Reklama

Reklama

Madonna: Sticky & Sweet Tour

(koncert)
  • Velká Británie Madonna: Sticky & Sweet: Live in Buenos Aires

Obsahy(1)

Fenomenální úspěch turné Madonny "Sticky & Sweet Tour" zasáhl celou zeměkouli. Je to největší turné sólové zpěvačky v historii. První část v roce 2008 shlédlo 2 350 285 fanoušků v 58 městech, prodej lístků zlomil všechny rekordy a královna popu jede dál…
Fenomenální úspěch turné Madonny nazvané Sticky & Sweet Tour zasáhl celou zeměkouli, protože je to největší turné v historii, které podniká sólová zpěvačka. Královna popu vystoupí celkem ve 27 zemích světa včetně Spojených států, Velké Británie, Francie, Německa, Japonska a Austrálie, objeví se ve městech, kde patnáct let nevystupovala, i tam, kde svoji show ještě nepředvedla. První část turné shlédlo 2 350 285 Madonniným fanoušků v 58 městech a prodej lístků zlomil všechny dosavadní rekordy. Show pokračuje 4. července 2009 v Londýně v O2 Aréně, následuje koncert v Manchesteru a dále zastávky Werchter v Belgii, Marseille ve Francii, Hamburk v Německu, Oslo v Norsku, Helsinky ve Finsku a také Estonsko, Slovinsko, Česká republika a další evropské země. Madonna se také vrátí po více než patnácti letech do Madridu, Gothenburgu a Mnichova. „Je to poprvé, nikdy dřív jsem turné neprotáhla. Jsem vzrušená a nadšená tím, že zase budu cestovat, navštívím místa, kde jsem dosud nebyla, a vrátím se tam, kde to miluji,“ říká Madonna. Ve Spojených státech pak vystoupí v New Yorku, Bostonu, Chicagu, Los Angeles a ještě než koncem roku zavítá do Miami, navštíví Mexiko a Jižní Ameriku. Režisérem Sticky & Sweet Tour je Madonnin dlouholetý spolupracovník Jamie King, hudebním režisérem je Kevin Antunes. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (29)

Natabar 

všechny recenze uživatele

Neskutečně neskutečně neskutečně dokonalá show. Tryskající elixír fantasie co do choreografie, videoprojekcí, nových aranžmá písniček. Nemusíte mít Madonnu rádi, tohle by se ale mělo vyučovat jako příklad poctivé preciznosti a dokonalosti v showbusinessu. --- Viděno po x-tý znovu: nikdy si neodpustím, že jsem na tento koncert v Praze nezašel. Geniální party!!! ()

dagmarecka 

všechny recenze uživatele

Mám ráda její šou, nové aranžmá písniček, skvělé kostýmy a taneční kreace, ale proč se musíme koukat na ty sexuální pozice, ukazování na přirození...atd...už jsme s ní v posteli byli, všechno jsme viděli a už nám to stačilo, a chtělo by to něco nového a ty svoje pozice ať trénuje na tom svým zajíčkovi... ()

Reklama

Hoyt 

všechny recenze uživatele

V hodně směrech ještě lepší než o tři roky starší Confessions Tour. Píseň Don't Cry for Me Argentina v Buenos Aires měla neskutečnou sílu a takhle zfanatizovaný dav jsem už dlouho neviděl. Konec za výborné písně Give It 2 Me byl fenomenální a Madonna při něm na chvíli zdálo se mi byla v transu. Neskutečný zážitek. ()

heyda 

všechny recenze uživatele

Obecně se ví, že Madonna to, co neutáhne pěvecky, tak dotahuje velkolepou taneční a světelnou šou. Což je taky obdivuhodné, protože zpívat a pořád pobíhat po pódiu, je taky náročné. Některé její písničky mám rád, některé nemám, ale co se týče jeji energie (na to kolik jí je), musím smeknout a dát 4 hvězdičky. ()

Fabrinka 

všechny recenze uživatele

Pre mňa to bolo "for the very first time" ,síce nie v Buenos Aires, ale v Prahe, no stáť tak blizúčko od Madonny, vidieť ako sa 50 ročná megastar natriasa na pódiu, pozerať na lepkavú šou, to bolo niečo. Niečo, na čo človek nikdy v živote nezabudne. Confessions bolo asi najdokonalaješie turné na svete, no Sticky bolo pre mňa vďaka osobnému zážitku o to lepšie. Slzičky šťastia po koncerte vyjadrili asi všetko. 13.august 2009. :) ()

Galerie (10)

Zajímavosti (16)

  • Tuto show Madonna v roce 2009 představila také v České republice na pražském Chodově. (Dlee)
  • 90 % vstupenek z celkového počtu 48 800 na koncert v Mexico City 29. listopadu zmizelo v předprodeji během 47 minut, prvních 6 500 lístků se prodalo dokonce během pěti minut. Poté byl přidán další koncert o den později. Ten byl vyprodán za hodinu a 42 minut. (Dlee)

Reklama

Reklama