Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

Laxik 

všechny recenze uživatele

Výborná neskutečně sympatická (troj)komedie, ve které září OBĚ živelné italské superstar - Lorenka stejně jako Mastroianni. Sušší chlebový prostředek tohoto obráceného sendviče, plácnutý mezi dvěma luxusními plátky šťavnaté mortadelly, je sice jen takové slabší vypointované intermezzo, ale jako celek chutná Včera, dnes a zítra božsky v každý den a každou hodinu. Nevím sice, co jsem čekal, ale určitě to nebyl nadčasový film, ke kterému budu schopný se pravidelně vracet. ()

Josefin 

všechny recenze uživatele

Sophia Loren byla v mládí opravdu sexbomba. Nejvíc se mi ze všech tří povídek líbily - třetí a první kde je v roli stále těhotné prodavačky a má kupu dětí, druhá prázdná madmazel s novým roysem nebyla moc nápaditá. Třetí kde je za smyslnou prostitutku, byla pikantní. Ve všech třech povídkách ji skvěle sekundoval M. Mastroianni. ()

Reklama

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Tři povídky v nichž dominuje "Lorenka" jako pouliční prodavačka, dáma z lepší společnosti a prostitutka a přesto, že hraje tak rozdílné charaktery, vtiskne jim něco, na co sama nemá vliv, co je v ní přirozené, co se podle pokynů režiséra ohnout do role nedá - vnitřní krása, životnost. Dík tomu je v prodejné ženě čistota a v poctivé rajc. Filmy jako Včera, dnes a zítra jsou svátkem ... pozítří ještě svátečnějším. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Hodnotit povídkové filmy je problematické. Některé působí celistvě (Knoflíkáři), jiné jsou každý pes jiná ves (Čtyři pokoje) a řešením je asi hodnotit každou povídku jednotlivě. Ovšem u tohoto filmu neváhám hodnotit všechny stejně, třemi hvězdičkami. Není to horší nebo lepší, ani místy. Je to prostě průměr. 50% ()

mortak 

všechny recenze uživatele

Itálie je žena, Itálie je Sophie. Čím víc rodí dětí, tím je krásnější. Poselství filmu: Chudoba cti netratí, naopak odměňuje roztomilým potomstvem - první povídka. Bohaté ženy jsou totiž tak prázdné - druhá povídka - a tak mnohé prostitutky jsou tisíckrát blíže k bohu než ony, protože i přes své povolání mají zlaté srdce - třetí povídka. To není ani film, ale technicolorová širokoúhlá výkladní skříň buržoazní Itálie - můžete se jí z pozice cizince smát, ale který národ se může pochlubit dominantní Sophii a submisivním Marcellem (tedy ta závěrečná scéna, oojjj!). Je mi smutno z konce jednoho neorealistického režiséra - první část filmu je pohádková idyla o soudržnosti a vzájemné lásce chudých Italů, zatímco ta třetí se svou lechtivostí jakoby vypadla z repertoáru typického buržoazního divadla. A ten Moravia se svým morálním výkřikem je v této společnosti spíš směšný. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • V rámci prípravy na rolu Mary absolvovala Sophia Loren hodiny striptízu u Jacquesa Rueta - choreografa zo slávneho kabaretu "Crazy Horse Saloon" v Paríži. (Arsenal83)
  • Predlohou pre postavu Adeliny (Sophia Loren) bola Concetta Mucardi – Neapolčanka, ktorá otehotnela 19-krát za sebou, len aby sa vyhla väzeniu za predaj pašovaných cigariet. (Arsenal83)

Reklama

Reklama