Reklama

Reklama

VOD (1)

Lovecká sezóna právě začíná... V létě 1974 vyráží čtyři přátelé na víkendový výlet tábořit v lese. Během cesty jsou ale přepadeni a omráčeni. Když se proberou z bezvědomí, slyší zvuk lovecké trubky. O tom, že se kořistí stali právě oni, není pochyb. A lov? ... Začíná. (oficiální text distributora)

Recenze (250)

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Zavítá-li ve filmech měšťák do přírody, je z toho horor (Eden Lake, Deliverance), zavítá-li naopak venkovan do města, je z toho komedie (Krokodýl Dundee, Nástrahy velkoměsta). Ale proč tomu tak je, proč tomu není například obráceně? A když už musí být zachován výchozí model, proč není úvodní dvacetiminutovka věnována představení zálesáků, do jejichž rajónu vrazí nevycválaná partička z města? Evidentně proto, že v éře masového turismu a velkopanského vztahu k přírodě, kterou mnozí z nás považují za zásobárnu potravin, energie a zábavy, je poslední zvíře-venkovan, které zatím nepodlehlo, nepříjemnou anomálií. Soustředění filmových studií, dnes bychom řekli spíše clearingových bank, a obrovitých továren vyrábějících filmy do měst dosti jasně napovídá, kdo a z jakých pozic filmové příběhy vlastně vypráví. Scénáristé, producenti, režiséři ad., ti všichni se rekrutují z velkých měst. Zjednodušující a zpátečnický pohled kinematografie je pak daný i tím, jaké postavy v příběhu sleduje a favorizuje kamera. To si jako jeden z mála uvědomil Rob Zombie, který ve svém diptychu Dům tisíce mrtvol a Vyvrženci pekla schéma hixploitationu dodržel, ale oba své filmy odvyprávěl očima padouchů – pro něž je příznačné ono werfelovské „ne vrah, zavražděný je vinen“. ()

MATADOR 

všechny recenze uživatele

Trojici myslivců už dojde hojná, tak se prostě rozhodnou lovit lidi, hm, zábava opravdu k popukání. V Norsku asi pravděpodobně nevědí, co je to klišé, a nebo nikdo z tvůrců neviděl nikdy nějaký pořádný horor. Protože takovou snůšky nesmyslností a potupné zábavy by jste našli opravdu těžko. Alespoň po dlouhé době hlavní hrdinové ukázali těm hnusákům zač je toho loket. A jinak v Norsku jsou lesy jako tady, asi půjdu s pár přáteli také něco takového natočit :-) ()

Reklama

corpsy 

všechny recenze uživatele

Čo by nám tak tento drsný hixploitation poradil. Nebrať stopárov, nevyskakovať na miestnych vidlákov, jazdiť lesnými cestami len v núdzi, no a v prípadnom už extrémnom prípade, že si vás niekto chtiac zmýli s vysokou zverou, zaryť sa do prvej diery a vyčkať čo bude ( možno ich to prestane baviť ). Lenže človek sa v krajných situáciách chová celkom ináč, podobne ako nešťastná kôpka mladistvých z tohto snímku. Predvídateľný, ale v rámci žánru viac ako obstojný kúsok. ()

K.I.N.G. 

všechny recenze uživatele

Výborná projížd'ka po severských lesích, plná vnitřností, vražedných zbraní, krve, špíny a hnusu. Evropské horory byly před ostatními vždycky trochu napřed, tvůrci věděli, co na diváka platí. Ve většině, např. amerických hororů, takovou porci brutality ani z daleka nedostanete. Nutno říct, že tento totálně nervy drásající snímek není pro slabší povahy, ale řekl bych, že ani pro ty silnější. Musíte být už hodně otrlým divákem, abyste od některých scén neodvrátil oči. S lidskými bytostmi se tu zachází stokrát hůř než se zvířaty. Pro ty chlápky tam v horách neměl lidský život žádnou hodnotu, byly to krvelačné bestie, ale nic netrvá věčně a nynější aktéři jim to řádně zkomplikovali. Na závěr bych chtěl ještě říct, že Henriette Bruusgaard (Camilla) je mimořádně talentovaná a krásná herečka a zasloužila by si nějakou další roli. ()

Hadža 

všechny recenze uživatele

tak na pokud by misto tech akteru nataceni,byli naplace skutecni herci,tak by hodnoceni bylo jiste jeste lepsi!Vykony lovcu me neustale pripominali nase stare dobre ceske myslivce s Chocking hazardu.Jinak pribeh neprinasi celkem nic noveho,prakticky se o pozadi toho vseho nic nedovime,ale film ma spad,krvavych zaberu dost,celkem uchazejicich!Alespon neco neamerickeho 50% ()

Galerie (11)

Zajímavosti (1)

  • Písnička, která hraje na začátku filmu v autě, je „Wait For The Rain“ od Davida Hesse. Ve 20. minutě hraje „En Spennende Dag For Josefine“ od Inger Lise Rypdal. Ta samá písnička pak hraje na konci filmu. (Duoscop)

Reklama

Reklama