Obsahy(2)
Blízká budoucnost přináší nové zdroje zábavy. Lidé z celé zeměkoule se na síti věnují simulačním hrám, v nichž se v naprosté anonymitě projevují jejich nejskrytější touhy a fantazie. Revoluční hra SPOLEČNOST účastníkům dovoluje kontrolovat a manipulovat se skutečnými lidskými tvory skrz nanobuněčnou technologii. Oslnivá, pulzující a návyková hra se světem šíří jako epidemie a stává se drogou číslo jedna pro milióny lidí. To vše díky samotářskému géniovi Kenu Castlovi (Michael C. Hall), vizionářskému zakladateli K-SOFT, nejvlivnějšího technologického konglomerátu na světě. Pokud nás SPOLEČNOST nechá žít život skrz jiné, VRAZI nás nechají skrz jiné zemřít. Souboj na smrt, v němž bohatí hráči ovládají mozky odsouzených, začíná a miliardy lidí na celém světě si naladí tento krvelačný souboj, v němž se tvoří, prodávají a likvidují superhvězdy. Kable (Gerard Butler), hráč číslo jedna, má před sebou poslední zápas, který rozhodne o jeho svobodě, rodině a budoucnosti... Scénář a režii má na svědomí dvojice Mark Neveldine a Brian Taylor, jenž na sebe upozornila před třemi lety hyperakčním snímkem Zastav a nepřežiješ. Divokou kinetiku přenášejí také do svého nejnovějšího projektu Gamer. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (854)
"Tvůrci série Zastav a nepřežiješ ubrali na agresivní nadsázce a vytvořili své zatím nejsofistikovanější a ryze videoherní dílo, které ovšem na uznání i v rámci akčního žánru bude muset několik let počkat. Formou a přístupem totiž tvůrci natolik předběhli dobu, že se ani nelze většinovému odmítnutí…" více
"Gamer pôsobí ako dlhý videoklip so zlým strihom. Často nie sú rešpektované ani základné filmárske postupy, a tak sa v určitých scénach úplne stratíte. Tvári sa to tak trochu aj ako scifi. Je to však jeden z tých počinov, ktoré robia tomuto žánru zlé meno. V tomto smere nečakajte nič dobré. Všetky…" více
"Film nemá žádný faktický začátek ani opravdový konec. Sám sebe topí v moři neuvěřitelně nudných scén, které odnikud a nikam nevedou, a pouze se snaží tvářit stylově a zasvěceně." více
"Gamer sa napriek originálnemu spojeniu herného sveta a skutočného nápaditosťou a silou myšlienky až tak neblisol. Okrem dynamických a veľmi realistických scén má dej až príliš čitateľný príbeh , pričom charakteristika postáv je ako z pod kopiráku žánrovo podobných snímok." více
"Příště by to měli pánové Neveldine a Taylor zkusit s lepším scénářem a možná i jiným žánrem. Tahle škatulka akčních raubířů začíná být těsná, nevděčná a co je v komerčním světě nejpodstatnější - nevýdělečná." více
"Za prvé je v akční hře i filmu nezbytné mít jasné vnímání prostoru: To abychom mohli ovládat svého digitálního panďuláka/vědět kam hrdina na plátně utíká a s kým se zrovna potýká. V Gamerovi jsou tyto scény většinou redukovány na jakýsi zrychlený/zpomalený/rozkmitaný/bleskostřihový maglajz obrázků,…" více