Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dráma približuje príbeh troch žien: 50-ročnej, ktorá pred 35 rokmi dala svoju malú dcérku na adopciu, ďalšia je jej dcérou a nakoniec Afroameričanka, ktorá by si chcela dieťa adoptovať. (horacko)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (151)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Umne vystavaná ženská mozaika, ktorá vďaka svojej konštrukcii zaujme aj väčšinu mužov, presnejšie každého empatického muža. Zo začiatku sledujeme tri viac či menej oddelené príbehy (rátam iba hlavné dejové línie, postáv je viacero), ktoré sa pochopiteľne v závere logicky a pomerne elegantne prepoja. To znamená, že môžete byť dojatí, ale určite nebudete mať pocit, že vás niekto chce dojať silou mocou a vtĺkať vám vlastné názory do hlavy, ak nerátame napríklad kresťanské narážky, ale aj tie sú v rámci normy. Skôr ide o poctivý náhľad do ženskej psychiky žien rôzneho veku a síce v podobných, ale predsa len odlišných životných situáciách, práve kvôli tomu veku. Paralely ich osudov sú buď hneď zrejmé, alebo sa ukážu časom. Neprekvapí, že producentom bol Iňarritu, zrejme Garciovi aj nakukával do papierov, keď písal scenár, respektíve mu robil dramaturga. Herci sú bez výnimky skvelí a Naomi sa dlho neukázala v podobne neľahko uchopiteľnej postave. Možno budete niektorí ako ženatí muži riešiť aj dilemu, či by ste sa zachovali ako jej sused a ťažko by ste si priznávali, že presne ako on. ()

KOZEL84 

všechny recenze uživatele

Tak to teda valím bulvy na 91'%.Ze začátku mi připadal scénář a herecké výkony trochu nevyrovnané a celkem divné.Později mi to už začalo připadat jako superobří slalom a kromě výkonu Naomi Watts (vlastně jediný důvod proč sem se na to díval) a možná i Annette Bening,není vlastně o co stát.Možná to měl Iñárritu natočit sám a ne jen producírovat,ale tohle ve mě nic nenechalo.A tuhle hudbu sem slyšel už v několika jiných filmech.Ze startu mě napadne Americká Krása,Bílý Oleandr nebo Svět podle Prota. ()

Reklama

Kurikmoon 

všechny recenze uživatele

Veľmi zaujímavá skladačka osudov niekoľkých žien. Nabité emóciami a veľmi dobrým vývinom postáv. Silné emotívne výkony, nevtieravá hudba. A zaujímavé sú i vedľajšie postavy. Skrátka akoby to napísal sám život. Sakra nevyspytateľný život. Film by si zaslúžil asi i o hviezdičku navyše, ale... Vždy, keď som nastavil hodnotenie na 5*, spomenul som si na sklamanie, že to neskončilo tak ako som dúfal, že skončí. Nie, koniec to nebol zlý. Radosť na konci bola cítiť, tak dobre to zahrali. Ale moje sklamané paličaté emócie úplatky neberú. =) Ach jo, škoda. ()

predators 

všechny recenze uživatele

Řekl bych, že bez zásadnějšího momentu, který by mi rval koule. Děj několika rodičovských vztahů různých věkových generací se mi zdál hodně rozvláčný, a to hlavně v situacích, kdy si to vůbec nezasloužil. Ale jak jsem již napsal na začátku, stejně jako S.L. Jackson nejsem matka, takže bych pak možná jednal podobně. Dojatý jsem však nebyl. Uvidíme, jak dopadne Father and Child?! :-) 50% ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Nezvrhává-li se film v banální dojímadlo o tom, že správná křesťanská matka své dítě nikdy nedá, pak díky věcné režii a realistickým hereckým výkonům. Během pár úvodních záběrů je s brutální jednoduchostí shrnuto několik desítek let života i hlavní „prohřešek“, který hlavní hrdinku od jejího mládí pronásleduje. Stavbou příběhu – tři odděleně se odvíjející dějové roviny – připomíná Mother and Child drastičtější dramata Alejandra Gonzáleze Iñárritua, výkonného producenta filmu. Neromanticky fyziologické pojetí sexuálního aktu pro změnu oživilo mé vzpomínky na seriál Tell Me You Love Me, aniž bych věděl, že Rodrigo García režíroval jednu z epizod. Rovněž režíroval několik epizod cvokařské série In Treatment, což by mohlo vysvětlovat psychoanalytickou povahu filmu. V dlouhých záběrech, snímaných kamerou jen málo svolnou k jakémukoli pohybu, se odehrávají velká dramata. Jenomže ne melodramaticky, tedy na povrchu. Postavy po sobě nemusí křičet a prožívat šílená muka (vážně, Alejandro), abychom pochopili, jak se úporně snaží najít svá místa v životě a jak je trápí, že to nedokážou. Zatímco u jiných filmů mne ledabylost, s jakou hrdinky vyhledávají a nabízejí tělesnou rozkoš dokáže naštvat, zde mi sex přišel jako přirozená, psychologicky podložená součást dějového vývoje. Třebaže není závěrečné propletení rozpletených dějových nití stoprocentně věrohodné (těch náhod je najednou nějak moc), autentických momentů, kdy jsem plně cítil s postavami, se ve filmu nachází dost na to, abych scenáristům odpustil jejich dobráckost. Osud stejně milostivý nebývá. 75% Zajímavé komentáře: kleopatra, Beagle, mat.ilda ()

Galerie (21)

Zajímavosti (5)

  • V každé scéně se objeví fialová barva. (ČSFD)
  • Když Elizabeth (Naomi Watts) v podzemních garážích nakládá do kufru svého auta zavazadla a dětskou autosedačku (čas 1:35:32), tak za ní v rohu stojí zaparkovaný automobil Škoda Octavia. (thomasnikrs)

Reklama

Reklama