Tvůrci:
Christopher L. YostHudba:
Jóko KannoHrají:
John Cho, Alex Hassell, Daniella Pineda, Elena Satine, Mustafa Shakir, Geoff Stults, James Hiroyuki Liao, Jan Uddin, Lydia Peckham, Antonio Te Maioha (více)VOD (1)
Epizody(10)
-
Kovbojský gospel (E01)
-
Pop na Venuši (E02)
-
Swing pro Psí hvězdu (E03)
-
Soul na Callisto (E04)
-
Tango z odvrácené strany (E05)
-
Binární two-step (E06)
-
Hustle poblíž Jupiteru (E07)
-
Go-go smutného klauna (E08)
-
Valčík v Blue Crow (E09)
-
Symfonická supernova (E10)
Obsahy(1)
Skupinka lovců odměn pronásleduje nejnebezpečnější zločince galaxie. Ráda zachrání svět... pokud jí někdo dobře zaplatí. (Netflix)
Videa (15)
Recenze (68)
Pastiš pastiše. Tvůrci se seriál snaží vystavět na bedrech skvělé předlohy; pokud totiž člověk nečte mezi řádky, seriál úplně nefunguje. Původní anime je žánrový mix všeho možného – akce, westernu, filmu noir, komedie, jazzu, hororu, sci-fi apod. Animovaná forma tohle všechno dokáže sjednotit, netflixovská adaptace si z ní ale pouze vyzobává jednotlivé scény a nevyhnutelně tak vypadá jako chudý příbuzný. Mustafa Shakir jako Jet obstojí, John Cho neurazí, Ed ale spíše vyděsí. Hudba je skvělá, zde je stále z čeho brát. ()
Dobrá a vtipná oddychovka. Samozrejme, že je to plné nelogických vecí a akčných klišé, ale kto čaká viac od takého seriálu, robí sám sebe zle. Náš hrdina je predsa nebojácny, je to doslova jeho meno!...takže umrieť nesmie aj keď je oproti nemu najobávanejší zabijak s katanou a on má drevo... Fanúšikovia Firefly si prídu na svoje, lebo futuristickí kovboji sú top! 4* ()
„ZASTŘEL JE DŘÍV, NEŽ ONI TEBE!…“ Vizuálně nadupá píčovina. V prvních dílech bylo dost (super) akce a hlášek, ale postupně to šlo všechno do hajzlu, vizuál se vočuměl, akce ubylo a mluvilo se a mluvilo… Navíc ten jejich (asi všech tří…) osudovej příběh je celkem nuda a asi od půlky mě pěkně sralo, že jsem se do toho pustil. O lásce o přátelství a parťáctví… Kdyby začali od konce… mělo to jen šest dílů, záporák měl víc prostoru, bylo víc akce a hlavně fórů… ale to už by asi byl jinej seroš, že? Takže (jestli bude) pokračování, tak beze mě! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Neznám tohle japonský anime. 2.) Nesnáším „anime“ a přesto bych…. /// Thx za titule „Jan Táborský“. PŘÍBĚH ** HUMOR * AKCE *** NAPĚTÍ * ()
Tak budu asi trochu kontroverzní, ale prostě mám pocit, že největším problémem nové adaptace Bebopa je nostalgická vzpomínka fanoušků. Což říkám jako samotný fanoušek originálu, ale možná na rozdíl od nich jsem nezapomněl jak mě seriál v prvních epizodách spíš nudil a místy přišel až trapný, takzvaně mě „chytil“ až svou pátou epizodou a scénou v kostele. Schválně jsem se podíval na několik prvních dílů znovu a ano opravdu si myslím, že scénáristé nějak zvlášť neublížili originálu změnami v podobě způsobu jakým se hlavní postavy představí do děje, stejně tak jejich charakteristika a „charisma“ se až na Viciouse (a možná postavy Feye, pořád nechápu jaký smysl měla ta lesbická scéna) podařilo zachovat, stejně tak jsem kvitoval s povděkem rozvedení hlavní dějové linky, která nepůsobí tak odstřiženě od vedlejších příběhů, které mi přišly zpracované poměrně věrně originálům na rozdíl od hlavní linky, kde jsem měl největší problém s postavou Viciouse, který na mě v původní sérii skutečně působil děsivě a vzbuzoval respekt, zde je jeho postava mnohem více rozvedena do podoby uplakánka co má „daddy issue“ naopak zrada Julie mi přišla jako dobrý nápad, vzhledem k tomu, že na mě od začátku její postava beztak působila velice nesympaticky. Byl jsem také příjemně překvapen vizuálními efekty a celkově setting světa na mě působil filmově, co mě ale nakonec zklamalo bylo něco co jsem předpokládal nejméně a sice soundtrack, byť ho dělala má oblíbenkyně Jóko Kanno, opět jsem si potvrdil, že Watanabe (režisér předlohy) možná není nejlepší režisér, ale rozhodně ví jak pracovat se soundtrackem a zejména s ním nešetří! Zde jsem v mnoha scénách jsem měl problém hudbu vůbec slyšet přes efekty, jelikož se režisér pravděpodobně řídil dle mého hloupým dogmatem, že dobrý soundtrack je takový, který scény jen podkresluje a neruší. Takže nakonec mi z toho vychází 3 hvězdy, což sice znamená, že bych se byl býval raději věnoval něčemu jinému, ovšem tady je to spíš dáno tím, že oprati originálu toho seriál zase nic tak moc nového či lepšího nepředvede a kdybych seriály viděl v obráceném pořadí, možná by i mé hodnocení bylo převrácené. ()
Vlastně z toho mám podobný pocit jako ze Zaklínače. Adaptace kultovní předlohy, která ortodoxní fanboys spíš naštve, protože se vydala vlastní cestou, a nováčky zmate, protože netuší, co mají čekat. Stejně jako u Zaklínače je nakonec nejpříjemnějším překvapením casting: charismatický John Cho Spikeovu mnohovrstevnatou postavu utáhne naprosto skvěle a zbytek posádky je taky fajn, horší je to s představitelem záporáka Viciouse, který je šílenou karikaturou původní postavy. Větší problém ovšem je, že atraktivnímu chytání zločinců se seriál věnuje jenom první čtyři epizody a pak už jen řeší osobní linky členů posádky, tedy hlavně tu Spikeovu. Možným důvodem bude asi to, že strýček Skrblík Netflix odmítnul rozbít prasátko kvůli jakési retro/sci-fi/noir šílenosti a utrousil na dřevo jen pár drobných. Takže těch pohledných záběrů na vesmírné lodě je opravdu jen poskrovnu a obzvlášť v druhé půlce se děj přesune do interiérů a různých opuštěných lokalit, a proto zřejmě až příliš vytěžuje onen osudový vztah dvou zabijáků a jedné femme fatale. ()
Galerie (106)
Zajímavosti (6)
- Odkazem na Jetovu stíhačku, kterou v tomto seriálu nemá, je rameno jeřábu na levé straně Bebopu. (UncleMorty)
- Ve scéně u Any (Tamara Tunie) lze podle záběru na Glock poznat, že jsou všechny zbraně na zdi airsoftové repliky. (UncleMorty)
- Na jídelním lístku restaurace, kde se Spike (John Cho) a Jet (Mustafa Shakir) chystají jíst, jsou jídla s názvy „Mushroom Samba“ – název 17. epizody originálního seriálu (1998), a „Royale with Cheese“ – odkaz na legendarní scénu z Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994). (Schyzartis)
Reklama