Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V jihočeském městečku žijí v malé vilce sestry Fany a Andělka. Všichni je považují za poněkud bláznivé, ale mají pro jejich svérázné nápady shovívavé pochopení. Toho dne, kdy přijíždí na nečekanou návštěvu jejich neteř Hermínka, aby jim představila svého snoubence, číšníka Michala, se však Fany stane očitou svědkyní loupežného přepadení místní spořitelny. Shodou okolností a nešťastných náhod však považuje za pachatele chudáka Michala. Situaci ještě zhorší rozhodnutí obou tet zahájit vlastní vyšetřování s cílem pomoci dopadnout pachatele. Sice kapitánu Jedličkovi občas pomohou, ale každá pomoc se nejprve musí prodrat jejich roztržitostí a svéráznými názory. Vyděšená Hermínka, která sleduje, jak tety neomylně vedou vyšetřovatele na Michalovu stopu, vyplašeného přítele raději "uklidí" zpět do Budějovic. I když se situace vyjasní a Michal je přijat jako snoubenec, tety se nevzdávají lákavé myšlenky, že by přece jen mohl být lupičem ze spořitelny. Zejména když se ukáže, že nerudný soused Tomeček, další vyhlédnutý pachatel, není ten pravý. (TV Nova)

(více)

Recenze (198)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Nataša Golllová se snažila seč mohla, Hrzán s loknami v široké kravatě také, ale u obou jsem měl nutkavý pocit, že neustále přehrávají. Jako by sami místy cítili tu nevtipnost textů, které pronášeli. Nejpřirozenější asi byla I. Janžurová. Celá ,,krimi'' zápletka byla jasná od prvopočátku a sama VB zde na diváka působí jako banda blců snad vyjma kapitána kriminálky O. Skleničky.. Nechápal jsem situaci, kdy příslušník VB najde hledaného psa, identifikuje jej dle fotografie vydané k pátrání v souvislosti s krádeží ve Spořce, psa zajistí, najde dokonce jeho majitele, ale místo aby jej sebral - dá mu pokutu, že pes běhal sám bez vodítka a košíku... Z této normalizační rádoby komedie však na mne dýchla doba, kdy skutečně na některých náměstích čepovali ze stojanu benzín, náměstích odkud odjížděly autobusy místní i dálkové a kde vždy na nepřehlédnutelném místě stála červeně natřená plechová orezlá bouda s nápisem PNS. Doba kdy jsme v těch oranžových hundrtech a stodvácách jezdili na chalupu a za babičkama na venkov... Nevím jak, ale závěrečná Hrzánova píseň zabíraná ve sluncem zalitém embéčku jedoucím jihočeským večerem ve mně na tyto časy probudila vzdálenou hloboko zasutou vzpomínku ... Víc než dvě tety ale nedám. * * ()

Bernhardiner 

všechny recenze uživatele

V momentech, kdy Jiří Hrzán zpívá a tančí, má člověk chuť využít možnosti rychloposuvu. Nevím, čím to je, ale jinak mi vůbec nevadí, a to ani v okamžicích, kdy se staví na hlavu. Přestože se Hrzán snaží velice, nedokáže si ukradnout celý film pouze pro sebe. Gollová zde sice již ztratila své mládí, nikoliv své komedíální umění a spolu s Evou Svobodovou vytváří výbornou dvojici (ač moc jako sestry nevypadaly). Ano, je to příběh velice naivní a celkem o ničem. Ano, vnímavý a zkušený divák dokáže pachatele odhalit ihned. To však neznamená, že se nevyplatí na něj podívat. Dobrého humoru přece jenom nikdy není dost. Odpovědní by měli litovat, že Gollová, které ve filmu přidali celých 9 let, nedostala po válce prakticky prostor. 70% ()

Reklama

Brtniik 

všechny recenze uživatele

Film jsem viděl v TV. Má smůlu, že ho hodnotím 40let po jeho vzniku. I když jsem tehdy již koukal po holkách, až s odstupem doby a po jistém zmoudření mi dochází, že se tehdy točily daleko horší (režimu poplatná) díla. Hodnotíme-li film nynějším pohledem a dle mého vkusu, nedopadá moc dobře. Paní Janžurová se sice hihňá a šklíbí méně než jindy a jinde, ale stejně dost. Pan Hrzán užívá klasických prostředků, které mi připomínají němý film přesto, že dostal prostor zapět pozměněné šlágry (umění anebo švanda?). Nedávno jsem o něm shlédl dokumentární film a tak se jednak nemohu ubránit dojmu, že působí jak dostihový kůň (ti se také musí brzdit, aby nekontrolovaně nevyrazili vpřed) – aby někam nelezl, druhak mne popouzí jeho vztah k ženám... Všichni pak na můj vkus moc padají, aby bylo veselo. Tomuto režisérskému prostředku infantilně říkám „hapala!“... Děkuji tvůrcům, že se opanovali a nakonec přece jen nedošlo k „dortové bitvě“ i když to bylo jen tak tak - materiál na place byl! V záhlaví ČSFD je psáno Komedie/Krimi/Hudební... Nebylo by vhodné připojit i „Akční“? Vzpomeňte na zběsilé jízdy Škodou 110! Filmařům bych auto nepůjčil za nic na světě! Je zarážející, že se tou dobou k lizu dostali pí. N. Gollová i p. S. Beneš. Pravda jedna v roli praštěné stařenky, druhý jako maskovaný, rafinovaný škůdce střádajícího lidu, k tomu oděn v pracovním plášti, ne jak jsme zvyklí, čili obsazení do role bylo asi za trest. Kouzelná ovšem je dvojrole pejska... Nu což, pěkné, leč přežilé. ()

Figu 

všechny recenze uživatele

Kriminálka Miami pro pamětníky, akorát že namísto Carusa alias Horatia, případ vyšetřuje Gollová se Svobodovou. Do toho jim skvěle sekunduje malý/velký muž Hrzán a jeho snoubenka Janžurová. Je to svižný, rychlý, má to spád a navíc ty babky mají elánu a energie za celej tým z Miami. Na československou komediální kriminálku docela solidní! 55% ()

Koryntos 

všechny recenze uživatele

Na sledování filmu Drahé tety a já, musím mít dobrou náladu, pokud ji mám, mám i tento film velmi ráda. Tety mi pak přijdou, jako krásně bláznivé poplety , jejich neteř mile naivní a nápadník Míša, jako roztomilý zmatkář. Pokud ovšem nemám dobrou náladu, ouvej je zle. Má láska, se pak mění v čistou nenávist. Tety mi poté přijdou, jako vlezlé a protivné báby, jejich neteř jako přehnaně hloupoučká slepička a na Míšu pak dostávám úplnou alergii, protože na mě působí, jako afektovaný ufňukaný cíťa. Nemůžu si pomoci, ale Iva Janžurová mi v tomto filmu přišla nejméně výrazná ze všech svých rolí, ještě k tomu, jako taková horší a nepovedená kopie Jany Brejchové. Musím se přiznat, že hodně dlouhou dobu jsem nevěděla, že jednu z tetiček hrála Nataša Gollová, ale občas se jí, tak krásně zalesknou oči a pak je teprve poznat, že je to skutečně ona. Největší uznání, ale zaslouží Jiří Hrzán, byl to opravdu showman, každým coulem. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (15)

  • V závěru filmu, kdy jede Michal (Jiří Hrzán) autem naposledy k tetám a cestou si zpívá, je při pohledu čelním sklem možné vidět, že projíždí vesnicí. Při pohledu z profilu auta je však okny vidět příroda. (Jardaboss)
  • Během natáčení scénky, kdy Gollová se Svobodovou táhnou vozík, krásně svítilo sluníčko, nikde ani mráček. Jenže najednou se z ničeho nic spustily z nebe provazy vody. Paradoxně to bylo pouze na místě, kde se filmovalo. Herečky byly doslova „durch“. Okamžitě je štáb odvezl, osušil a muselo se čekat, až se zase udělá hezky. (SONY_)
  • Své si během natáčení užil Jan Skopeček, který ztvárnil postavu manžela záletné hostinské (Miriam Kantorková). Tu měl v jedné ze scén za úkol zfackovat. „Mlátit kolegyni, to je vždycky špatné. A ještě horší je, když po vás chtějí ten záběr opakovat. Takže jsem se jí snažil dát hned tu první facku pořádnou, aby se to nemuselo točit znovu. No, Miriam ji koupila tak, že se jí obrátila pusa kousadlem dozadu. Brečela. Pak mi ale poděkovala, že jsme to zvládli hned napoprvé,“ prozradil Skopeček. (SONY_)

Reklama

Reklama