Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Děj komedie se točí okolo milostných eskapád malostranské krasavice Stázi, která se po nešťastné lásce zamilovala hned to tří pánů najednou… (Bohemia MP)

Recenze (22)

klúčik 

všechny recenze uživatele

Dnes som sa díval na tento film a nepochopil som prečo herci, ktorí nevedia a nikdy nevedeli spievať ( Bohdalová ) spievajú. Tieto Podskalského filmy sú aké sú , ale ísť na toto do kina??? Ale treba oddeliť pesničky a film - pesničky patria do zlatej klenotnice českej kultúry ale film tam ........ 40% ()

Maskati 

všechny recenze uživatele

Je treba pripomenout, kdy film vznikal - koncem uvolnenych sedesatych let. Je v nem akcent na radost ze zivota,pospolitost,vlastenectvi /Hašler/ a češtví vůbec /Frič/. Tedy presne to, co nam za rok na dvacet let sebrali. Nekdo tu napsal, ze se staly fronty na vstupenky do kin na tento film. Pamatuji se, lidem se to totiz libilo. Nebyli jeste tak zahledeni do sebe a na zahranicni tvorbu a pana Podskalskeho milovali, protoze jim rozumel. Takze, kdo jste to nezazil, nehodnoťte a nezatracujte. Ten film je lehce naivním romantickým kouskem historie Prahy, poklonou panu Hašlerovi a zároveň vzpominkou na doby úžasných sedesátých let, kdy se tocily krasný věci. Howgh! ()

Reklama

Siegmund 

všechny recenze uživatele

Udělat film s písničkami není lehké. Stává se, že písničky jsou do děje vkomponovány násilně nebo se nevztahují k ději nebo jsou písničky pěkné, ale děj filmu nestojí za nic... Je milé, že nic z toho se tohoto filmu netýká! Navíc sledovat české zpěváky z druhé poloviny 60. let je víc než zajímavé. Je to taková „Babiččina krabička“ ve filmovém podání. Toto dílo pana Podskalského se mi zdá jako skvělá pocta písničkáři Hašlerovi a skvělé připomenutí jeho písniček. Těch dodnes živých i těch už pozapomenutých. ()

farfalla 

všechny recenze uživatele

Filmové pásmo písniček o hledání lásky. Příběh o panně Stázi (Pavlína Filipovská) a jejich pěti nápadnících (Václav Neckář, Waldemar Matuška, Josef Zíma, Miloš Kopecký, Josef Beyvl). Písničky Karla Hašlera budou věčně půvabné a zpěvné. Jsou vybrány a seřazeny tak, aby vytvořili lyrický příběh, který se odehrává v centru staré Prahy. Mluveným slovem provádí Jiřina Bohdalová a Darja Hajská. Je příjemné si odskočit z moderní Prahy plné aut, hotelů, obchodů plných blbůstek pro turisty do staré Prahy krámků pro místní a plné pokojných, romantických zákutí. ()

GIK 

všechny recenze uživatele

První polovina výborná. Pohotová reportérka sympatická Bohdalová, efektní přechod z černobílého do barevného provedení, hezké písně Neckáře, duet Gotta – Hegerové, atd. Postupem času se začnou podobné melodie opakovat a ke konci už je trochu přepísňováno. Zpívající Beyvel a Kopecký mě úplně nenadchli. Manželství Hermanové s Matuškou jsem už nepochopil vůbec. V druhé půlce se mi líbila nejvíce výpravná pouť. Hlášky: 1967: „Já jsem slyšela, že Karel Hašler dodnes chodí po Praze.“ „Pan Hašler tady přece někde musí bejt!“ „A tak je Hašler přeci jenom pořád mezi námi.“ – že by soudruzi přiznávali pravdu? ()

Galerie (5)

Zajímavosti (12)

  • Film měl premiéru 10 dní před okupací Československa vojsky Varšavské smlouvy. [Zdroj: Robert Rohál, Vítek Chadima - České zpívající filmy] (M.B)
  • Ve filmu zazněly tyto písně: Strahováček, Když nad Prahou se večer uklání, Zpívající fontána, Princezna v hermelínu, Staré topoly, Po starých zámeckých schodech, Česká písnička, Bílý kvíteček, Copak je to za vojáka?, Na Malém rynečku stojí pod podloubím krám, Na tom pražském magistrátě, Já mám doma gramofon, Starý dům, Leť, koníčku, leť, Stará vem si krok, Zvonky v Loretě, Ubi bene, ibi patria, To je ta Praha, Čí je Praha? Naše!, U svatého Matěje, Špiritus, Kdyby tys mi chtěla dát, V tom Nuselském údolí, Vdávala se jedna panna, Za strahovskou bránou, Starý kocour, Před výtoňskou hospodou, Když šel pan Johanes za Koňskou bránu a Muziky, muziky. [Zdroj: Robert Rohál, Vítek Chadima - České zpívající filmy] (M.B)
  • Úvodní a závěrečnou píseň "Princezna v hermelínu" zpívají Karel Gott a Hana Hegerová. Ve filmu počas písničky nemají ani jeden společný záběr, protože si oba nenašli společný termín natáčení. (Willy Kufalt)

Reklama

Reklama