Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V Lugaši je opět ukraden legendární diamant, Růžový panter. Místní vláda znovu povolává na pomoc muže, který je jediný schopný klenot najít - komisaře Clouseaua. Clouseau má však podezření, že za krádeží je Charles Litton, se kterým se už několikrát ohledně krádeže tohoto klenotu setkal, a tak se vydává do Londýna. Brzy však pochopí, že cestě do zkorumpovaného státu se nevyhne, a tak nasedne do letadla, které se však ztratí kdesi nad mořem. Zdá se, k velké radosti komisaře Dreyfuse, že tentokrát je s legendárním komisařem Clouseauem konec. Zvědavá reportérka Jouvetová se však s jeho zmizením nehodlá smířit a snaží se odhalit, co se s potrhlým komisařem skutečně stalo. Při svém pátrání však naráží na neochotu o události mluvit. Nikdo, včetně bossů mafie, jí není ochoten nic říci. A tak nezbývá věřit, že Clouseau nezemřel, ale že opět vyčkává, aby se v pravý čas mohl kdesi, k hrůze komisaře Dreyfuse, objevit. (TV Prima)

(více)

Recenze (119)

MM11 

všechny recenze uživatele

Tendenční splácanina okatě nevkusně využívající už díky osudu nevratnou proslulost geniálního Petera Sellerse. Použité scény s Clouseauem působí mírně křečovitě (aby ne, když nemají prakticky žádnou souvislost) a nová výplň je vatou bez výpovědní hodnoty. Chybí totiž Sellers, což je přece hlavní postava. Věnování filmu zesnulému herci považuji za velikou troufalost... ()

Kubaso 

všechny recenze uživatele

Pocta Peteru Sellersovi, nebo sprosté ždímání peněz? Pro obojí se dají najít argumenty. Nepoužité scénky z "Růžový panter znovu zasahuje" se starají o dobrou zábavu v první půli filmu, zatímco tu druhou drží nad vodou snad pouze Herbert Lom plus ona geniální pasáž s Clouseauovým tatíkem. Už jen kvůli ní by byla škoda nechat si film uniknout. Hluchá místa obstarává jen pár scén z minulých dílů, která snad jen měla za účel přetáhnout stopáž nad oněch obligátních devadesát minut. Vezmu-li v potaz okolnosti vzniku, tak před tvůrci smekám, jak statečně se s tím vypořádali. Dějová linie snaživě drží film jakžtakž pohromadě, ale při scéně s navrátivším se Davidem Nivenem se nemůžu zbavit dojmu, že jako celek by film lépe obstál ve formě fiktivního dokumentu. Ale co. Vlastně se mi to zamlouvalo víc než poslední regulerní díl se Sellersem a nakonec jsem se dobře bavil. Kdyby to tímhle skončilo, čas by Edwardsovi určitě odpustil. ()

Reklama

dopitak 

všechny recenze uživatele

Nejhorší na tom celé je, že v tomhle dílu nasadilo AB Barrandov do dabingu stejné lidi jako v předchozích dílech, ale do jiných rolí (a to ani nemluvě o klasické české nemoci, kdy Antonín Sajc či Vladimír Vrabec hovoří každý asi deset různých postav, to je potom ve filmu takovej bordel, že se nestačíte divit, za koho se ten a ten ve filmu převlékl, když mluví svým hlasem, a o no jde samozřejmě o naprosto jinou postavu, no fuj). ()

Colonist 

všechny recenze uživatele

Ukamenujte mě, ale tento díl se mi rozhodně líbil víc než Pomsta RP. První polovina je sice slepenec vystřižených scén (hlavně z předminulého dílu RP znovu zasahuje) a dějově to je dosti nevyrovnané, ale já to beru jako poctu Sellersovi a jeho humoru. Ať už byly dané scény z původního filmu vystřiženy z jakéhokoliv důvodu, Sellers v nich stejně kraluje a ať se jedná o doutníky nebo "mesáž", stále jsem se u toho dobře bavil. Druhá půlka filmu je zase vzpomínkou na předchozí filmy, stejně jako závěrečný sestřih při titulkách. Film má bohužel otevřený konec, na který navázalo příšerné pokračování, které do série vůbec nepatří. U tohoto vzpomínkového dílu jsem ale Edwardsovi jeho touhu ždímat ze série další peníze ochoten prominout. ()

OG_Swifty 

všechny recenze uživatele

Po předčasný smrti Petera Sellerse přišel Edwards s geniálním nápadem o natočení filmu, věnovanému Sellersovi, z čistě archivních a nepoužitých záběrů z předchozích filmů, což si během svého života Sellers nepřál. Výsledkem tedy byl komerční a kritický propadák spolu s žalobou na tvůrce filmu. Co se filmu týče, těch pár vyškrtnutých scén převratných nebylo (výjimkou je snad jen scénka z hotelu v Anglii), opakování scén z předchozích filmů zbytečné a nový materiál se starým Nivenem a hnusnou (a starou) Capucine trapný. Pocta Sellersovi / Clouseauovi se dala udělat jinak, líp - třeba nějakým dokumentem, ale určitě ne žádným neúspěšným obchodním plánem o novým celovečeráku. ()

Galerie (49)

Zajímavosti (9)

  • Film byl věnován (a je vlastně celý jeho vzpomínkou) Peteru Sellersovi. Doslovně zní věnování v českém překladu takto: „Věnováno Peterovi, jedinému pravému inspektorovi Clouseauovi.“ (mar48)
  • Jediný díl, ve kterém můžeme spatřit manžellku inspektora Charlese Dreyfuse (Herbert Lom). Paní Dreyfusová (Madlena Nedeva) je zmíněna již v prvním Růžovém panterovi (1963), kdy jí odmítne manžel přijmout na telefonu. (doktofaust)
  • Ve scéně s výtahem, kde se inspektor snaží vystoupit s nákupem, není po rýži ve výtahu ani památky. Po úspěšném vystoupení z výtahu na zemi pořád rýže není. Scéna dál pokračuje s přicházející sousedkou. Na konci scény, kdy sousedka nastupuje do výtahu, je rýže na podlaze celá hromada. (Mydlivoj)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno