Režie:
Vittorio De SicaKamera:
Giuseppe RotunnoHudba:
Armando TrovajoliHrají:
Sophia Loren, Marcello Mastroianni, Aldo Giuffrè, Tecla Scarano, Armando Trovajoli, Tina Pica, Carlo Croccolo, Silvia MonelliObsahy(1)
Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)
(více)Videa (1)
Recenze (169)
O tom, že Ieri, oggi, domani je one-woman show Sophie Loren, nepochybuju. Ale o čem pochyby mám, je scenárista. Totiž film začne skvělou povídkou o jedné temperamentní dámě, která se vězení vyhýbá tak, že rodí jedno dítě za druhým. Ale od této nadprůměrné (80 %) povídky jde kvalita dolů, druhá povídka postrádá smysl (40 %) a třetí, nějaký smysl má, ale nezaujalo mě tam nic, krom mírně odhalené Sophie (50 %). Takže musím napsat, že přes všechno, co jsem o tomto filmu slyšel, jsem zklamaný a budu si hodně dlouho pamatovat tento snímek jako ten, ve kterém exceloval jeden živel jménem Sophia Loren a ve které zklamal scenárista. Nic víc tu nestojí za zmínku či vidění. 50 %. ()
VČERA - Adelina : ......Ona bude chovat a tak nemůže do basy..... Až šest měsíců po narození. Aha..... Tak to v prosinci budeš muset Karmíne zapracovat.... Strašně mě překvapil ten život v ulicích, to se tady u nás moc nevidí. Lidi se tam prostě umí bavit a věřím, že ikdyž je to starší snímek, vydrželo jim to do dnes. CITÁT - Sedm harantů, to je v noci nějakýho křiku.......... Příběh založený na jednom nápadu, jak se vyhnout vězení. DNES - Anna : .....ve své podstatě taky příběh o lásce, ale místo činů je tu víc prostoru věnováno dialogu. Je to takové road movie o tom, co je to láska .....k autu. ZÍTRA - Mara : .....CITÁT - Mám hroznou potřebu něžnosti....... Tato povídka je taky o lásce, ale převažuje tady láska k Bohu a možná láska ke Coca-cole. Záleží na úhlu pohledu. V jedné chvilce předvádí Sophia Loren striptýs a je opravdu nádherný. Ale musíte si týden počkat. VČERA **** DNES **** ZÍTRA ***. ()
80% - Sophia Lorenová a Marcello Mastroianni ve třech úsměvných povídkách. Oba herci v nich ukazují své mistrovství v různých, sobě navzájem kontrastujících rolích. Jedná se o film lehčího žánru s romantickou, hřejivou hudbou Armanda Trovajoliho. Milá, vyloženě hezká, divácky nenáročná podívaná. Bohužel nevybočuje ze zavedených klišé ničím, co by mě motivovalo sáhnout k vyššímu hodnocení. ()
Manželka, milenka a žena ľahkých mravov a vo všetkom je Sophia výborná ... a krásna. Maro, pojďme se milovat tady, to bude božské. Všecko zhasneme a necháme svítit jenom ledničku. Podívej, jak je to krásné osvětlení, tak intímní ... a takýchto periel je tretia poviedka plná. Mimochodom, tá ma bavila najviac. ()
Tři krátké mimochodem velmi povedené filmy, ve všech třech hraje Sophia Loren dominantní, rázné a až příliš temperamentní ženy, kdežto Mastroianni ztvárňuje zamilované dobráky...typické podpantofláky. Kvalitní herecké výkony, vtipný scénář a bezchybná režie De Sicy zařazují tento film do silného nadprůměru. První povídka je o ženě, která se díky neustálým těhotenstvím úspěšně vyhýbá kriminálu, druhá o bohaté, znuděné paničce, která využívá lásky svého oddaného milence, třetí (ta se mi líbila nejvíce) o lepší prostitutce do které se zamiluje mladý novic. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (10)
- Predlohou pre postavu Adeliny (Sophia Loren) bola Concetta Mucardi – Neapolčanka, ktorá otehotnela 19-krát za sebou, len aby sa vyhla väzeniu za predaj pašovaných cigariet. (Arsenal83)
- Kultová scéna Marinho striptízu (Sophia Loren) pred Mastroiannim bola zopakovaná o 30 rokov neskôr vo filme Prêt-à-Porter (1994). (Arsenal83)
- Všetky piesne, ktoré odznejú v rôznych epizódach, spieva samotná Sophia Loren. (Arsenal83)
Reklama