Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

mortak 

všechny recenze uživatele

Itálie je žena, Itálie je Sophie. Čím víc rodí dětí, tím je krásnější. Poselství filmu: Chudoba cti netratí, naopak odměňuje roztomilým potomstvem - první povídka. Bohaté ženy jsou totiž tak prázdné - druhá povídka - a tak mnohé prostitutky jsou tisíckrát blíže k bohu než ony, protože i přes své povolání mají zlaté srdce - třetí povídka. To není ani film, ale technicolorová širokoúhlá výkladní skříň buržoazní Itálie - můžete se jí z pozice cizince smát, ale který národ se může pochlubit dominantní Sophii a submisivním Marcellem (tedy ta závěrečná scéna, oojjj!). Je mi smutno z konce jednoho neorealistického režiséra - první část filmu je pohádková idyla o soudržnosti a vzájemné lásce chudých Italů, zatímco ta třetí se svou lechtivostí jakoby vypadla z repertoáru typického buržoazního divadla. A ten Moravia se svým morálním výkřikem je v této společnosti spíš směšný. ()

RHK 

všechny recenze uživatele

Tři povídky o lásce manželské, milenecké a lásce za úplatu se Sophií Lorenovou a Marcellem Mastroiannim v nejlepší formě. Geniální je první povídka, ani ne tak nápadem opakovaně otěhotnět ženu pro vyhnutí se nástupu do vězení, jako zpracováním. A to zástupem Italů a Italek podporujích chudou, ale kvetoucí matku mnoha dětí v kontrastu s jejím bezradným zničeným manželem. Dobrá je i třetí závěrečná povídka o prudkých změnách ženské duše, v tomto případě luxusní kurtizány. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Jgyn8WS4XwM ()

Reklama

J_Fiu 

všechny recenze uživatele

Tři krátké mimochodem velmi povedené filmy, ve všech třech hraje Sophia Loren dominantní, rázné a až příliš temperamentní ženy, kdežto Mastroianni ztvárňuje zamilované dobráky...typické podpantofláky. Kvalitní herecké výkony, vtipný scénář a bezchybná režie De Sicy zařazují tento film do silného nadprůměru. První povídka je o ženě, která se díky neustálým těhotenstvím úspěšně vyhýbá kriminálu, druhá o bohaté, znuděné paničce, která využívá lásky svého oddaného milence, třetí (ta se mi líbila nejvíce) o lepší prostitutce do které se zamiluje mladý novic. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Hodnotit povídkové filmy je problematické. Některé působí celistvě (Knoflíkáři), jiné jsou každý pes jiná ves (Čtyři pokoje) a řešením je asi hodnotit každou povídku jednotlivě. Ovšem u tohoto filmu neváhám hodnotit všechny stejně, třemi hvězdičkami. Není to horší nebo lepší, ani místy. Je to prostě průměr. 50% ()

LeoH 

všechny recenze uživatele

Navnaděn nedávným nečekaným zážitkem z Manželství po italsku a zde následně zklamán schematičností a teatrálností prvních dvou povídek; třetí je sama o sobě naopak plná života, atmosférická a vůbec báječná, ale pocit ztraceného času z prvních dvou úplně nezahnala. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Natáčanie filmu prebiehalo v mestách Rím, Neapol, Miláno a Ercolano. (dyfur)
  • Väzenské scény boli natočené so skutočnými väzenkyňami. (Arsenal83)

Reklama

Reklama