Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer
Komedie / Romantický / Povídkový
Itálie / Francie, 1963, 117 min (Alternativní 114 min)

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

otík 

všechny recenze uživatele

První povídka je typickým příkladem italského manželství – žena hádavá a dominantní, muž je jen aby dělal děti, dokud nepadne. Když se ale žena dostane do problémů, dokáže se postarat o rodinu. Sophia Loren v roli sexy venkovanky s kupou dětí, které její postavu krásně tvarovali, Mastroianni v roli ušlápnutého a slabého, ale o to víc milujícího manžela. Druhá povídka je o chladnokrevné nevěrné ženě, která se svým milencem vyrazí na výlet a velmi rychle se ho zase zbaví. Tato druhá povídka není moc záživná. Třetí povídka už je zase plná života a energie, tentokrát především Mastroianni je plný chuti a temperamentu, když projevuje svou náklonnost své staré známé lehké děvě, kterou má opravdu rád. Shoda různých okolností pak vede k tomu, že se k tomu, po čem tolik touží, nedopracuje. Celkově především první a třetí povídka drží hezky spolu, prostřední je spíše ztráta času. Hudba: Armando Trovajoli ()

Kothy 

všechny recenze uživatele

Docela zvláštní italský povídkový film. Je rozdělený na tři příběhy a každý je úplně jiný. Nejvíc se mi líbil první a poslední. První vypraví o rodině, která se pomocí neustálého rození dětí snaží matku zachránit od kriminálu. Místy díky tomu vznikají dost vtipné situace. Druhý se celá odehrává celý za jízdy v autě a je poměrně krátký. Poslední se zaměřuje na prostitutku, která nechtěně svede na scestí budoucího mladého kněze. Ani tam není nouze o vtipné momenty. "Bude chovat!" ()

Reklama

blackrain 

všechny recenze uživatele

Co si budeme povídat, Sophia Loren je prostě živel a italský temperament z ní přímo sálá na míle daleko. Nejvíce se mi líbila v prvním příběhu, kde hrála trhovkyni prodávající pašované cigarety. Druhý příběh byl celkem o ničem. Třetí byl lepší než ten druhý. Tady hrála římskou prostitutku, kvůli které mladičký student kněžského semináře málem nedokončil studia. Vůbec se mu nedivím. Ale abych nepěla jen samou chválu na Sophii Loren, i když ta si ji samozřejmě zaslouží, tak musím zmínit i jejího kolegu Marcella Mastroianniho, ten se totiž moc pěkně předvedl a měl na příbězích taky lví podíl. ()

angel74 

všechny recenze uživatele

Všechny tři povídky jsou velmi vydařené. Na rozdíl od většiny zdejších recenzentů mě asi nejvíce oslovila ta druhá, která je nejkratší. Tvůrci v ní jdou dost na dřeň a s ničím se moc nemažou, i proto působí nejúderněji a připadá mi nejlépe vypointovaná. Všem příběhům jednoznačně vévodí smyslná Sophia Loren, nutno však říci, že ani Marcello Mastroianni se nenechal nijak zahanbit. Popravdě je to možná poprvé, kdy jsem se při jeho hereckých výstupech opravdu bavila. (85%) ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Lorenová neuvěřitelná a její pestrý herecký rozsah bere dech. Mastroianni jako přicmrndávač v pohodě, ale třikrát ten samej ňouma za srdce prostě nevezme.  Včera typický italská ukřičená tak trochu fraška, ale upřímná a se srdcem na dlani. Chudá krásná ženská, ale své cti se nevzdá a lásku ke svému muži není schopná zradit. Milé. Dnes přichází šlehnutí v podobě bohaté mrchy z Milána, která v sobě skrývá pouze prázdnotu. Zde z Lorenové až mrazilo, zejména díky tomu kontrastu.   Takové ženy jsou ale báječné v posteli, ovšem jen tam, a to je třeba mít na paměti a nechovat se jako další Mastroianniho trouba.  Zítra pak byla nejen díky striptýzu Lorenová asi nejpřitažlivější.   Krásná děvka s lidskou tváří a city, to je pro jejich zákazníky přitažlivý mýtus. Ale co já vím, že. V silně katolické Itálii pak nemůže překvapit ani vírou naplněný vedlejší motiv, naštěstí bez příchutí moralizování. Lorenová za pět, Mastroianni za tři. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Predlohou pre postavu Adeliny (Sophia Loren) bola Concetta Mucardi – Neapolčanka, ktorá otehotnela 19-krát za sebou, len aby sa vyhla väzeniu za predaj pašovaných cigariet. (Arsenal83)

Reklama

Reklama