Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V Lugaši je opět ukraden legendární diamant, Růžový panter. Místní vláda znovu povolává na pomoc muže, který je jediný schopný klenot najít - komisaře Clouseaua. Clouseau má však podezření, že za krádeží je Charles Litton, se kterým se už několikrát ohledně krádeže tohoto klenotu setkal, a tak se vydává do Londýna. Brzy však pochopí, že cestě do zkorumpovaného státu se nevyhne, a tak nasedne do letadla, které se však ztratí kdesi nad mořem. Zdá se, k velké radosti komisaře Dreyfuse, že tentokrát je s legendárním komisařem Clouseauem konec. Zvědavá reportérka Jouvetová se však s jeho zmizením nehodlá smířit a snaží se odhalit, co se s potrhlým komisařem skutečně stalo. Při svém pátrání však naráží na neochotu o události mluvit. Nikdo, včetně bossů mafie, jí není ochoten nic říci. A tak nezbývá věřit, že Clouseau nezemřel, ale že opět vyčkává, aby se v pravý čas mohl kdesi, k hrůze komisaře Dreyfuse, objevit. (TV Prima)

(více)

Recenze (119)

P. J. D. 

všechny recenze uživatele

Na jednu stranu zklamání z pouhé rekapitulace předchozích dílů, na druhou stranu však rovněž i pochopení nad tím, že výsledný film měl vlastně vypadat úplně jinak, avšak nečekaný zvrat okolností (smrt Petera Sellerse) zapříčinila změnu původních plánů a prakticky stavění a vytváření snímku za odlišných podmínek. Člověk tak sice nedostane příliš nového, avšak i tak se místy zasměje, protože určité vtipy se zkrátka neomrzí. Pro určité opakování však a jistou nucenou křečovitost ale dávám 3/5. Je to škoda, ale chápu to a akceptuji. ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

Snímok zlomený na dve polovice. V tej prvej sa dočkáme nepoužitého materiálu z minulých dielov, ktoré sú veľmi zábavné, ale pridaný novo natočený materiál okolo nich pôsobí nútene a väčšinou aj zbytočne. Potom príde flashbacková, spomienková polovica, ktorá môže unavovať tým, že tie a tie zábery už boli videné a ich popis bývalými postavami s predošlých častí vyznieva nasilu. Takže čakať zázrak sa ani nedalo, z čoho vyplýva, že sklamanie by malo byť v rámci. ()

Reklama

MarekT odpad!

všechny recenze uživatele

Pocta Sellersově humoru? Ale kdeže. Pokud si to opravdu myslíte, tak bych vám doporučil si něco zjistit o vzájemných vztazích mezi Peterem a režisérem Edwardsem. Naprosto zbytečný... ani se mi nechce psát film, když polovina se skládá z nepoužitých záběrů a druhá zase vytahuje nejlepší momenty, přičemž první část sice obsahuje dobré momenty, ale také i slabší chvilky a myslím si, že tvůrci v době natáčení věděli, proč je nepoužít. A když už je použít chtěli, měli si počkat pár let a umístit je na DVD coby bonus. Odpad dávám především za filmovou nezajímavost, mrhání talenty Nivena či Loma, a také za to pokrytecké věnování v úvodu. Jinak zajímavost na okraj: vdova Lynne Frederick po uvedení filmu režiséra Edwardse žalovala pro neoprávněné nakládání s archivními materiály a soudní spor nakonec vyhrála. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Někdo tomu říká pocta, hold, sbohem Peteru Sellersovi, někdo jednoduše sprosté rýžování. Já patřím k těm druhým, kteří by se bez Edwardsova tanečku na Sellersově čerstvém hrobu obešli. Nepopírám, že rád vidím Clouseauovy nepoužité či prodloužené scény z předchozích dílů a že mě pobaví (rozdělávání požáru - vlastně požárů - v kanceláři, vystupování z výtahu, věčné bránění se něčemu karate úderem), ale čím méně jich postupem času je, tím hůře se je daří alespoň trochu smysluplně propojovat. Když zhruba v půli filmu tyto scény dojdou, letadlo s Clouseauem "zmizí" a začne hotová tragédie plná vzpomínajících postav a opakovaných, známých scén. Všechno je to děsivě slátané a co na tom, že se objeví staré známé tváře - na mě to celé působí morbidně a hulvátsky. Pocta Sellersově nejslavnější postavě mohla klidně vypadat jen jako ta střihová sekvence u závěrečných titulků, nebylo zapotřebí takového patvaru začínajícího hloupým věnováním "Peterovi, jedinému a jedinečnému Clouseaovi" a končícího avízem na Kletbu Růžového pantera (kterou snad ani raději nechci vidět).___P.S. Dokonce i ty úvodní titulky tentokrát dělali jiní lidé a je to na nich bohužel znát. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

Tendenční splácanina okatě nevkusně využívající už díky osudu nevratnou proslulost geniálního Petera Sellerse. Použité scény s Clouseauem působí mírně křečovitě (aby ne, když nemají prakticky žádnou souvislost) a nová výplň je vatou bez výpovědní hodnoty. Chybí totiž Sellers, což je přece hlavní postava. Věnování filmu zesnulému herci považuji za velikou troufalost... ()

Galerie (49)

Zajímavosti (9)

  • Víceméně celou třetinu filmu tvoří nepovedené a do té doby nepoužité záběry, vzniklé při natáčení filmu Růžový panter znovu zasahuje (1976). Všechny další důležité sekvence nového filmu tvoří flashbacky do minulosti, které byly samozřejmě převzaty z původních úspěšných filmů. [Zdroj: Zdeněk Bauer – kniha Herbert Lom, nejslavnější český herec na světě] (mar48)
  • Ve scéně s výtahem, kde se inspektor snaží vystoupit s nákupem, není po rýži ve výtahu ani památky. Po úspěšném vystoupení z výtahu na zemi pořád rýže není. Scéna dál pokračuje s přicházející sousedkou. Na konci scény, kdy sousedka nastupuje do výtahu, je rýže na podlaze celá hromada. (Mydlivoj)

Reklama

Reklama