Reklama

Reklama

Děj filmu nás zavede do blíže nejmenovaného studia se všemi typickými postavičkami tohoto světa rychloobrátkové zábavy. Mladí začínající herci se tu potkávají s neskutečně prudivými hereckými legendami, režisér přicházející se svými nápady naráží na lokty ostré producentky, která sleduje vlastní zájmy, technici tu a tam něco pokazí a vše by běželo ve svých obvyklých zajetých kolejích, kdyby režisér Tomáš, hlavní postava filmu, nepřišel s odvážným nápadem. Aby zvedl sledovanost seriálu, vloží do děje postavu, která je inspirována reálnou postavou lobbisty - mafiána. Tím sice probudí diváky z letargie a sledovanost jen kvete, to ovšem neujde pozornosti ani samotného mafiána, který se v seriálu pozná a začne se po svém způsobu ozývat. Tomáš se pomalu, ale jistě, začíná ocitat ve velkých problémech. (A-Company CZ)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (157)

dopitak 

všechny recenze uživatele

Neškodné. Ale program na ochranu svědků se nepovedl, a mimo jiné byla na něm vidět bezradnost scénáře. Probudím se včera bylo o třídu lepší, ale můžu být i zaujatý, protože Horváthová není Josefíková. Neokoukaná ale je. Líbilo se mi parodování Ulice a spol. a tak ani nevadil produktu placement, který si tu vlastně zahrál film ve filmu. Ona to vůbec parodie nebyla, protože způsoby podsouvání výrobku se opravdu posouvají a divácká tolerance jakbysmet. Víc erotiky to chtělo. Mádl je v současné době nejvtipnější český herec. ()

Mrkvič 

všechny recenze uživatele

Snaha Jirky Mádla o napsání kritického veledíla se teda moc nepovedla. Náznaky by byly, ale skutečnost je bohužel úplně stejná jako jsou filmem kritizované miliónté díly podřadných předzprávových seriálů. Přehrávání, trapný humor, tuctová lovestory, do které se musí zamíchat co nejvíc postav. No a závěr ve stylu Doktor Hollywood? Mohl by to být zábavný film kopírující slavnějšího brášku, kdyby nezačal pár minut před koncem tohohle braku. ()

Reklama

blackrain 

všechny recenze uživatele

Režisér je malý pán, za vším hledej producenta. Pokud je ten producent v sukních a má podobu Vilmy Cibulkové, tak nás chraň od všeho zlého. Mimochodem, Vilma Cibulková byla výborná. Postavu Ladislava Mrkvičky jsem litovala. Byl to přesný opak paní producentky. Paní producentku ještě hezky doplňuje úřadující mafián, takže v jejich podání jde o třeskavou kombinaci. Dobrá ukázka toho, jak to vlastně chodí s nekonečnými seriály, které vaří z vody a nutně potřebují nějakou vzpruhu. Čekala jsem slátaninu a nakonec byla mile překvapená. ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Tak Mádlovi nevyšiel ani druhý pokus na poste scenáristu. Od komédie to malo veľmi ďaleko a zlom prišiel samozrejme až na Slovensku. Ale tá posledná ani nie štvrtina s Gaišbergom a pohrebmi ten status komédie nemohla zachrániť. Na druhej strane, Mádl s Horváthovou ( nvm kto to je, ale jej češtinu som zožral a chcem ju vidieť ešte niekde!!! ) ladili a tvorili jeden z mála funkčných prvkov. Zvyšok postáv boli samoúčelné a ploché. Čakal som hlbší rozbor zákulisia točenia denného nekonečného seriálu, dosť to bolo povrchné a Šmídmajer sa radšej venoval iným dejovým líniám. Nedá sa povedať, žeby to nepobavilo, ale ani nenadchlo a čoskoro to vyprchá. Škoda. 2 z 5 ( Kino Dukla Svidník ) ()

suzanne1997 

všechny recenze uživatele

Docela obstojná česká komedie, od které se nedá nic moc očekávat. Film to byl dobře udělaný, ale právě ta komediální část zde byla jen velmi úzce zastoupena. Líbila se mi ta zápletka se Šnečkem, kdy mne vývoj událostí naprosto ohromil, nejde napsat, co se mi nelíbilo, snad jen, že film mohl být víc svižnější, pokud se to takto dá pojmenovat, protože se šíleně táhl. Film doporučuji nenáročnému divákovi jako jednu z těch lepších českých komedií. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (4)

  • Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)
  • Na začátku milostné scény (cca 60. minuta) shodí Hrobský (Jiří Mádl) zády figurínu. Je vidět, že figurína má šálu jdoucí vepředu jen na jedné straně, z pohledu kamery vlevo. Padá až za stůl se šicím strojem. Na konci scény je ale figurína opřená více zpříma a šála jde vpředu také na pravé straně. Na konci scény se navíc sáček s nitěmi posunul více vlevo a zakrývá větší část šicího stroje. (Jarek572)

Reklama

Reklama