Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Publicistický moderátor Václav Moravec uvádí každou neděli debatu českých politiků na aktuální téma. Vyrábí Česká televize. (hrhr2)

Recenze (282)

Xavi6 odpad!

všechny recenze uživatele

Tohle by se mělo co nejdříve smazat, vzhledem k tomu že to nemá nic společného s Československou filmovou databází. Podle mě se zde řeší jen samé ptákoviny, je pravda, že to někoho zajímá, ale já nepotřebuju slyšet neustálé dohady, skákání si do řeči a podobné typy konverzací. Tohle tady nemá co dělat. ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Televizní politická publicistika se v našem prostředí asi dnes nedá dělat lépe, PhDr. Václav Moravec je profesionál se vším všudy, navíc splňuje všechna základní kriteria, jaká má mluvící televizní hlava mít - má silné charisma, nepopiratelný intelekt a všeobecný přehled podpořený důkladnou přípravou a sběrem dat (vůbec rešerše jsou v Otázkách na neobvykle vysoké úrovni), tolik potřebnou asertivitu a oplývá i neobyčejnou pohotovostí. Přesto se na Otázky Václava Moravce nedá dívat a nelze jim udělit absolutní hodnocení. Důvod je nasnadě - kvalitu pořadu určuje i celkový kontext politické scény v dané zemi a vše kolem politiky se odehrávající - panující blbá nálada a celkový marast naší politické reprezentace diskvalifikuje i tenhle tak profesionálně dělaný pořad. Pane Moravče, jste skvělý profesionál, ale odpusťte, má všechno tohle vůbec smysl? Rýpete se v žumpě... ()

Reklama

fleker 

všechny recenze uživatele

já ani nevolim....když z toho nic nekápne, tak mě to nezajímá....jó, přiznávám že sem si vobčas ve 4 ráno zapnul čétédvojku a sledoval ty úžasný záběry ze sněmovny,,třeba jak třikrát za sebou přerušili hlasování...protože se několika poslancům podařilo vylejt si do hlasovacího zařízení limču,,,,,, ale jináč je mi politika naprosto volná......i moravec ....já sám bych takovouhle práci dělat nechtěl, dávat lidem otázky není zrovna moje silná stránka....jako dítě sem se jednou zaptal babičky, jak je možný, že má teta blonďatý kudrnatý vlasy, když ona i děda jsou černovlasí, a hned sem dostal vod táty přesdržku ()

Fancipal 

všechny recenze uživatele

Odpady některých místních uživatelů nejsou na místě. Forma a struktura pořadu odpovídá západním standartům, bohužel úroveň hostů, především z politického spektra, odpovídá některým rozvojejícím se zemím východně od našich hranic. Přirozeně z toho vyplývá, že tím nejlepším, co pořad nabízí jsou rigorózní a komplexní apolitické debaty předních odborníků z oblasti zdravotníctví, sociálního systému nebo zahraniční politiky. Ztělesněním úspěchu publicistických pořadů je osoba moderátora. Edukovaný, profesionální a uhlazený Václav Moravec je klíčovým a nezbytným prvkem, zapadajícím do prototypu a schématu moderní politické diskuze 21. století. Absence tohoto pořadu v programové nabídce tuzemských televizí by vypovídala o úrovni, zájmu a vkusu široké veřejnosti o věci veřejné, nikoliv o kvalitách pořadu samotného. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Byly doby, kdy jsem se na tento pořad díval opravdu poctivě, přestože většinu politiků nemusím, nikdy jsem nemusel a ani je nebudu mít rád. Václav Moravec (než se z něj stala moderátorská děvka, který navíc v poslední době rád nadržuje určitým straníkům) se s nimi zpočátku vůbec nepáral, pěkně je nechával potit v křeslech a dával jim ty jejich kauzy a vymýšlení debilních zákonů pořádně sežrat. Jenže časy se mění a teď už ho nemůžu ani cítit… ()

Galerie (3)

Zajímavosti (12)

  • Motto pořadu je „Témata, o kterých se začne mluvit“. (Kmotr76)
  • V souvislosti s moderováním pořadu získal Václav Moravec v letech 2007, 2008, 2009 a 2011 cenu Týtý v kategorii nejoblíbenější osobnost televizní publicistiky a v letech 2008 a 2009 cenu Elsa České filmové a televizní akademie v kategorii nejlepší moderátor. (JoranProvenzano)
  • Politik David Rath poskytl pár dnů před zatčením v roce 2012 rozhovor pro pořad, přičemž se Rath a Moravec mezi sebou pohádali. Kameramani a režisér pořadu pak na adresu Václava Moravce vtipkovali: „Ty poldy na toho Ratha si taky posílat nemusel.“ (vyfuk)

Reklama

Reklama