Reklama

Reklama

Wildlife

  • USA Wildlife (více)
Trailer 1

Čtrnáctiletý Joe je jediným dítětem ženy v domácnosti Jeanette a zaměstnance golfového hřiště Jerryho, žijících v Montaně 60. let minulého století. Když v lese u nedalekých kanadských hranic vypukne nekontrolovaný požár, Jerry, který ztratí nejen práci, ale i smysl života, se rozhodne zapojit do boje s ohněm a nechá svou ženu i syna, aby se o sebe postarali. Joe, jenž se tak náhle ocitne v roli dospělého, musí přihlížet zoufalému boji své matky, která se ze všech sil snaží udržet nad vodou. (Cinemax)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (52)

hansel97 

všechny recenze uživatele

Nevím, vlastně co říct. Film, který je unuděný asi tak jako hlavní hrdinka v podání Carrey Mulligan. Zajímavé je to z mého pohledu jenom herecky a kameramansky, ale v souhrnu je to klasické drama o manželské krizi z pohledu dítěte, kterých už tu byly stovky, a zajímavějších. ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Paul Danovi sa so Zoe Kazan podaril celkom slušný scenár - jednoduché, no veľavravné. A čo je hlavné, herci svoje emócie zvládli zahrať výborne. Ten chalan si ma dokázal získať, klobúk dole s akou gráciou zvládal tak náročnú situáciu - nemá ti kto pomôcť, pomôž si sám. A vždy sa všetko vyrieši... Lepšie ako hystericky prskať svoje emócie na všetky strany - z tohto pohľadu veľmi reálne, pričom s niečím takýmto sa aj plne stotožňujem. Tiež sa mi páčila výborná retro atmosféra - Paul Dano si dal veru záležať. Veľmi milé prekvapenie, nečakal som nič, a dostal som tak veľa. Výrazne podhodnotené, povedal by som. Silný nadpriemer. 85/100 ()

Reklama

freddy 

všechny recenze uživatele

Tenhle rozpad rodiny očima čtrnáctiletého syna je vynikající studií vývoje dvou lidí, kteří si byli velmi blízko a postupně se vzdalují, a jejich syna, který musí pochopit, že život je ne vždy to, co bychom chtěli. Dlouhé detailní záběry do tváří herců beze slov, stejně jako záběry do pusté krajiny jsou dokonalým koloritem k ději a dělají z filmu výjimečný zážitek, který rozhodně stojí za pozornost. Režisér si s filmem pohrál a evidentně věděl, čeho chce docílit, a já přesně takovéto americké nezávislé filmy miluji, byť se může zdát, že příběh je vlastně hodně jednoduchý a byl tu ztvárněný už na mnoho různých způsobů. Jediné, co bych filmu vytknul, že občas působí až příliš rozvlekle, ale chápu, že režisér měl nějakou vizi, které se držel. Takovýto film samozřejmě ale musí doplnit i herecké výkony, a ty v tomto případě byly skvělé, obzvláště mě potěšilo vidět zase jednou na plátně Jakea Gylenhaala, pro kterého mám jakousi slabost. Myslím, že mé zakončení košického festivalu se povedlo a nebudu lhát, že s komentářem k poslednímu festivalovému filmu se mi před očima míhají vzpomínky, zážitky i emoce, kterých jsem za těch 9 dní zde strávených přímo přesycen. Dovolíte-li krátkou odbočku od filmu, bude se mi stýskat po mém ČSFD kolegovi Enšpíglovi, se kterým jsem celý festival prožil a bylo mi ctí jej poznat, po místních lidech, prostředí i celkové architektuře, která je v Košicích skvělá, po celém festivalu. Tenhle festival má své úžasné kouzlo a duši a bylo mi ctí stát se jeho součástí. A stejně jako symbolicky končí film Wildlife společným vyfocením ústřední rodinné trojice, stejně tak i já ve svých myšlenkách tvořím psaním tohoto komentu poslední fotku, kterou odkládám do alba ve své hlavě, které už navždy zůstane mou součástí. Děkuji a třeba někdy znovu v Košicích na viděnou. [27. Art Film Fest Košice] ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Dej tvorí obohratá zápletka o detstve hlavného hrdinu, ktorého očami sledujeme ako sa rozpadá manželstvo jeho rodičov. Napriek obohratej zápletke to mohlo znova fungovať, keby to bolo dobre natočené. Ale aj keď je Paul Dano skvelý herec, tak ako režisér a scenárista zlyhal. V snahe o čo najväčšiu civilnosť to nakoniec celý čas pôsobí strašne nezáživne a vyhrotené scény postrádajú potrebné emócie. Je to proste nuda, ktorú nezachránia ani skvelí herci. No a otvorený záver vlažný pocit z filmu definitívne zaklincoval. 4/10. ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Dráma by sa asi v pokoji dala zaradiť medzi tzv. sociálny realizmus, zaznamenávajúci vzdorovaniu sa s turbulenciami, ktoré vyvolá strata zamestnania a obrovská ťarcha prichádzajúca s otázkou: čo bude ďalej? To nevie nikto, však každý pochopiteľne prechádza problémami s rôznou intenzitou. Nikto sa nesnaží nikomu nič vnucovať či dokazovať, v tom tkvie jedno z nesporných kúziel snímky. Pomalým plynutím deja, dlhými zábermi, s tým všetkým sa pracuje, aby sa podčiarkla práve ona tichá zádumčivosť hlavného pozorovateľa. Ten, až na výnimky, do vypätých situácií nevstupuje, len je postupom času vo výraze zmätenejší a vyplašenejší. Neoplýva bohvieako širokým registrom, avšak ani si nemyslím, že by to jeho postava vyžadovala. So cťou sa s rolou popasoval a vlastne určil zásadné kvality filmu, medzi ktoré jednoznačne patrí aj vynikajúca kamera. Nielen vďaka nádhernej krajine, ale aj mnohým dobrým nápadom (hrajúcim sa s diváckym očakávaním), získava rozprávanie punc nevšednosti a pôsobivosti. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Celosvětová premiéra proběhla 20. ledna 2018 na filmovém festivalu Sundance v Utahu (USA). (BMW12)

Reklama

Reklama