Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Octave je mistr světa. Jeho krédem je: "člověk je jen produkt, jako všechno ostatní". Pracuje pro jednu z největších reklamních agentur na světě - Ross & Witchcraft, přezdívané "La Ross". Má vše - peníze, holky, kokain... - přesto není šťastný. Dvě náhlé příhody mu změní život: románek se Sophie - nejkrásnější dívkou z reklamky a pracovní schůzka u Madone - největšího výrobce mléčných výrobků, kterým nabízí svůj reklamní spot. Tehdy se rozhodne vzbouřit se proti svým vlastním hodnotám, proti všemu co dosud stvořil, a začne svůj neúprosný boj se sebou samým. Vymanit se ze systému, který jste sami stvořili však není jen tak. Podaří se Octavovi uniknout ze své zlaté klece? [Přeloženo, upraveno, kráceno z: www.99francs-lefilm.com] (kozish)

(více)

Recenze (46)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Ten námět mne zujal. Vím, že žijeme ve světě reklamy, kdy je nám neustále cosi vnucováno a to i v případech, kdy to nevnímáme. Občas si s děsem sám sobě říkám - při pohledu na ty narvané obchoďáky žrádlem a vším možným, že opravdu žijeme v době totálního konzumu. Že žijeme nad poměry. Že těch 50 druhů jogurtů v regále je už skoro moc, obzláště když si člověk uvědomí, že jinde - někde kousek dál jinému člověku musí stačit miska rýže na den, pokud ji ovšem vůbec má... Říkal jsem si hmmm - Francie, komedie, zajímavý námět a chytře napsaný obsah to by mohlo být dobré... Jenže už v prvních pěti minutách, kdy vyděšeně hledíte se svojí drahou polovičkou pěkně zblízka na čerstvě pracně vymasturbovaný ejakulát Jeana Dujardina na pornočasopise, je vám jasné že tahle komedie bude trochu jiná. Filmem se nám otevírá obludný svět reklamy a reklamních agentur, které mají ve svých týmech mozky, co vymýšlejí všechny ty slogany a cílí na koncového spotřebitele konkrétní produkty. Originalita a vtipnost v reklamě jsou plus, ale hlavní je pro kupujícícho snadná pochopitelnost vlastností výrobku. Je jedno jestli se jedná o prací prášek, čokloládu, auto či jogurt... Hlavní hrdina je originální a je i vtipný. Patří k elitě mezi kreativci a je si toho vědom. Žije v přepychu a nudu z něj, měnící se v šeď jednotvárnosti dobarvuje šňupáním koksu... Snad proto je jeho svět plný nápadů a barev a možná jen proto je on tak úspěšný - než přijde zásadní zvrat. --- Ty kokainové jízdy byly skvělé a chválím kameru i střih. Hlavní hrdina mi nestále připomínal našeho Jirku Macháčka .-). Konec byl také originální. Určitě je to zajímavý film, který doporučuji - snad jen těch zvratků, spermatu, hoven a i toho sexu ... tam mohlo být méně. Dávám 3 franky. * * * ()

MrPierc 

všechny recenze uživatele

Konzumace až na prvním místě. O to ve světě jde, na reklamních agentech je, aby nám vnutili zboží, které nechceme. Jedním takovým agentem je znuděný Octave. Kopce drog, párty a určování toho, co je trendy. I když je ztělesněním úpěšnosti a může si vše koupit, tak svoje city a svědomí neošálí. Zajímavé vizuální pojetí - jako reklama. ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

,,VŠECHNO JE DOČASNÝ: LÁSKA, UMĚNÍ, PLANETA ZEMĚ, VY, JÁ, ... HLAVNĚ JÁ!“....... /// Octave a jeho úspěšnej život (příjemná teplota, nádherný ženský, alkohol, gogo, kvalitní drogy), ale zároveň pohled na chlápka poháněnýho depresí, ze kterýho se může stát hovno. Příběh o životě, v němž rytmus mikrovln ukončuje tejden ... to má bejt nějaká reklama na životní styl? (Jak to mám kurva vědět? Já tenhle život neznám!) PROČ SE KURVÍŠ? JSEŠ NEŠŤASTNÁ? Směsice šílených představ mísících se skutečností (nebo naopak) a do toho tvůrčí ochutnávka z dílny reklamy na jogurt. Ve svý (střízlivý) mysli se pohybuju přesně na rozhraní zajímavosti a kraviny. Nebo mám dát vyšší hodnocení jen kvůli mladýmu masu, koksu a trávě? Pravda – výtvarná stránka je plná fantasie a baví. Všichni, kdo nemají rádi realitu (tedy feťáci) ocení alternativní konec. NEBO JE TOHLE REALITA? Nebo je to všechno jedna velká halucinace? Reklama na ,,Děti Země?“ V tom případě jsou kurevsky sjetý! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jsem povrchní arogantní hovado, sjíždící lajnu za lajnou. 2.) Potřebuju vědět, co udrží můj anální otvor a dech stále svěží. 3.) Zajímají mě lidi, jejichž život bez kokainu, je jako ten uživatele Csfd bez počítače. 4.) Chci vidět francouzskou verzi Jirky Macháčka. 5.) Thx za titule ,,*LU*“ a ,,drSova“. /// PŘÍBĚH *** (až 5*) HUMOR * AKCE * NAPĚTÍ * ()

mat.ilda 

všechny recenze uživatele

Bonjour, milí spotřebitelé, právě jsem se vrátila z kokainového tripu, kde jsem zachraňovala svět akceptováním nudy... Takové veselé Requiem za přesycení sny, které byly dávno splněny... nebo že by ne? Životní styl zde žaluje francouzský mix mladého Bartošky s Jirkou Macháčkem, v neokoukaném mišmaši forem a dvěma konci, z nichž jeden je lehce proveditelný - všichni tam musíme, a druhý jen těžko realizovatelný - všichni tam nemůžeme. Tož dobré to bylo. ()

Aljak odpad!

všechny recenze uživatele

Ale teraz vážne. Čo bolo na tomto filme akože tak skvelé, že sa dočkal takého krásneho 75-percentného hodnotenia? Spočiatku som mal síce pocit, že to bude skvelá paródia na všetky tie idiotské nápady dizajnérov reklám, ale bohužiaľ, nebolo tomu tak. Všetky tie narkotické prestrihy plné halucinácií mi prišli úplne zbytočné a presne týmto mi to pripomenulo ďalší z vysoko hodnotených filmov, ktorý pokladám za priemerný - Filth (tiež z prostredia narkotík a halucinácií). Vlastne poriadne neviem čo by som na tomto filme vyzdvihol, lebo to bolo také divné a nezmyselné až to pekné nie je. A ešte k tomu tá nesympatická hlavná postava Octave, ktorý ma po celý čas strašne iritoval. Proste odpad, nemôžem inak... ()

Galerie (24)

Zajímavosti (1)

  • Počas scény s tehotenským testom a v scéne, kde si Octave v posteli s Tamarou predstavuje Sophie, znie hlavný motív z iného filmu: Stvorení pre lásku (2000). (mijec)

Související novinky

Jean Dujardin se začne neodvratně zmenšovat

Jean Dujardin se začne neodvratně zmenšovat

05.11.2023

Připravte si lupu. Držitel Ceny Akademie Jean Dujardin (The Artist, Novembre) by si měl zahrát hlavní roli v připravovaném francouzském sci-fi snímku The Incredible Shrinking Man od produkční… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno