Reklama

Reklama

Báječný svět shopaholiků

  • USA Confessions of a Shopaholic (více)
Trailer 1
USA, 2009, 104 min

Rebecca radí lidem, jak nakládat s penězi, ale sama vězí po uši v dluzích. Nedělá totiž nic jiného, než vášnivě nakupuje. Jejím snem je, že jednou bude pracovat v redakci svého oblíbeného módního časopisu. Ironií osudu je, že se ocitla v nepříliš známých novinách zaměřených na spoření, investování a vůbec rozumné nakládání s financemi, kde získala místo redaktorky. Pokud ale Rebecca něco zoufale neovládá, pak je to právě hospodaření s penězi. Nemůže sedět v kanceláři, aniž by přitom nemyslela na nákupy, nemůže jít po ulici, aby nevešla do obchodu, a nemůže do něho vstoupit, aby něco nekoupila. Není divu, že její dluhy a úvěry rostou závratnou rychlostí. Začarovaný kruh lží a beznaděje, z něhož zdánlivě není úniku, se neustále zvětšuje. (TV Nova)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (300)

Khalesi odpad!

všechny recenze uživatele

Oslava povrchnej debility súčasnej spoločnosti a zároveň rádoby morálna sonda typu láska víťazí a úprimnosť nado všetko a blá blá blá... Striedavo ma zachvacoval smútok či sa mi chcelo zvracať. Akože jedna skurvená handra za 9000 korún? Akékoľvek šaty za dvadsať litrov? Tak dobre, raz a navždy drahé dámy a slečny- to podstatné je osobnosť a inteligencia, pokiaľ abstinuje jedno či druhé nebude to lepšie ani v predražených handrách. Keď ste tak tupé, že to dajme tomu v dvadsiatich neviete, zalezte do diery a ušetrite ostatných toho utrpenia kontaktu s vašou okúzľujúcou osobnosťou. ()

mysiak 

všechny recenze uživatele

Jerry Bruckheimer ukázal to čo opäť vie...zaujať divákov a podať im to po čom diváci dychtivo prosia..jednoduchý, nenáročný príbeh, s dobrými pesničkami, peknou hlavnou herečkou a sympatickým hlavným hrdinom..nič iné sa od tohto filmu ani nedá očakávať..ale spĺňa to čo som čakal..nenáročnú oddychovku ()

Reklama

Rosana 

všechny recenze uživatele

Film ničím nepřekvapí a ani neurazí. Za celou dobu se nic nestane, ale pořád se tam něco děje. Trochu jsem se ztotožnila s hlavní hrdinou a po shlédnutí filmu jsem se nad sebou musela trochu zamyslet. Napadlo mě pak spočítat, kolik mám já bot - je to dobré, jen 69 párů. Musím si jít koupit 70. jubilejní pár :) ()

Tsuki 

všechny recenze uživatele

Tento film sice pořád ještě spadá do průměrných komedií, avšak přecejen má aspoň mírně originální nápad. Napadlo vás vůbec někdy předtím, že takoví shopaholici skutečně existují? Nebo jaký je to pro ně pocit, když vejdou do obchodu? V dnešním světě má hodně lidí aspoň mírné sklony kupovat neužitečné věci...a o tom tento film vypráví, i když možná s trochu extrémnějším příkladem :) Já si ale i takového nápadu pro film docela cením. ~(3,0)~ ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Čas od času má člověk chuť pustit si pro relaxaci nějakou nenáročnou komedii. Ale, proboha, ne tuhle! Film totiž není ani jedno ani druhé. Za prvé: není to komedie a to zcela vážně - vtip se v tom nenajde. Za druhé: nejde o nenáročný snímek - klade totiž nesnesitelné nároky na divákovu trpělivost a shovívavost, aby tenhle paskvil dokoukal do konce.___ Takže tu máme příběh o dívce, která obsedantně nakupuje, protože jí to přináší uspokojení, ale ničí ji to finančně. To se dá uchopit různě, tady to ale vůbec neuchopili a celé vyprávění se jim vymklo z rukou. Ženy jsou tu (až snad s výjimkou hrdinčiny kamarádky) samé karikatury pištících holčiček, přehnaných femme fatale nebo snobských ledových královen. ___Pokusy o lehké vyprávění ze začátku sice nevychází (jak jsem psala: vtip tu nenajdeš), ale pak se odhalí dívčina zoufalá finanční situace a všichni se na ni hned začnou dívat jako na vražedkyni malých dětí, která navíc přenáší ebolu. Když se dívka přece jen nějak se svou minulostí vyrovná, tak ji zas všichni začnou hned oslavovat, jakoby zachránila světový mír, vyřešila problém s odpady a navrch ještě vynesla koťátko z hořícího domu. ____ Nehledě na naivní motiv, který snad naposled slavil úspěchy před válkou, že totiž dívka na základě jediného článku, který napíše, získá celosvětový ohlas, takže jí k nohám padají všichni prestižní nakladatelé a chtějí ji za každou cenu získat. ___ Je to jednoduše splácanina bez vtipu. /1. 12. 14./ ()

Galerie (67)

Zajímavosti (6)

  • Isla Fisher sa vrátila k natáčaniu filmu len štyri mesiace po narodení jej dcéry Olive. (Msscastillo)
  • Nutkavá potřeba nakupovat se vyskytuje cca u 6 % amerického obyvatelstva. 80 % z "postižených" jsou ženy. (Mertax)

Reklama

Reklama