn Bousman původně natočil desetiminutovou adaptaci divadelní hry, aby přesvědčil filmové společnosti pro natočení celovečerního filmu. V tomto kraťasu si Heather (původní jméno Amber) zahrála Shawnee Smith, která s Bousmanem spolupracovala už při natáčení Saw 2 a Saw 3. (Tom Riddle)
  • Rozpočet filmu byl pouhých 8,5 milionů dolarů. (duklak2)
  • Postavy Heather Sweet a Lucci Largo z původní hry byly do filmu přejmenovány na Amber Sweet a Luigi Largo. (Tom Riddle)

Související novinky

Zlaté maliny rozdány

Zlaté maliny rozdány

22.02.2009

Než vám ráno přineseme souhrn vítězů letošního udělování Cen Akademie, je tady už tradiční předehra – Zlaté maliny. Jednoznačnými vítězi se stali Mike Myers, Paris Hilton a... pozor, překvapení... se… (více)

Leprechaun se možná vrátí

Leprechaun se možná vrátí

15.08.2008

Všechny hororové ikony jsou už rozebrané a buď už jsou jejich remaky na světě, nebo se velmi brzy objeví. Hollywood je však stále línější a línější vymýšlet něco nového, takže přišla řada i na ty… (více)

Reklama

Reklama