Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Opravdová láska je dalším pokračováním volného cyklu o nejprve dívce, nyní mladé ženě, Renatě Soukupové. V prvním díle, který se jmenoval Pubescentka, nehrála ještě hrdinku Tatiana Vilhelmová, ale v následujícím pokračování příběhu "Můj otec a ostatní muži" známé herečce už roli režisérka a autorka scénáře Andrea Sedláčková svěřila. V televizním filmu "Krásný čas" prožila Renata rozporuplnou a bolestnou lásku a také se vyrovnala se stigmatem, které pro ni znamenala role jejího otce v systému bývalého komunistického režimu. "Opravdová láska" vypráví o tom, jak Renata, žijící momentálně v Paříži, podnikne další návrat do Čech: přijede si pro ni muž, jemuž se rozhodne dát lásku i důvěru. Známe ho z předchozích dílů, je to bývalý disident Holý a vždycky se navzájem s Renatou přitahovali. Renata si uvědomí, že je to konečně člověk, se kterým by chtěla mít rodinu. Ale Holý děti nechce. Renata dále pátrá po minulých osudech svého zemřelého otce a chce o svém prožitém dětství a otcově životě napsat knihu. Její pátrání ji zvláštním způsobem posílí v touze po mateřství a tak se narýsuje další kapitola ze života moderní emancipované ženy. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (40)

insurgentes odpad!

všechny recenze uživatele

První polovinu tohohle "filmu" jsem jen naprosto nechápal, o čem to je nebo jakej je vůbec žánr. Jen jsem tak nějak periferně vnímal, že dvě vykopávky (Kaiser a Vilhelmová) se chovaj jako naprostý dementi a maj reakce na běžný situace asi jako pětiletý děti. Vilhelmová například furt hledá nějaký info o svým fotrovi, jakože jakej byl vůbec člověk, a když narazí na to, že měl nemanželský dítě, tak místo aby řekla "jéé ahoj brácho" tak se urazí, protože se přeci o tátu (= toho času žulovou desku na Vinohradech) nebude s nikým dělit. Druhou půlku jsem trochu zpozorněl, protože mě zajímalo, kam až ten debilismus a koncert průměrnosti nechá scénáristka dojít. Já teda ordinaci v růžový zahradě nikdy neviděl (čestně, ani jeden díl), ale takhle nějak si jí představuju. ()

cinema_cz 

všechny recenze uživatele

Věci se na obrazovce bez valného důrazu na logiku a psychologickou drobnokresbu prostě dějí, a i když se pořád někam přejíždí, čas jako by neubíhal. U tak hvězdného obsazení je až hřích sledovat ubíhající čas a nenaplněná očekávání. Snaha Sedláčkové o jakousi francouzskou lehkost není sice tak křečovitá jako v Musím tě svést, ale pořád nefungující. 40 % (Jaroslav Sedláček, Ci 01/2008, str. 106) ()

Reklama

Deimos 

všechny recenze uživatele

TV/// Obsazení 4/10 Děj 3/10 Hudba 5/10 Efekty 3/10/// +sympatická hudba, herci Vojta Kotek a Ivan Trojan -zvláštní námět, děj není příliš poutavý, herci Tatiana Vilhelmová a Oldřich Kaiser/// Tak tenhle film se řadí mezi ty filmy, které me svojí látkou nemohou oslovit. Psychologické filmy jdou mimo mě. Tady mě jen zaujal Vojta Kotek a dobrá hudba, to je víceméně všchno a to je dost málo. Když řeknu, že poslední dobou se mi české filmy začínají líbit, tak je to pravda, tenhle však patří mezi ty slabší./// Celkem 36%/// ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Zase lacne zmykanie emocii a riesenie vsetkych moznych medziludskych vztahov ......pod tymto sa vo filme rozumie "dej" : a to je vysledok prace Sedlackovej ako reziserky. Tento film je len dalsim z radu podpriemernych filmov, ktore mozu o vysinach takeho Kladiva na Carodejnice len snivat. Takychto filmov tu vznika tolko, ze sa daju kludne lopatami prehadzovat. 5 % ()

zdenny 

všechny recenze uživatele

Od Oldy a Táni bych čekal fakt víc. Teda lépe řečeno od filmu, ve kterém ti dva představují ústřední dvojici. Což o to, byly tam i slušné dramatické chvíle, většinou šlo ale o hádku a následné usmiřování a na to fakt nemám celý film náladu. Jestli chtěla režisérka ukázat na velký věkový rozdíl, to je mi asi celkem jedno. Protože hádat se a zase usmiřovat dovedou i lidé, kteří nejsou tak blbí, aby si nacházeli generačně rozdílné partnery. ()

Galerie (16)

Reklama

Reklama