Reklama

Reklama

Sama doma

(pořad)
Publicistický
Česko, 1998, 56 min

Účinkují:

Veronika Boleslavová (moderátor), Stanislava Lekešová, Martina Vrbová, Jana Havrdová, Ester Janečková, Lucie Váchová, Alena Veliká, Iva Kubelková, Jolana Voldánová, Tereza Stýblová (více)
(další profese)

Obsahy(1)

Živě vysílaný kontaktní publicistický pořad poskytuje především ženskému publiku zajímavý a inspirativní program, servis, zábavu i informace - a to vše živě s možností okamžité reakce Vás diváků. Program se skládá z celé řady rubrik a doplňují jej hosté z řad lékařů, sociologů, psychologů, ale i známých a zajímavých osobností. Ženy se samozřejmě dozvědí mnohé i o nejnovějších trendech v oblasti odívání, kosmetiky, úpravy vlasů atd. Nechybí ani zajímavá soutěž. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (158)

+sfinx+

všechny recenze uživatele

Dotaz moderátorky: "Můžeme si k jídlu připravovat bylinky jen tak, podle toho, jak se nám líbí a jak nám voní?" Odpověď: "Určitě ne!" ...tolik k úrovni pořadu. Pokud by chtěl někdo zavítat do studia jako host, stačí se prezentovat jako silná nezávislá žena s mužským příjmením (třeba Orália Nevykouřila by se mezi ostatními hosty vyjímala). Čím blbější jste, tím spíše Vás uvítají. I Eva Fernet Holubová se nezapomněla prezentovat i se svými dementními názory, takže se skutečně nebojte, že byste neměli co říci zástupu divaček. V nouzi stačí říct, že se svým absolutně úžasným spratkem, který tak skvěle sere do plenek, blije a řve tvoříte z hajzlpapíru krásné překládané proužky v rámci trávení svého volného času, kdy zrovna nesledujete nejdůležitější pořad dne. Čest hostům - odborníkům ve svých oborech, jenže i jejich návštěvu dokážou ty frigidky ve studiu proměnit v utrpení, kdy divák sleduje, jak se pečlivě našprtaná moderátorka snaží položit inteligentní dotaz z oboru tak, že tu větu z Wikipedie, co si před minutou přečetla, promění v otázku. A pak už člověka může nasrat jen další odbornice Trigonometria Kajdžas, která všem matkám sdělí, že jejich dementním dětem nelze nic vyčíst, vše je dobré a facka, která po tisíciletí řešila s úspěchem jistou část výchovy dětí je špatná. Dobré je jedině sezení u family-koučky Vaginy Menzes. "Tý dam tadadydam ... já jsem taková kráva..!" (díky, soda) ()

rytir1 

všechny recenze uživatele

Co napsat? Také často bývám sám doma, ale po seznámení se s tímhle ,,kontaktním publicistickým! pořadem" pro ženy už nelituji, že se naše veřejnoprávní televize genderově hrubě proviňuje vůči mužům neexistencí pořadu s přechýleným názvem i obsahem...napsal uživatel, který nepochopil, že pořad je určen ženám v domácnosti, na mateřské, babičkám..chlapi máme snad automagazíny a jiné, ne? I když by mohlo být něco i pro nás, nepopírám. ()

Reklama

Handle 

všechny recenze uživatele

A to ať raději sledují tohle, než telenovely a podobné skvosty - aspoň se tam něco dozví, že jo... No a mimochodem, není to zas TAK hrozný. Teda já osobně bych u toho denně (no ani týdně:)) nevydržel, ale hlavně to není určený pořad pro mě, takže proč tu budu dávat odpad jen proto, že to jde mimo mě. Objektivně prostě 2* s tím, že jako kulisa je to dokonce i neškodné... :) ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Pokiaľ nie ste znudená žena v domácnosti, či na materskej dovolenke, prípadne dlhodobo nezanestnaná, tak sa tejto relácii radšej vyhnite. Tu je cieľová skupina prísne a jasne vymedzená. Nikto iný nemá šancu sa pri tomto programe zabaviť, poučiť alebo len zabiť nudu. Jedine pre tie tri skupiny diváčok, ktoré som uviedol v úvode môjho komentára, je to pozerateľné. Aj to len za podmienky, že je patričná osoba "Sama doma". * ()

Ceberus 

všechny recenze uživatele

Dobrovolně na to nekoukám, ale když to zrovna zahlédnu, tak se mi nezdá, že by to pro cílové publikum bylo natolik scestné, aby to muselo být na ČSFD v temných barvách. Dokonce bych řekl, že si ve veřejnoprávním médiu dávají velký pozor na to, aby tam nezaznívaly žádné zjevné spirituální či ezo bláboly, které by jistě část cílového publika dokázalo ještě více přitáhnout. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (2)

Reklama

Reklama