Obsahy(2)
Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))
(více)Recenze (72)
Vizuálně čisté, nádherná hudba (jako od Thomase Newmana z Americké krásy) a perfektně stylizovaný design každé scény = málo barev, šedé, ostré a přísně dokonalé. NEJLEPŠÍ SOUBOJ NA BLÍZKO, co jsem kdy viděl. Film je na sci-fi dost reálný a vůbec bych neřekl, že to je vykradené Minority Report! Lahoda se dívat na tento snímek - zasloužených 5* ()
Po slušné Renesanci ( Renaissance, Christian Volckman, 2006) přichází – byť opožděně - další francouzský pokus o futuristický sci–fi thriller. Chrysalis se ovšem narozdíl od svého animovaného předchůdce naprosto míjí diváckým účinkem. Příběh je námětově nezajímavý a špatně odvyprávěný. více zde...http://blacklsays.blogspot.cz/2012/12/dvd-a2-chrysalis-international.html ()
TV/// Obsazení 4/10 Děj 4/10 Hudba 4/10 Prostředí 7/10/// +námět, osobní souboje a brutalita, svět Paříže budoucnosti, Mélanie Thierry -zpracování scénáře, nudné dialogy a slabší místa, slabší hudba/// Chrysalis se hodně podobá seriálu Dům loutek. Jde tu o něco podobného, alespoň svojí základní myšlenkou a ta je zabalena do mrazivého krimi thrilleru blízké budoucnosti. Potěší sledování drobných detailů města, aut, budov a okolí. Už méně potěší rozvláčné tempo, které je i na 90 minut hodně znát./// Celkem 45%/// ()
Naprosto pravidelně se tu setkávám s průměrným, až podprůměrným hodnocením sci-fi filmů, který si pro nás Francie, snad, rok co rok chystá. Chrysalis určitě není špatný film. Jenže je hodnocenej dle mého tak průměrně, protože představuje těžko pochopitelnej příběh normální, běžnou formou, která možná nikoho nezaujme, ale přesto všecko se snaží stylově být na úrovni. Tak to u těhlech filmů bývá. Jakmile film nepochopí, okamžitě ho zatracují a to i přesto, že technicky zase tak špatně nevyzní. Pořád mu ale chybí něco, čím by dokázal film šokovat a to je asi největší problém současných sci-fi filmů. Pořád je ale Chrysalis film, který se dá v klidu dokoukat a sci-fi žánru ostudu neudělá. ()
Aj napriek mnohým negatívam snímku som sa nedokázal ubrániť pozítívnemu pocitu z pozerania naň. Budúcnosť je tu ukázaná a vykreslená len v nepatrnom množstve a divák spočiatku ani netuší, že je z budúcnosti....akciu vlastne tvoria len dáke naháňačky a tuším dva súboje na päste...( a najmä tá v závere sa mi páčila ), čiže vlastne nič moc...ale zato má to svoje neopísateľné čaro a ako som už býval spomenul moje pocity boli vcelku pozitívne. ()
Galerie (26)
Photo © Gaumont
Zajímavosti (1)
- Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)
Reklama