Režie:
Gil JungerScénář:
Michael HorowitzKamera:
Greg GardinerHudba:
Danny LuxHrají:
Hilary Duff, Jaime Pressly, Matt Dallas, Chris Carmack, Amanda Walsh, Michael McMillian, Heather Chase, Jennifer Coolidge, Han Soto, Dean J. West (více)Obsahy(2)
Lane je mladá začínající novinářka a jejím snem, kromě touhy napsat článek, který by otiskl časopis Cosmopolitan, je najít dokonalého muže. Takového, co by splňoval desetibodový seznam předností, který sestavila na základě svých představ, většinou formovaných Cosmopolitanem a romantickými filmy. Kamarádka Joanne se jednoho dne postará alespoň o naději na splnění druhého snu, když jí domluví pohovor u šéfredaktorky Cosmopolitanu Kate Whiteové. Ta sice dívku u pohovoru elegantně odmítne, ale při loučení mluví o tom, jak těžce se hledá ideální muž, a Lana dostane nápad, který šéfredaktorku zaujme natolik, že jí přece jen šanci dá. Má se vetřít do nějaké velké obchodní společnosti a mezi muži v oblecích najít dokonalého muže pro lásku. Nastoupí jako asistentka u společnosti Thompson a Fulworth. Je okouzlena množstvím mužů, kteří tu pracují. Zdá se, že najít mezi nimi toho pravého by nemusel být problém. Ve stejnou dobu se Lane seznamuje s pohledným a zábavným producentem Liamem, který splňuje všechny body jejího seznamu. Je jím tak okouzlená, že hledat ideálního muže u Thompsona a Fulwortha je to poslední, co by teď chtěla dělat. Protože se snaží tento úkol skloubit se zaujetím pro Liama, je každým dnem jasnější, že si zadělává na velký průšvih. (TV Nova)
(více)Recenze (93)
Má-li romantická pohádka fungovat, tak by měla být postavená na reálných základech. Pokud však tím základem je to, že renomovaná investiční společnost zaměstná ekonomicky retardovanou blondýnu na základě vylhaného životopisu, tak je třeba dopředu pogratulovat za tento sebevražedný tah. Abych však jen nehaněl, tak jsem se párkrát zasmál a kromě toho jsem stihnul uvařit polévku, opéct houstičky, osmahnout řízeček, poobědvat, umýt nádobí a provést pár internetových plateb. Vzhledem k nenáročnosti děje by se toho dalo stihnout i víc, ale jsem po noční a nechtěl jsem se honit. ()
Tak tohle by měli povinně pouštět manažerům v korporátních firmách, aby si uvědomili, že zaměstnance je třeba příliš nepřeplácet, když jejich práci klidně zastane kdejaká blbka za pomoci barevných grafíků stažených někde na obrázky google. Z tohohle úhlu pohledu je pak řemeslně dobře zvládnutá filmová stránka, lehkost a občasný vtip jen mrháním peněz, protože příběh sám je blbost na entou. ()
Od odpadu tento film dělí jen to, že jsme se u něj pořádně nasmáli, a to i u věcí, které patrně měly vyznít vážně. Scénárista měl očividně dost jiné práce, tak si nechal scénář napsat svými dětmi. Totální naivita, nesmyslné rozhovory a deníkové vyprávění myšlenek hlavní hrdinky vyznívá jako parodie na sex ve městě. Závěrečný happyend taky totálně padlý na hlavu, viz. věta: Tom nemá nic, co mám na mužích ráda. Já ho miluju. ()
Kráska mezi muži je dílko tak hloupoučké, jak jen film s Hilary může být. Kdyby se tu neobjevila Jaime Pressly (která tady ale chytla roli tak diametrálně odlišnou od Joy z Earla, že tu bídu vlastně ani moc nezachránila) a především veřejné hádky s hezounkem Chrisem, asi bych u hodnocení nepřihodila ani jedinou hvězdu. Závěrečné hlubokomyslné úvahy o karmě a "geniální grafy" pro prezentaci mě dostaly do kolen a soudila jsem, že horší už to ani být nemůže. Ejhle! Mohlo... :-) (A to jsem se považovala za romantičku bez kouska vkusu.) Abych nezapomněla - ještě jednu výhodu tenhle filmek skýtá: můžete si u něj výborně popovídat třeba se svou sestrou a nic vám neuteče. :-D ()
Překvapivě mi nevadila demence ani naivita postav, děje, prostředí, scénáře a vůbec filmu jako takového. Jasně, že v některé superkraviny (sexy přízvuk…ten prkený angličan, vážně?)ve svých snech nedoufají snad ani ty největší romantičky, ale já se bavila dobře. Navíc si snímek (třeba pomocí seznamu na ideálního kluka) i trochu utahuje ze slaďáků, což rozhodně potěší. A nebo si to jen namlouvám, abych omluvila, že se mi tak hloupoučký film líbil? ()
Galerie (34)
Photo © ABC Family
Reklama