Reklama

Reklama

Mladá žena dělá dvě práce, aby si mohla dovolit koupit byt s výhledem na proslulý přístav v Hong Kongu. Ale když zjistí, že nemůže držet krok se stále rostoucími cenami nemovitostí, použije extrémní prostředky, aby získala co chce.
Když byla Cheng (Josie Hoová) ještě malá, mohla z jejich bytu v Hong Kongu sledovat proslulý přístav Victoria. Ale jak šel čas, staré budovy před jejich domem byly zbourány, aby uvolnily místo pro velký rezidenční projekt, který nyní blokuje její výhled. Zklamaná a naštvaná Cheng přísahá, že jednoho dne našetří dost peněz, aby se její rodina mohla přestěhovat do nového bytu s nádherným výhledem na moře. Pro dosažení svého snu, musí Cheng tvrdě pracovat na plný úvazek na dvou místech. Dokonce zajde tak daleko, že ukradne data zákazníků, aby je prodala jiným společnostem. Nicméně, bez ohledu na to jak moc dře, nemůže vydělat dost, aby udržela krok s neustále se zvyšujícími cenami hongkongských nemovitostí. Když její otec smrtelně onemocní a léčebné náklady rostou, rozhodne se učinit pro rodinu osudovou volbu - nechat otce zemřít a vyinkasovat peníze z jeho pojištění. Ale jak se ukáže, ani peníze z pojistky nebudou stačit, protože ceny opět poskočily. Její sen se zdá být navždy nedosažitelný ... dokud Cheng náhle nedojde, že pokud má získat co chce, musí vzít věci do svých vlastních rukou ... i kdyby to mělo znamenat, že budou hodně od krve. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (143)

peiton 

všechny recenze uživatele

Musím pochváliť a vyzdvihnúť to,že sa riešia v snímke naraz dva časové údaje hrdinky a jej bytovej otázky.Priamou úmerou sa tu prítomnosť prelína s minulosťou či naopak a tým šetria moju trpezlivosť i nervy.Niektoré krvavé scénky sú neznesiteľne kruté,presne načasované a nastylované až tak,že to miestami hraničí s pochybnosťou o tom,žeby sa vari jednalo o snímok vychádzajúci zo skutočných udalostí.Zostaňme my radšej pekne pri zemi a povedzme si otvorene a na rovinu,že tvorcovia mali opäť raz bujnú fantáziu. ()

sniper18 

všechny recenze uživatele

Je to dosť dobrá hororovo ladená dráma z Hong Kongskej produkcie. Má veľmi dobrý príbeh o mladej žene, ktorá netúži po ničom inom, len jednom byte s výhľadom na more, do ktorého chce zobrať aj svoju rodinu a preto robí, čo len môže, aby naň zarobila, keďže sa nachádza na lukratívnom mieste a je veľmi drahý. Ale keď sa tesne pred úspechom všetko pokazí, rozhodne sa pre to najkrajnejšie riešenie. Spracovanie je na tom dobre, síce by som skôr ocenil priamy chronologický postup deja, od úvodu do záveru s občasnými scénami z detstva ako tento striedavý, ale aj takto sa na to veľmi dobre pozerá, síce tie scény z detstva ma až tak moc nezaujali, ale aj tak nemajú až tak moc priestoru, súčasnosť je zvládnutá dobre, celá táto tématika snahy získať byt tou normálnou cestou pôsobí zaujímavo a tak hlavnej postave sa určite nedá nefandiť už len kvôli tomu, ako sa snaží, ale nič jej nevychádza, no najlepšia je samozrejme aj tak tá hororovo ladená časť, kde už síce dejovo nemá čo zaujať, keďže sa v nej takmer ani nerozpráva, ale základné prvky tohto žánru fungujú dobre. Zabitých je tu pomerne dosť, bez ohľadu na vek a pohlavie, ušetrený nie je nikto, o napätí sa tu samozrejme vôbec hovoriť nedá, keďže zabijakom je hlavná postava a tak vo filme fandím práve jej, aby to všetko vyšlo podľa jej predstáv. Samotné úmrtia sú pomerne originálne, rozmanité a pôsobia dosť drsne. Najviac ma zaujala úvodná originálna likvidácia strážnika a celá situácia v byte mladíkov, kde sa toho nájde viac než dosť. Herecké obsadenie je na tom dobre, Josie Ho v hlavnej úlohe si ma získala hneď, jej postava je dobre vykreslená a dobre zahraná a okrem nej už prakticky nikto nemá viac priestoru, všetko to už sú len také menšie postavy bez väčšieho významu, možno až na jej otca v podaní Normana Chu. Réžia a technická stránka sú na slušnej úrovni, páči sa mi hlavne kamera. Táto kombinácia brutálneho thrilleru a sociálnej drámy sa vydarila nadmieru dobre, celá táto myšlienka spôsobu zníženia ceny bytu je originálna a zaujímavá, všetky stránky sú na výrazne nadpriemernej úrovni a dá sa na to pozrieť aj viackrát, takže som spokojný. 75% ()

Reklama

Dudek 

všechny recenze uživatele

Pangovi se v tomto snímku daří nebývale spojovat kritické pojednání o sociálně ekonomické situaci v Hong Kongu s temným příběhem o vražedkyni s originální motivací. Hlavní devizou Vysněného bytu je rozhodně atmosféra. Pengovi se daří nejen vykreslovat bezmoc veškerých obětí, ale na neobvykle malém prostoru jim též dodává jakousi nezaměnitelnost a snad až charakter. Každá oběť jakoby mohla vyprávět vlastní silný životní příběh. Jejich nezaměnitelnost posiluje i fakt, že jednotlivá zabití jsou osobitě pojatá a skvěle gradují. Výrazná Josie Ho přenáší mrazivou atmosféru svého temného života i do vyprávění z běžných pracovních dnů. ()

Asia_Power 

všechny recenze uživatele

Tak je to tady, přišel čas kdy i asijští soukmenovci dokázali natočit strašlivou kundovinu u který se mi chtělo zvracet víc než po pěti chemoterapiích v řadě. Hlavní borka Cheng je nejen ošklivá ale jako bonus je to strašná kráva, co sice má velký kladivo, ale i když dá čtyři rány tak vůbec není hotovo. Ať už používá kladivo, nůž nebo škrtící kroužky, pokaždý je to bída, oběti jsou nesmrtelný a ona v jednom kuse panikaří jako by chytla krámy. Celej film sem doufala že jí někdo sejme jenže oběti jsou nesmrtelný díky tomu že dle všeho nemaj mozek jelikož tolik blbů pohromadě sem naposled viděla když měl proslov Babiš se svou stranou takže její smrti se nedočkám což mě sere nejvíc. Dostat tenhle scénář do rukou korejci, byla by to pecka, Hong Kong buddhožel zesral komplet všechno a ani spousta gore tuhle hovadinu nezachrání. Jedinou hvězdičku dávám za nesmrtelnou nahatou borku co byla extrémně šukatelná a nebála se ukázat všechno. Její herecké umění mě dokonce vytrhlo z mdlob, který na mě během sledování Dream Home šly. Poprvý v životě teda nepochopim že se evropanům líbí od nás zrovna tohle "veledílo" ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Dream Home je jako návrat do zlaté éry hongkongské kinematografie, dokonce se nabízí ho přirovnat k dílům tamní nové vlny, která také spojovala žánrová vyprávění s reflexí soudobých společenských fenoménů a odehrávala se v prostředích důvěrně známých svým divákům. Zde se takto spojuje slasher a pojednání o hongkongském trhu s nemovitostmi od 90. let přes dobu předání až do roku 2007 na začátek světové ekonomické krize. Zatímco 90. léta byla ve znamení dravé výstavby a násilného vyhánění nájemníků z bytů, které měly ustoupit nové zástavbě, předání přišlo s nárůstem cen a propadem příjmů, zatímco ekonomická krize poslala trh strmě dolů. V takovémto prostředí se sen o vlastním bydlení v domě s výhledem na moře stává posedlostí, které ustupují veškeré hodnoty včetně ceny lidského života. Důmyslné vyprávění prokládá sekvence vraždění z jedné noci řadou různě datovaných flashbacků, které ozřejmují motivace hlavní postavy. Samotné scény vražd jsou pojaté až nevídaně nápaditě s důrazem na realistické zobrazení agónie ve vypjatých chvílích protahovaného umírání. ()

Galerie (38)

Reklama

Reklama