Režie:
Luca GuadagninoScénář:
David KajganichKamera:
Sayombhu MukdeepromHudba:
Thom YorkeHrají:
Dakota Johnson, Tilda Swinton, Chloë Grace Moretz, Jessica Harper, Mia Goth, Sylvie Testud, Angela Winkler, Małgorzata Bela, Renée Soutendijk, Ingrid Caven (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Film je remake stejnojmenného příběhu Daria Argenta z roku 1977. Mladá Američanka (Dakota Johnson) přilétá do Evropy, kde se přihlásila na lekce tance. Posléze však zjišťuje, že škola je jen zástěrkou pro působení temných sil. (Terva)
Diskuze
219 já Dadela, občas šmíruji oknem
u nás to nepůjde? Jestli to nemá nic společného se starou Suspirií, tak to může být dobrý film..
na příspěvěk reagoval mm13
Nové Suspiria se vyčítá, že je jiná než originál a že si jde svou vlastní cestou a já říkám no tak chvála bohu, nepotřebuji vidět doslovnou kopii Argentova originálu...
Nicméně POMO 4 hvězdy a na imdb 8,1 takže se máme na co těšit, asi se dílo povedlo...
Uživatel Russell, který už Halloween viděl píše ve svém komentu, že je to sequel a remake v jednom balení, navíc na rotten, že se točilo ve stejných lokacích a že se děj nikam výrazně neposunuje, takže to možná trochu remake bude 😁
To jo, ale je to myšleno spíše tak, že ten příběh není natočen stejně, ale jde si svou vlastní cestou. Tudíž jsme ten příběh ještě neviděli.
Ja s tým nič nemám, som len prechádzal okolo, ale nešlo to prehliadnuť a ako som si to všimol, nešlo na to priamo upozorniť - pre ľahšiu orientáciu ostatných okolo idúcich... ;-)
No, ako pekne ste si tu nakoniec porozumeli a začali svoje rozdielne názory, vyplývajúce z rozdielnych skúseností (a vedomostí) ohľadne filmového hororu (či hororu ako takého), rešpektovať. A stačilo k tomu tak "málo" - Apačova bezbrehá trpezlivosť. ;-)
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
Tak perlu žánru nutně ne, ale aspoň nadprůměrný film se ještě očekávat dá. Ale máš pravdu, že remaky a zvláště ty hororové nedopadnou většinou nijak slavně.
Trailery na mě působily docela dobře, ale tak uvidíme, no. Ty první komentáře rozhodně povzbudivé nejsou.
no vidíš že to jde : sem na tebe pyšný piškůtku, myslím si že tímhle si mlčel každého rejpala. I když každého možná ne, nicméně jo, já ti děkuji, že se mi dokázal, že nejsi tak špatný :)
Já jsem tady nikdy neřekl, že to bude sračka. Psal jsem něco jiného, ale ty sis to holt přeložil po svém. A za to nemohu. Ale že mám s tebou svatou trpělivost, tak jen krátce zopakuju mou hlavní myšlenku: V podstatě jen velký optimista by od téměř jakéhokoliv horrorového remaku v dnešní době (navíc s prvními spíše negativními hodnoceními většinou od skutečných filmových fanoušků) očekával perlu žánru. Tečka.
na příspěvěk reagoval TheDarKnig
Třeba tady u Suspirie, co takhle počkat, až se na to sám podíváš a nevyjadřovat se stále dokola o tom, že už vidíš že to bude sračka, protože to má prvních deset hodnocení, které jsou rozporuplné.. :)
Podle té tvé topky, co jsi sem zrovna postoval jsi hodnotil docela dost rozporuplně přijatých hororů nejvyšším hodnocením, takže se divím, že náhle tak rychle lámeš hůl.
na příspěvěk reagoval Mr.Apache
Z tvých stále stejných reakcí na mé údajně se opakující příspěvky si už asi každý udělá nějaký svůj názor.
na příspěvěk reagoval TheDarKnig
Prosím tě, co ti brání se mi prostě podívat na profil a něco si tam o tom, co a jak jsem vlastně hodnotil, nebo co považuju za nejlepší, zjistit, a konečně přestat na mou adresu jen hloupě blábolit? Ty tvoje zapšklé útoky už jsou přece jen trochu únavné. Ani se při nich neusmívám.
na příspěvěk reagoval TheDarKnig
Koblížku, že jsi to ty, tak Devil (2010), Little Deaths (2011), Red State (2011), The Possession (2012), The Cabin in the Woods (2012), Excision (2012), World War Z (2013), The Purge (2013), The Purge: Anarchy (2014), Extinction (2015), The Visit (2015), The Invitation (2015), Green Room (2015), 10 Cloverfield Lane (2016), The Girl with All the Gifts (2016). Ze seriálů pak Stranger Things (2016 & 2017).
Myslím ale že všechno to byly "jen" čtyři hvězdičky, tu silnější, tu slabší. Jenže já hodnotím hodně přísně, takže imho stojí za to i některé tříhvězdičkové věci, které ohledně podmínek tvé žádosti neuvádím.
Bohužel, snad krom Devil a The Visit se nic z toho nepřibližuje kvalitám pecek jen o několik let starším (ale jelikož jsou už z tohoto století, tak pro mě jsou to pořád nové filmy) jako jsou např. The Others (2001), Session 9 (2001), Dead End (2003) nebo Haute Tension (2003).
Mé nároky zůstávají pořád stejné ať už jde o filmy z jakékoliv doby. Existuje spousta špatných, slabých nebo průměrných horrorů. Starých i nových. Ovšem to, že drtivá většina nových horrorů nedokáže co se týče náročnosti a kvalit zdaleka konkurovat spoustě těch starších, to snad dokáže rozeznat každý alespoň trochu přemýšlivý a náročný jedinec. A já za to opravdu nemohu. :-)
na příspěvěk reagoval Yoshitsune